رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 521169

چطور بدون مدرک زبان پذیرش مشروط یا پذیرش کاندیشنال از دانشگاه‌های کانادا بگیریم؟

رپورتاژ تبلیغی / برخی از دانشجویانی که مایل به ادامه تحصیل در کشورهای اروپایی و دیگر کشورهای مطرح دنیا مانند کانادا، آمریکا و استرالیا هستند، با یک مشکل بزرگ روبرو خواهند بود یعنی عدم امکان دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه مورد علاقه!

dir="RTL" style="text-align:right">زمانی که تمامی شرایط برای دریافت پذیرش تحصیلی را نداشته باشید، نقشه‌هایی که برای پیشرفت و تغییر آینده خود کشیده‌اید نقش بر آب خواهند شد. اما این حس فقط به دلیل عدم آگاهی رخ می‌دهد، چرا که روش‌های بسیاری برای پذیرش تحصیلی وجود دارند که شما با آن‌ها آشنا نیستید.

پذیرش مشروط یا پذیرش کاندیشنال چیست و برای چه کسانی صادر می‌شود؟

پذیرش مشروط یا پذیرش کاندیشنال Conditional Admission به این مفهوم است که دانشجو به شرط آماده کردن و ارائه مدرکی خاص مانند مدرک زبان یا آخرین مدرک تحصیلی می‌تواند در یکی از کالج‌ها یا دانشگاه‌های مورد نظر خود پذیرفته شود.

پذیرش مشروط عموماً به دانشجویان و متقاضیان بین المللی پیشنهاد می‌شود که شرایط تحصیل در یک رشته و دانشگاه را دارند اما توانایی یا سطح زبان آن‌ها برای حضور در کلاس‌ها به حد کافی نیست. در این شرایط متقاضی با شرکت در دوره آموزش زبان، سطح خود را بالا برده و پس از آن قادر به اخذ پذیرش از دانشگاه خواهد بود. برای ارزیابی سطح زبان انگلیسی خود میتوانید از آزمون دولینگو استفاده کنید.

مراحل دریافت پذیرش مشروط یا پذیرش کاندیشنال چیست؟

مدارکی که باید برای دریافت پذیرش تحصیلی به دانشگاه مورد نظر خود ارائه دهید شامل مواردی چون مدرک زبان، آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریز نمرات و مدارک هویتی است.

حالا فرض کنید که سطح زبان شما پایینتر از سطح لازم است یا مدرک دوره قبلی شما هنوز آماده نشده است. در این شرایط توصیه می‌شود از پذیرش مشروط استفاده کنید و پس از گذراندن دوره زبان در کشور مقصد یا آماده شدن مدرک تحصیلی خود، پذیرش مشروط را به پذیرش کامل یا غیرمشروط تبدیل کنید. مراحلی که برای دریافت پذیرش مشروط طی کنید به شرح زیر است:

1- به دانشگاه مورد نظر خود درخواست پذیرش مشروط دهید.

2- پس از دریافت پذیرش مشروط یا کاندیشنال، برای بهبود سطح زبان خود و دریافت مدرک بالاتر اقدام کنید. البته می‌توانید در دوره‌های یادگیری زبان ثبت نام کرده و برای تعیین سطح خود در آزمون دولینگو شرکت کنید.

3- مدرک زبان خود را به دانشگاه محل تحصیل ارائه کنید.

4- دانشگاه مدرک زبان شما را بررسی کرده و در صورت تأیید، پذیرش مشروط را به پذیرش غیرمشروط تبدیل می‌کند.

برای کسب اطلاعات دقیقتر و مشاوره گرفتن درباره پذیرش کاندیشنال میتوانید از لینک پذیرش مشروط یا پذیرش کاندیشنال استفاده کنید.

گاهی روش‌های اخذ ویزای تحصیلی کانادا از دانشگاه‌ها چنان سخت و پیچیده می‌شود که متقاضیان با بروز کوچکترین مشکلی از ادامه مسیر منصرف می‌شوند. اگر مایل هستید در یک کشور توسعه یافته زندگی کنید و مدرک تحصیلی خود را از دانشگاهی معتبر دریافت کنید باید برای دریافت ویزای تحصیلی تلاش کنید. یکی از این روش‌ها دریافت پذیرش تحصیلی مشروط یا کاندیشنال در شرایطی است که شما تمامی مدارک و شرایط لازم برای دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی را ندارید.

بهترین راهکار در این مواقع، مشاوره گرفتن از یک وکیل مهاجرتی یا موسسه مهاجرتی است. البته می‌توانید سایت سفارت مربوطه در ایران را نیز چک کنید تا از آخرین اخبار و تغییرات اطلاع داشته باشید. همانطور که می‌دانید مدرک زبان و معدل مدرک تحصیلی قبلی بسیار مهم هستند. بنابراین اگر قصد مهاجرت تحصیلی دارید، باید به فکر شرکت در دوره‌های آموزش زبان و گرفتن مدرک معتبر باشید.

همچنین یکی دیگر از مدارکی که برای ارائه به سفارت الزامی است و برای دانشجویان بسیار چالش برانگیز است راه های اثبات تمکن مالی برای اخذ ویزای کانادا است. برای کسب اطلاعات دقیق در این باره میتوانید به لینک اثبات تمکن مالی مراجعه نمایید.

در این مقاله تنها به بخشی از شرایط و مدارک لازم برای مهاجرت تحصیلی پرداخته شد و موارد ذکر شده کلی هستند. بنابراین اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر و البته دقیق‌تر و تخصصی‌تر هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت ایمیدو که در لینکهای بالا هم موجود است مراجعه کنید که شیوه‌ای جدید برای دریافت مشاوره پذیرش تحصیلی و مهاجرت ارائه کرده است.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها