رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507573

پرسپولیس قهرمان ، جام نوزدهم را گرفت

به گزارش ایسنا، پس از دیدار پرسپولیس برابر ذوب‌آهن اصفهان که با شکست یک بر صفر قهرمان لیگ برتر به پایان رسید، طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان، سرپرست فدراسیون فوتبال و جمعی دیگر از مسئولان فوتبال ایران، جام قهرمانی لیگ نوزدهم به سید جلال حسینی داده شد تا کاپیتان پرسپولیس همراه با سایر هم‌تیمی‌های خود جام را بالای سر ببرند.این چهارمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر و ششمین جام آنها در مجموع ۱۹ فصل محسوب می‌شود.

پرسپولیس
dir="RTL">با توجه به شیوع ویروس کرونا، مراسم اهدای جام بدون حضور هواداران برگزار شد اما با این حال کانون هواداران باشگاه پرسپولیس تزئیناتی روی سکو انجام داده بود.با توجه به نبودن تماشاگران در ورزشگاه، مسئولان برگزاری جشن قهرمانی تا زمان آماده شدن سکو پروژکتورهای ورزشگاه را خاموش کردند و هر از گاهی چند گلوله آتش بازی پرتاب شد.

برای رعایت موارد بهداشتی، مدال های تیم قهرمان و تیم داوری را هیچ یک از مسئولان حاضر روی سکو به بازیکنان و داوران تحویل نداد و آنها را روی سکوی جداگانه قرار داده بودند تا خود بازیکنان و داوران آنها را بردارند.

گل‌محمدی: از برانکو و کالدرون تشکر می کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این باشگاه مسائل مهمتری از دعوت سرمربیان سابق خود دارد.به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی پس از شکست تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: ما بازی را خوب شروع نکردیم و مجازات شدیم و گل خوردیم اما در آخر نیمه اول بهتر شدیم و موقعیت گل داشتیم که به گل نرسدیم. در نیمه دوم هم آنها فقط دفاع دفاع کردند. من این پیروزی را به تیم ذوب‌آهن تبریک می گویم. وی افزود: نگه داشتن انگیزه‌ها واقعا سخت است اما مشکلاتی وجود داشت که نمی شود کاری کرد. وی درباره قهرمانی تیمش هم گفت: این قهرمانی را تبریک می‌گویم. هواداران ما لیاقت داشتند. از همه که زحمت کشیدند چه پیشکسوتان و چه کارمندان و چه کادر و افشین پیروانی تشکر می‌کنم.

گل‌محمدی افزود: اگر به ترکیب نگاه کنید تیم کامل را به زمین فرستادیم چون دوست نداریم حق کسی ضایع شود اما باخت را به گردن می گیرم. ما یک جشن بزرگ در پیش داریم که تاریخی است. از برانکو و کالدرون هم تشکر می کنم که برای این تیم زحمت کشیدند اما امکان آمدنشان به جشن نبود. هزینه آمدن و رفتن آنها چند میلیارد می‌شد. به هر حال با این شرایط، پیشنهاد جالبی نبود. اگر وضعیت باشگاه خوب بود قدم آنها روی چشم ما جا داشت. ما در پرسپولیس مسائل مهم‌تری داریم.

وی افزود: از بازیکنانی که زحمت کشیدند اما الان در کنار ما نیستند هم تشکر می‌کنم و جشن قهرمانی را به همه هواداران تبریک می‌گویم. تلاش می‌کنیم برای جام حذفی انگیزه لازم را به بازیکنان برگردانیم. روی جام حذفی حساب کردیم و تا آخرین لحظه مبارزه می‌کنیم.

پیروانی: استادیوم آزادی به قهرمانی پرسپولیس عادت کرده است

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: باز هم به هواداران تبریک می گویم و باید بگویم این استادیوم به قهرمانی پرسپولیس عادت کرده است.به گزارش ایسنا، افشین پیروانی در حاشیه جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: چهارمین قهرمانی را به هواداران و باشگاه بزرگ پرسپولیس تبریک می گویم. خیلی سخت بود و قهرمانی مهمی بود که با همت همه این اتفاق افتاد. ما خیلی تلاش کردیم که جشن هفته آخر برگزار شود اما به خاطر نزدیک شدن به ایام محرم این اتفاق نیفتاد.او درباره شکست پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: این که بتوانیم روحیه تیم قهرمان را حفظ کنیم سخت بود و به تیم حریف تبریک می گویم. به هر حال به هواداران و بازیکنان تیم مان تبریک می گویم. بازیکنان مان زحمت کشیدند و روز بزرگی را برای باشگاه پرسپولیس رقم زدند.سرپرست تیم پرسپولیس با بیان این که روزهای سختی را پست سر گذاشتیم، عنوان کرد: شاید خیلی ها فکر کنند قهرمان شدن ساده بوده است اما اینقدر سخت بود که فکرش را نمی کنید اما باید بگویم مدیران قبل هم باید بهتر عمل می کردند که هر روز بازیکن و کادر فنی از من درباره کسر امتیاز جویا نشود. با این روحیه و این وضعیت باید باز هم به بچه ها تبریک بگوییم. این بازیکنان بزرگ هستند و اگر قرار است باز هم قهرمانی بیاوریم باید تلاش بیشتری کنیم و زحمت بیشتری کشیده شود. جا دارد به پیروانی که فرزند باشگاه پرسپولیس است، تبریک بگویم. او چه اخلاقی و چه فنی می تواند الگو باشد.

او ادامه داد: آرامش و انگیزه برای هر تیمی می تواند مهم ترین رکن باشد. وقتی آرامش داشته باشید حتما انگیزه هم کنارش می آید. باید فضایی هم به وجود بیاید که ورزش رو به جلو حرکت کنند. باز هم به هواداران تبریک می گویم و باید بگویم این استادیوم به قهرمانی پرسپولیس عادت کرده است. همه دست به دست هم دادند تا خدا را شکر این اتفاق افتاد.

پیروانی با بیان این که در جلسه ای اعلام شده بود تیم حریف تونل قهرمانی تشکیل خواهد داد، گفت: گفته بودیم یکسری تیم ها با هم متحد شدند و به دنبال این بودند که روبروی ما بایستند و لیگ برگزار نشود. ما خیلی تهمت های زیادی شنیدیم. البته حق دارند که با تیم قهرمان این گونه رفتار کنند و به باشگاه ذوب آهن جسارت نمی کنیم

او درباره ماجرای احتمالی بسته شدن نقل و انتقالات گفت: این گونه که شنیدیم پول کمک مربی های برانکو و مقداری از پول برانکو پرداخت شده است. بحثی که وجود دارد این است که می گوید پنجره بسته نمی شود و کسر امتیاز هم نمی شویم. باید اتفاقات خوبی برای تیم ما بیفتد و این بحث ها برای امروز نیست و برای گذشته است.

شاید از هواداران هم در این مورد کمک بگیریم

سرپرست تیم پرسپولیس درباره تست کرونا بازیکنان این تیم گفت: تیم ما سه روز پیش تست داد و جزو باشگاه هایی بودیم که پروتکل ها را رعایت کردیم و به جز یک نفر و دو عضو کادر تیم، دیگر مورد کرونایی نداشتیم. امیدواریم هر اتفاقی که می افتد، لبخند روی لب های همه بیاید

او ادامه داد: هواداران بدانند که خیلی جای آن ها خالی است. خیلی دلمان می خواست امروز پیروز شویم اما به هر حال این فوتبال است. همه بدانند که کل باشگاه برای رضایت هواداران زحمت می کشد.پیروانی در پایان در خصوص عدم حضور بیرواند گفت: علیرضا بیرواند خیلی برای تیم ما زحمت کشید و برایش آرزوی موفقیت دارم. هم پیراهنش و هم مدالش محفوظ است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها