رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488158

پزشکان ظاهراً بدون مرز از کدام مرز آمدند؟

شریعتمداری کیهان علیه پزشکان بدون مرز و فرانسه

ساعت 24 -حسین شریعتمداری مدیر مسئول و نفر اول اجرایی و سیاستگذاری درروزنامه کیهان که نقش محوری در نقد تند دولتهای اصلاحات و دولت فعلی دارد و یک غرب ستیز حرفه ای به حساب می اید درگفت وگو با فارس با استناد به دوران جنگ تحمیلی و حتی قبل از انقلاب بخشی از دولت را زیر ضرب گرفته است که چرا اجازه داده اند پزشکان بدون مرز از فرانسه به ایران بیایند.

شریعتمداری
dir="RTL"> او به فارس گفته است: "سئوال این است که این خطا و یا دستکم , این بی احتیاطی خطرناک نسبت به جان و سلامت مردم را چه کسانی مرتکب شده اند و این پزشکان ظاهراً “بدون مرز “ ! از کدام مرز اجازه ورود گرفته اند و آیا با غرض همراه نیستند ؟شریعتمداری گفت: اکنون باید از مسئولانی که با اعزام این گروه به کشورمان موافقت کرده اند پرسید در حالی که فرانسه بارها ــ و در عمل ــ دشمنی و کینه توزی خود علیه مردم ایران را نشان داده است , آقایان با چه تضمینی به گروه اعزامی یاد شده اجازه ورود به کشورمان را داده اند ؟! و با کدام دلیل قابل قبولی حضور آنان را بیرون از دشمنی های پی درپی آنها ارزیابی کرده اند؟! آقایان باید توضیح بدهند با کدام عقل سلیم و نگاه عاقلانه ای می توان به دولتی که بارها علیه جان مردم ایران دست به توطئه زده است اعتمادکرد ؟!

وی افزود: تا آنجا اطلاع داریم , وزارت بهداشت و وزیر محترم و فداکار آن , آقای دکتر نمکی و معاونین ایشان با اعزام این گروه موافق نبوده اند و بسیاری از متخصصان برجسته و پاکباخته کشورمان نیز حضور آنان را غیر ضروری و حتی اهانت به کادر درمانی ورزیده و جان برکف میهنمان می دانند که مخصوصاً در ماجرای اخیر حماسه ای مثال زدنی از تخصص و تعهد را رقم زده اند . بنابراین سئوال این است که این خطا و یا دستکم , این بی احتیاطی خطرناک نسبت به جان و سلامت مردم را چه کسانی مرتکب شده اند و این پزشکان ظاهراً “بدون مرز “ ! از کدام مرز اجازه ورود گرفته اند و آیا با غرض همراه نیستند ؟!شریعتمداری در پایان گفت: همین دیروز رهبر معظم انقلاب درباره ادعای کمک آمریکا به ایران برای مقابله با ویروس کرونا , به این نکته دقیق و عالمانه اشاره داشتند که ; “ به آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی نیست زیرا ممکن است داروهایی را ارسال کنند که ویروس را در ایران شایع‌تر و یا ماندگار کند و یا حتی ممکن است افرادی را به‌عنوان درمان‌کننده بفرستند تا ببینند اثرگذاری این ویروسی را که گفته می شود بخشی از آن فقط مخصوص ایران ساخته شده، چگونه بوده و اطلاعات خود را تکمیل و دشمنی خود را بیشتر کنند “ . آمریکا می داند که در ایران جائی ندارد و حضورش ناممکن است ولی آیا فرانسه همواره با توطئه های آمریکا علیه ایران اسلامی همراه نبوده است و آیا مکرون با صراحت اعلام نکرده است که از تمامی طرح های آمریکا علیه کشورمان حمایت می کند ؟!

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها