رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 479931

اولین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا (س) با حضور رهبر انقلاب

ساعت24-اولین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

style="text-align: justify;">اولین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در سخنانی با استناد به آیاتی از قرآن کریم از جمله آیه مودت، معرفت اهل‌بیت علیهم‌السلام از جمله حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها را لازمه مودت و پیروی از آن بزرگواران دانست و افزود: مهمترین فضیلت آن بانوی بزرگ اسلام، عبودیت محض و ادای حق ولایت با از جان‌گذشتگی بود و پرورش‌یافتگان این مکتب نورانی مانند شهید سلیمانی نیز مفتخر به عبودیت و ولایتمداری تا پای جان هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به آثار مهم شهادت سردار سلیمانی مانند افزایش اقتدار اسلام و انقلاب و ایجاد موج جدیدی از بیداری، گفت: الگوهای کم‌نظیری همچون شهید سلیمانی به برکت حاکمیت دین، رشد و درخشش پیدا می‌کنند و به همین علت است که مستکبران از اصل دین و حکومت دینی عصبانی هستند.

در این مراسم همچنین آقای مهدی رسولی به ذکر مصیبت و نوحه‌خوانی بر مصائب حضرت صدیقه‌کبری سلام‌الله‌علیها پرداخت.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها