رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 503368

تعویق تمرینات انفرادی کمانداران کامپوند به دلیل شیوع دوباره کرونا

ساعت24-مربی تیم ملی کامپوند از به تعویق افتادن تمرینات ملی پوشان کامپوند به دلیل شیوع دوباره کرونا و تعطیلی خوابگاه ها در سایت تیروکمان خبر داد.

اسماعیل عبادی اظهار کرد: قرار بود تمرینات انفرادی کمانداران کامپوند از مرداد در سایت تیروکمان آغاز شود که به دلیل شیوع موج دوم کرونا به تعویق افتاد.

وی گفت: چون اکثر ملی پوشان کامپوند شهرستانی هستند و در شرایط کنونی امکان تهیه خوابگاه وجود ندارد، ورزشکاران تمرینات خود را به صورت غیرمتمرکز و انفرادی در شهرستانهای خود پیگیری می کنند و من نیز به آنها برنامه تمرینی ارایه می دهم.

عبادی در پاسخ به این پرسش که تعطیلی طولانی مدت اردوها چه تاثیری بر رکورد ورزشکاران خواهد داشت، افزود: به هر صورت عدم برگزاری اردوها و نبود مسابقات سبب افت رکورد کمانداران می شود که جبران این عقب افتادگی و بازگشت به رکورد اولیه سخت است. از اواخر بهمن که به دلیل شیوع کرونا اردوها تعطیل شده

است، تا امروز از طریق فضای مجازی با کمانداران در ارتباط بودیم تا آمادگی بدنی خود را حفظ کنند، هر چند روند مناسبی نیست اما در حال حاضر سلامتی ورزشکاران برای ما مهم تر از برگزاری اردو است.

عبادی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر کلیه مسابقات تیروکمان از سوی فدراسیون جهانی تا اواخر شهریور لغو شده و بعید می دانم در ۶ ماه دوم سال هم با توجه به وضعیت این بیماری برنامه ای وجود داشته باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها