رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 523082

چرا تولید محتوا مهم و ضروری است

رپورتاژ تبلیغی / وقتی سایت شما تولید محتوا داشته باشد، به مردم دلیلی می دهد که از سایت شما بازدید کنند و تبدیل به مشتری شوند.

dir="RTL">وقتی سایت شما تولید محتوا داشته باشد، به مردم دلیلی می دهد که از سایت شما بازدید کنند و تبدیل به مشتری شوند. بدون تولید محتوا، ممکن است شما اصلاً وب سایتی نداشته باشید و سایتی که محتوا نداشته باشد عملا بود و نبودش فرق زیادی ندارد. چند دلیل برای اهمیت تولید محتوا وجود دارد. با بررسی تک تک آنها، می توان درک بهتری از تولید محتوا داشت و اینکه درک می کنیم چرا به رشد کسب و کارها کمک می کند.

1. مطالب مخاطبان شما را آگاه می کند

داشتن تولید محتوا در مورد کسب و کار و صنعت شما با مخاطبان شما حرف می زند. سوالات اساسی را که بسیاری از مشتریان بالقوه شما دارند پاسخ می دهد. به عنوان مثال ، اگر کسب و کارتان طراحی سایت است اول از همه مطلبی داشته باشید که طراحی سایت چیست.

این موضوع باعث می شود مشتری وضعیت آینده خود را بهتر بفهمد و جواب خیلی از سوالات کلی را از تولید محتوای شما می فهمد. بنابراین وقتی محتوایی ایجاد می کنید که مخاطبان شما را آگاه می کند، فقط به آنها حقایق جالبی نمی گویید بلکه به آنها کمک می کنید تا تصمیم صحیحی برای خرید بگیرند و در هزینه و وقت خود صرفه جویی می کنند.

این موضوع یک بازی برد-برد است و دو سر سود دارد. مشتری بالقوه آگاه به زودی از شما خرید می کند و این خرید به این دلیل است که شما برای ساختن یک صفحه وبلاگ و تولید محتوا وقت گذاشته اید!

2. رتبه بندی محتوا در Google

گوگل بزرگترین موتور جستجو در جهان است. در نتیجه ، هر ساله بیش از 1 تریلیون سوال از کاربران در سراسر جهان ارسال می کند. گوگل تولید محتوا را دوست دارد و ایجاد محتوا و ارسال آن به وب سایت شما بهترین راه برای دستیابی شما به مشتریان بالقوه است.

برای شروع ، ابتدا باید درباره کلمات کلیدی تحقیق کنید که به شما کمک می کند مخاطبان خود را جذب کنید. هنگامی که لیستی از کلمات کلیدی را کار کنید و مطالب مفیدی به عنوان تولید محتوا داشته باشید، سایت شما به بازدید بالایی دست پیدا می کند. می توانید محتوایی را حول محور کلمات کلیدی ایجاد کنید و برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

در نهایت، در انتهای هر صفحه فراخوان برای اقدام و لینک ورود مناسبی قرار دهید تا خوانندگان شما را تشویق کند به مشتری بدل شوند.

اگر کالایی را می فروشید، فراخوان شما می تواند این باشد "همین حالا بخرید" ، "به سبد خرید اضافه کنید". برای سایر کسب و کارها اقدام به عمل هایی مانند "یک پیشنهاد رایگان دریافت کنید" ، "شروع کنید" یا حتی "با ما تماس بگیرید" نیز موثر هستند.

پس از این مرحله، می توانید صفحات جدید خود را به صورت جداگانه به گوگل ارسال کنید. با ثبت صفحات خود در گوگل به این موتور جست و جوگر کمک کنید تا سایت شما را بهتر بشناسد و در رتبه بالایی قرار دهد.البته بعد از این مرحله باید صبر و تلاش زیادی داشته باشید و همچنان به تولید محتوا ادامه دهید.

هرچه تولید محتوای بیشتری ارسال کنید ، بازدیدکنندگان بیشتری به سایت خود جذب می کنید و هر یک از آنها مشتری بالقوه جدیدی هستند. این که در رتبه بندی گوگل قرار بگیرید فقط شروع ماجراست. محتوا مزیت کلیدی دیگری را برای موتورهای جستجو به شما می دهد.

3. محتوا باعث پیوند و لینک های سایت های دیگر می شود

تولید محتوا افراد را به سایت شما می آورد و همچنین باعث می شود بخشی از سایت شما توسط وب سایت های دیگر پیوند دریافت کند. لینک گرفتن و پیوندها عامل اصلی رتبه بندی سئو سایت هستند. هر کدام از این موارد مانند رای اعتماد در نظر گوگل ظاهر می شوند و هرچه تعداد بیشتری لینک داشته باشید، رتبه کل سایت شما بالاتر خواهد بود. این بدان معنی است که اگر پیوندهای کافی از سایت های دیگر بدست آورید، رتبه شما در گوگل بالاتر می رود.

4. تولید محتوا در شبکه های اجتماعی قابل اشتراک است

مهم نیست که چه نوع کسب و کاری دارید، حتما باید در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید و تولید محتوا کنید.

اینستاگرام و توییتر دو مقصد بزرگ در شبکه های اجتماعی هستند، اما شما همچنین می توانید از LinkedIn ، Pinterest هم استفاده کنید.

اینستاگرام فقط از تصاویر و فیلم ها استفاده می کند، اما می تواند صدها یا هزاران کاربر را به وب سایت شما بیاورد. پایگاه کاربری تصویر محور اینستاگرام عکس های تقریباً هر چیزی را دوست دارد و این شبکه تعداد زیادی فیلتر به شما می دهد تا با استفاده از آنها بهترین عکس ها را داشته باشید. در ایران خیلی از کسب و کارها

همه این شبکه های اجتماعی با زبان زد کردن نام کسب و کارتان و اضافه کردن ترافیک به رشد برند شما کمک می کنند. برای پیدا کردن بستری که برای شما مناسب است، در هر کدام یک حساب کاربری ایجاد کنید (همه این موارد رایگان هستند) و آنها را آزمایش کنید!

با انجام این کار و کسب ترافیک ، با مزیت بزرگ بعدی محتوا روبرو خواهید شد.

5. تولید محتوا باعث رشد نرخ تبدیل می شود

در نهایت تولید محتوای سایت شما برای کسب مشتری جدید است و هر بار که یکی از بازدیدکنندگان شما اقدام به مشتری شدن می کند، به عنوان یک نرخ تبدیل به حساب می آید. این تبدیل و درگیر شدن ها همان چیزی است که به رشد کسب و کار شما کمک می کند. داشتن تولید محتوا مرحله اول برای کسب درآمد است، اما باید سعیی کنید مشتری های جدیدتری داشته باشید.

6. تولید محتوا شما را در کسب و کارتان متخصص نشان می دهد.

هنگامی که برای سایت خود تولید محتوا می کنید، به جهانیان می گویید که درباره یک موضوع خاص اطلاعات زیادی دارید. این موضوع همان تخصص کسب و کار شماست. اگر لوله کش هستید، می توانید در مورد انواع لوله کشی و مشکلات نشت صحبت کنید

اگر برقکار هستید، می توانید در مورد چگونگی ارتقا سرویس 100 آمپر به 200 آمپر مشاوره دهید. اگر شما یک فروشنده لباس هستید، می توانید در مورد مد روز و انواع پارچه در دنیای طراحی بنویسید.

همه اینها گزینه های مناسبی برای نشان دادن تخصص شماست.

شما می توانید مطالبی بیشتر از این نوع را در بلاگ سایت بیزون پیدا نمایید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها