رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 349071

طرز تهیه کیک ردولوت | نحوه تهیه کاپ کیک ردولوت

کیک ردولوت یک کیک مقوی و مناسب جهت انواع مهمونی های خانوادگی است که میتواند زینت بخش سفرهای شما باشد در این مطلب شما را با نحوه تهیه آن بهتر آشنا می کنیم.

کیک ردولوت
html>

کیک ردولوت

کیک ردولوت به خاطر طعم و بافت نرمش و رنگ بسیار جذابش طرفداران زیادی پیدا کرده.

کیک ردولوت یکی از کیک های بسیار خوشمزه و زیبا هست که بهترین انتخاب برای مناسبت های خاص، مثل سالگرد ازدواج، ولنتاین و .. می باشد. این کیک هیجان انگیز ممکن است به نظر برسد که دستور پخت پیچیده و سختی دارد، اما بر عکس بسیار ساده و راحت پخته می شود. پس اگر می خواهید برای یک مهمانی خاص یک کیک خاص تدارک دهید، به شما پیشنهاد می کنیم که این مطلب را از دست ندهید.

طرز تهیه کیک ردولولت

مواد لازم:

2 و نیم پیمانه آرد سفید

1 و نیم پیمانه شکر

2 عدد تخم مرغ

1 پیمانه باتر میلک ( آموزش باتر میلک در مطلب وجود دارد)

¾ پیمانه روغن مایع

1 قاشق مربا خوری بکینگ پودر

نمک به اندازه نوک قاشق چای خوری

1 قاشق غذا خوری پودر کاکائو

3/1 قاشق چایخوری وانیل

سرکه سفید یک قاشق غذا خوری سر خالی

رنگ خوراکی قرمز 2 قاشق غذا خوری

2 پیمانه کرم پنیری برای لایه های کیک

مواد لازم برای کرم پنیری

پنیر خامه ای 240 گرم

کره 8 قاشق غذا خوری

پودر شکر 4 پیمانه

پیشنهاد می شود بخوانید : طرز تهیه فلن کیک مرمری

طرز تهیه کیک ردولوت

برای تهیه کیک ردولوت باید باتر میلک داشته باشیم و از انجایی که باتر میلک برای فروش وجود ندارد خودمان باید درست کنیم که البته بسیار اسان است.

به این صورت که :

یک پیمانه شیر پرچرب را در فضاب خانه بگذاریم و صبر کنیم تا به دمای محیط برسه و بعد یک قاشق غذا خوری آبلیمه ( فرقی نمیکنه تازه یا کارخانه ای) به آن اضافه کنیم. حالا شیر و آبلیمو رو هم می زنیم و بعد از اینکه با هم مخلوط شدن، به مدت 5 الی 10 دقیقه صبر می کنیم. وقتی شیر شما برید و روی ان غلیظ شد، باتر میلک شما اماده است.

حالا یک ظرف بردارید و آرد ، بکینگ پودر ، نمک و پودر کاکائو رو 2 یا 3 بار الک کنید.

در یک ظرف دیگه تخم مرغ، شکرو وانیل را می ریزیم و با استفاده از هم زن مواد را به خوبی هم می زنیم تا رنگ مواد کرم رنگ و کاملا غلیظ و کشدار شوند.

حالا روغن و باتر میلک و هم چنین رنگ خوراکی ( توجه داشته باشید که اگر از رنگ خوراکی مایع استفاده می کنید می توانید ان را یکسره به مخلوط اضافه کنید. اما اگر از رنگ ژله ای استفاده می کنید، ابتدا باید مقداری از مواد را در کاسه ای بریزید و رنگ پله ای را با ان مخلوط کنید و بعد مایع را ربه بقیه مواد اضافه کنید تا رنگ به صورت تکه ای نماند) را به ان اضافه کرده و با قاشق هم می زنیم تا مخلوط یک دستی به دست بیاید.

حالا مواد شما باید کاملا قرمز شده باشد.مواد خشکی که الک کرده بودیم را کم کم به مایع اضافه می کنیم و به خوبی هم می زنیم تا مایع به دست امده کاملا یک دست شود.حالا سرکه را داخل مواد میریزیم و باز هم میزنیم.توجه داشته باشید که رنگ مایع کیک در این مرحله باید کاملا قرمز باشد. اگر به اندازه ی کافی قرمز نبودید می تونید بازم رنگ به مایع اضافه کنید.

حالا قالبی که کیک را در ان می خواهید بپزید انتخاب می کنید و کف ان را با روغن چرب کرده و با کاغذ روغنی می پوشانیم.مایع را داخل قالب ریخته و به مدت 30 الی 45 دقیقه در فری که از قبل در دمای 180 درجه گرم شده می گذاریم.صبر می کنیم تا کیک بپزه و پف کنه بهتر است حواسمون کاملا به کیک باشه تا نسوزد.وقتی کیک پخت ان را از فر خارج می کنیم و صبر می کنیم تا کیک سرد بشه.حالا کیک رو به دو لایه تقسیم می کنیم و برش می زنیم.برای لایه میانی و روی کیک باید از پنیر خامه ای استفاده کنیم.

طرز تهیه کرم پنیری

پنیر خامه ای و کره را به مدت یک ساعت در فضای خانه بگذارید تا با محیط بیرون هم دما شوند.حالا یک ظرف بردارید وپنیر خامه ای، پودر شکر و کره را در ان بریزید و با استفاده از هم زن به خوبی هم بزنید.اگر دوست دارید می توانید کمی از عصاره ی وانیل هم در کرم خامه ای استفاده کنید.با استفاده از دور تند هم زن ان قدر مواد را هم بزنید تا یک کرم یک دست و سبک به دست بیاید.کرم خامه ای شما اماده است.حالا روی لایه اول کیک یک لایه از این کرم بزنید و لایه دوم را روی کرم بگذارید.حالا دور تا دور کیک را با کرم پنیری پوشش دهید و کیک را به مدت 2 ساعت در یخچال بگذارید تا جا بیفتد.کیک شما اماده ی سرو کردن می باشد.

کیک ردولوت

هم چنین با همین مواد می توانید خوراکی های دیگری هم درست کنید.مثل کاپ کیک ردولوت – کلوچه ردولوت - ماکارون ردولوت

پیشنهاد می شود بخوانید : طرز تهیه کیک باقلوا میان پر

طرز تهیه کاپ کیک ردولوت

برای درست کردن کاپ کیک های ردولوت فقط کافیست مایه اموزش داده شده ردولوت را درون قالب های فنجانی ریخته و ان را در فر بگذارید تا بپزد . سپس با استفاده از کرم پنیری انرا تزئین کنید.

کاپ کیک ردولوت

طرز تهیه کلوچه ردولوت

برای درست کردن کلوچه ردولوت، سینی فر را بردارید و مقداری از خمیری که اموزش داده شد را روی سینی بریزید و داخل فر بگذارید تا اماده شود و برای تزئین از تکه های شکات یا همان کرم پنیری استفاده کنید.

کلوچه ردولوت

طرز تهیه ماکارون ردولوت

فط کافیست بین دو کوچه ای که درست کردید، مقداری کرم پنیری بریزید .

طرز تهیه دسر ردولوت و بستنی :

مواد لازم برای دسر ردولوت

آرد چند منظوره یک فنجان و نیم
پودر کاکائو یک فنجان
کره شش قاشق غذاخوری
وانیل یک قاشق غذاخوری
شکر ۳/۴ فنجان
تخم مرغ یک عدد
رنگ خوراکی نصف قاشق غذاخوری
بستنی یک فنجان (با طعم دلخواه

طرز تهیه کیک ردولوت | نحوه تهیه کاپ کیک ردولوت

طرز تهیه دسر ردولوت و بستنی

برای تهیه دسر ردولوت در ابتدا یک کاسه مناسب را بردارید و آرد و پودر کاکائو و شکر را در آن بریزید و به خوبی مخلوط نمایید بعد کره نرم شده را به مواد بیافزایید به کمک هم زن برقی پنج دقیقه هم بزنید تا مواد ترکیب و نرم گردند
سپس وانیل و تخم مرغ را بیافزایید و باز به خوبی ترکیب نمایید بعد رنگ خوراکی قرمز را اضافه نموده و با سرعت کم هم بزنید.
خمیری حاصل می شود آن را داخل کیسه فریزری قرار دهید و بفشارید تا گرد و صاف گردد بعد داخل یخچال بگذارید .
بعد از اینکه نیم ساعت در یخچال ماند آن را خارج نمایید روی کابینت آرد بریزید و خمیر را با ضخامت سه سانت باز نموده و با کمک قالب گرد خمیر را دایره دایره کنید کف سینی فر را کاغذ روغنی قرار داده و شیرینی ها را روی آن بگذارید
بر روی هر کدام با کمک یک چنگال سوراخ هایی ایجاد نمایید و مجدد برای نیم ساعت در یخچال بگذارید در این مدت فر را روشن نموده تا گرم شود .بعد شیرینی ها را در فر با درجه 150 برای مدت زمان ده دقیقه قرار دهید
بعد از اینکه این شیرینی ها پختته گردید در وسط هر دوتای آن ماست یخ زده یا بستنی بگذارید و برای مدت زمان یک ربع داخل فریزر بگذارید تا به اصطلاح خودش را بگیرد و بستنی ها سفت گردند .دسر ردولوت آماده گردیده است آن را در ظرف سرو بچینید و میل نمایید.

پیشنهاد می شود بخوانید : طرز تهیه کیک آلمانی داخل قالب مافین
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها