رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 518430

بازاریابی با پنل پیامک انبوه، چه کارهایی می تواند برای شما انجام دهد؟

رپورتاژ تبلیغی / امروزه با ساخته شدن و تلفن های همراه و رواج استفاده از آن ها، بسیاری از مردم به این فکر افتادند تا از این تلفن ها، برای رسیدن به اهدافشان و بهبود کسب و کارشان بهره ببرند. طبق آمارهای این چند سال اخیر، تقریبا دو سوم جمعیت جهان صاحب تلفن همراه هستند و نیمی از این جمعیت، از تلفن های هوشمند استفاده می کنند. همین امر نشان می دهند که بیش از پنجاه درصد از ترافیک های آنلاین را تلفن های هوشمند تشکیل می دهند.

dir="RTL" style="text-align:justify">

این آمار به وضوح نشان می دهد که خدمات پنل های پیامک انبوه، ارزش بررسی را دارند. با استفاده از سرویس های پنل اس ام اس، صاحبان مشاغل می توانند با کمترین زمان و بلافاصله، با تعداد زیادی از مخاطبان و مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنند.

احتمال بالای خوانده شدن پیامک های تبلیغاتی شما

طبق گزارش تهیه شده توسط Dynmark، بیش از 98 درصد از کاربران تلفن های همراه تا 4 دقیقه پس از دریافت پیامک، اقدام به خواندن آن ها می کنند. هیچ نوع از وسایل ارتباطی دیگر حتی به این نرخ، نزدیک هم نشده اند. این بدان معنی است که پیامک های تبلیغاتی انبوه، توسط بسیاری از مخاطبانتان خوانده می شوند.

تبلیغ برند شما

این نرخ بالای خوانده شدن پیامک های ارسالی شما، به این معنی است که شما می توانید نام تجاری خود را به طور مستقیم ارتقا دهید. اس ام اس های تبلیغاتی می توانند به طور مختصر و مفید همه چیز را بهترین شکل به مخاطبان و مشتریانتان توضیح دهند. گیرنده می تواند محتوایی که دریافت کرده است را، تنها در عرض چند ثانیه باز کند و بخواند. به همین دلیل است که شما نمی توانید هیچ ابزار بهتری برای ایجاد ارتباط میان برند خود و دیگران پیدا نکنید.

اگر شما بخواهید از طریق تماس های تبلیغاتی به مخاطب خودتان دسترسی پیدا کنید، باید بدانید که ممکن است به دلیل مشغله زیاد گیرنده ها، بسیاری از تماس ها پاسخ داده نشود، اما آن ها می توانند در هر زمانی که خواستند پیامک ها را بخوانند.

تبادل اطلاعات

اگر صاحب کسب و کاری باشید، مطمئنا می توانید اهمیت به اشتراک گذاشتن اطلاعات، خدمات و محصولاتی که توسط شما ارائه می شوند را درک کنید. یکی از مزیت های پیام های کوتاه، مختصر بودن و مفید بودن آن ها است. پیامک هایی که به طور اصولی و با دقت نوشته شده باشند، می توانند تمام اطلاعات لازم را در کوتاه ترین مدت با مخاطبان به اشتراک بگذارند. همچنین اگر با ارائه اطلاعات مناسب در بازه های زمانی کوتاه، با آن ها ارتباط برقرار کنید، مشتریان به راحتی به شما و برندتان اعتماد خواهند کرد.

ایجاد فرصت استفاده از خدمات و محصولاتتان

از آنجایی که امروزه بسیاری از مشاغل مایلند تا به صورت آنلاین با مشتریان ارتباط برقرار کنند و یا این امکان را به مخاطب بدهند تا به صورت آنلاین درخواست های خود را مطرح کرده و یا به صورت اینترنتی ثبت نام کنند، باید در جریان باشید که پیام های کوتاه این فرصت را برای شما و مشتریانتان فراهم می کنند. ارسال کد تایید آسان ترین راه، برای تایید هویت و ثبت درخواست های گیرنده است.

انعطاف پذیری

از آنجایی هر کدام از مشاغل دارای رقابت های گسترده ای هستند، برای هر کسی که در این حوزه ها فعالیت می کند لازم است تا به طور سریع و مستقیم مشتریان بالقوه را هدف قرار دهد تا به نتایج دلخواه خود برسد. پیامک های انبوه می توانند جهت آشنا کردن برند شما با دیگران و اطلاع رسانی کردن، به شما کمک کنند. همچنین بدانید یکی از بهترین ویژگی های پنل پیامک، تنظیم تاریخ و ساعت ارسال پیام ها است. با این کار، شما می توانید زمان هایی را که افراد بیشتری با تلفن های همراهشان کار می کنند را برای ارسال این پیام ها استفاده کنید.

نرخ بازگشت سرمایه بالا و هزینه کم برای شما

طبیعتا برای مشاغل کوچک که سرمایه کمی هم دارند، امکان تبلیغات تلویزیونی و دیگر تبلیغات گران قیمت موجود نیست. این مشاغل کوچک با تحقیق و مراجعه به بهترین پنل پیامک در محدوده خودشان، می توانند با پرداخت هزینه بسیار کم، از این طریق سود خیلی زیادی کسب کنند.

پنل های پیامکی می توانند روابط بین کسب و کار شما و مخاطبانتان را قوی تر کنند

شما می توانید با کمک سرویس پیامک انبوه، مخاطبانی که به خدمات و یا محصولاتی که شما ارائه می کنید علاقه مند هستند را به سادگی جذب کنید. همچنین شما قادر خواهید بود تا طبق یک برنامه ریزی مناسب، به صورت مرتب به آن ها پیام داده و توجه آن ها را جلب کنید. همچنین شما می توانید از این طریق، آن ها را از قیمت محصولات خود مطلع کرده و با ارائه پیشنهادات ویژه، آن ها را جذب کنید.

شرکت مدیانا اس ام اس

شرکت مدیانا، یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پیامک های انبوه است؛ این شرکت موفق شده تا به امروز به حدود 160000 کاربر خدمات با کیفیتی ارائه بدهد. مدیانا دارای حدود 12000 در سطح کشور می باشد و با این کار توانسته است تا به هر کسب و کاری و در هر نقطه ای از ایران، خدمات رسانی کند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها