رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 460831

ترامپ: ۵ گزینه برای جانشینی بولتون داریم

ساعت 24-رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد برای جانشینی مشاور امنیت ملی این کشور که روز سه‌شنبه از سمت خود برکنار شد، ۵ گزینه را مد نظر دارد.

style="text-align:justify"> به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز،‌ دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد در حال حاضر پنج نفر نامزد جانشینی «جان بولتون» مشاور امنیت ملی برکنار شده این کشور هستند.

دونالد ترامپ یک روز پس از مجبور کردن جان بولتون به استعفا از سمت خود در گفتگو با خبرنگاران تأکید کرد که «پنج گزینه شایسته» را برای جانشینی جان بولتون مد نظر دارد و تا هفته آینده یکی از آنها را به‌عنوان مشاور امنیت ملی آمریکا معرفی خواهد کرد.

وی در مورد دلایل برکناری نیز بولتون گفت: «او با افراد مهم دولت کنار نمی‌آمد. او اشتباهاتی داشت، از جمله اینکه به استفاده از مدل لیبی [برای خلع سلاح کره شمالی] معتقد بود.»

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته با انتشار پیامی کوتاه در توئیتر اعلام کرد که از «جان بولتون» مشاور امنیت ملی این کشور خواسته است که کاخ سفید را ترک کند.

اما جان بولتون دقایقی بعد از انتشار خبر کنار گذاشته شدنش از دولت آمریکا، طی پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد که ابتدا خودش از استعفا سخن گفته و ترامپ گفتگو در این مورد را به روز بعد (سه‌شنبه) موکول کرده است.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها