رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 400264

خواص میراکل فروت | دانستنی های مهم در مورد میراکل فروت برای کاهش وزن و دیابت

میراکل فروت مورد توجه دانشمندان زیادی قرار گرفته است که بر روی خواص آن برای کاهش وزن مطالعه میکنند در این مطلب هر آنچه باید در خصوص خواص میراکل فروت آن برای برای کاهش وزن و دیابت می خواهید بدانید برای شما آماده کردیم.

میراکل فروت
html>

معرفی میراکل فروت


میوه معجزه
Synsepalum dulcificum

میراکل فروت یک توت نسبتا بی مزه با یک اثر جانبی شگفت انگیز است. پس از خوردن یک میراکل فروت ، چیزهای تلخ بلافاصله شیرین میشوند.میراکل فروت یک شیرین کننده طبیعی قابل توجه است که تقریبا در بسیاری از شهرهای جهان ناشناخته است.

میراکل فروت بومی به مناطق استوایی آفریقای غربی می باشد
از زمانی که میوه میراکل توسط دنیای غرب کشف شد، آن را برای خواص تغییر دهنده طعم آن مورد استفاده قرار گرفته است، و این امروز هنوز هم درست است. اما چگونه دقیقا کار می کند؟

راز معجزه قدرت میوه " میراکل " یک پروتئین منحصر به فرد به نام "miraculin" نام دارد. در ابتدا miraculin با تغییر شکل پروتئین گیرنده شیرین خود کار می کند. آنها معمولا به قندها پاسخ میدهند تا عطر و طعم شیرین را ثبت کنند، اما از زمانی که ترکیب با غذا می شود، غذاهای اسیدی نیز شیرین می شوند.

با این حال، بر اساس یک مطالعه اخیر از دانشگاه توکیو، این توضیح دقیقا درست نیست. به گفته نویسنده، miraculin دارای گیرنده های شیرین و سرکوب کننده است. و هنگامی که زبان شما با مواد غذایی اسیدی تماس میگیرد، miraculin سیگنال گیرنده های شیرین را می بخشد. شیرینی به علت miraculin رخ می دهد به دست آوردن پروتون های اضافی تغییر می کنند و بر گیرنده ها تاثیر می گذارد.

گیاهان میراکل فروت به عنوان درختچه ای متراکم یا درخت کوچک، معمولا بیش از 5.5 متر (18 فوت) در ارتفاع و وحشی کشت می شود. برگهای آن ساده بیضی شکل و پایه در حاشیه با حاشیه های صاف و دارای یک زیرپوش مومیایی هستند؛ آنها در خوشه های اسپایینی در انتهای شاخه های کوچک رشد می کنند. گل های سفید باعث می شوند که میوه های قرمز میراکل در حدود 2-3 سانتی متر (0.8-1.2 اینچ) طول داشته باشند. گیاهان معمولا بعد از سه یا چهار سال میوه تولید می کنند و به خاک اسیدی نیاز دارند.

خواص میراکل فروت
خواص میراکل فروت
میوه میراکل یک بوته همیشه سبز است که در غرب آفریقا رشد می کند. میوه میراکل به عنوان دارو استفاده می شود.

مردم برای مبارزه با دیابت و ایجاد اختلالات طعم و مواد مضر شیمی درمانی، میوه میراکل استفاده می کنند.

در غذاها، میوه معجزه به عنوان یک شیرین کننده کم کالری بدون قند استفاده می شود.

خواص میراکل فروت برای کاهش وزن

هر میراکل فروت شامل تنها 1 کالری می باشد. علاوه بر این، می توانید از خواص تغییر دهنده طعم آن برای تغییر غذا که در حال خوردن آن هستید استفاده کنید.

به عنوان مثال، شما می توانید شکر را از دستور العمل های شیرین مانند پنیر کلم آهک و کیک توت فرنگی حذف کنید. با حذف شکر از رژیم غذایی، به بدن خود کمک می کنید وزن بیش از حد را از دست بدهید و موجب بهبود سلامتی در طولانی مدت می گردد.

خواص آنتی اکسیدانی میراکل فروت

خواص میراکل فروت برای دیابت

به غیر از کمک به شکر در از مواد غذایی ، میوه میراکل ممکن است به بهبود حساسیت انسولین کمک کند. در یک مطالعه، محققان به مدت چهار هفته رژیم غذایی غنی از فروکتوز را به موش دادند و بعد از آن سه بار در روز به مدت سه روز میوه میراکل خوردند. محققان پس از مطالعه، متوجه شدند که موش ها شاخص گلوکز-انسولین خود را معکوس کرده اند، که نشان می دهد که میوه میراکل ممکن است به بهبود حساسیت به انسولین در افراد مبتلا به دیابت کمک کند.

خواص آنتی اکسیدانی میراکل فروت

میوه میراکل خواص آنتی اکسیدانی خوب دارد، که می تواند باعث کشتن رادیکال های آزاد در بدن شما شود. در یک مطالعه، محققان 12 فنولیک، همراه با دیگر آنتی اکسیدان ها، در میوه میراکل شناسایی کردند. اکثر مزایای آن از گوشت آن است که مشخص شده است که اکسیداسیون اسید های چرب در روغن ماهی نیز مانع می شود

خواص میراکل فروت برای دیابت

اثرات جانبی و ایمنی
اطلاعات کافی برای دانستن اینکه آیا میوه میراکل ایمن است، موجود نیست.
هشدارها و هشدارهای ویژه:
بارداری و شیردهی: در مورد استفاده از میوه میراکل در دوران بارداری و شیردهی کافی نیست. از مصرف آن در این دوران اجتناب کنید.

میراکل دارای اثر ضد سرطانی است

یک مطالعه از سال 2009 نشان می دهد که آنتی اکسیدان ها و ژرمانیوم موجود در میراکل این تأثیر را دارند که می توانند جهش های سلولی منجر به سرطان را متوقف کنند.

آنها همچنین از کبد محافظت می کنند و بنابراین از سیروز کبدی جلوگیری می کنند.

تنظیم سطح کلسترول

همانطور که شناخته شده است ، دو نوع کلسترول وجود دارد: HDL (کلسترول خوب) و LDL (کلسترول بد). با داشتن یک رژیم غذایی سالم و غذاهای مختلف می توانید سطح کلسترول را متعادل کرده و از بیماری های ثانویه پیشگیری کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها