رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 533457

جهانپور، تبریزیان را جاهل و خرافاتی خواند

ساعت24- سخنگوی سازمان غذا و دارو به اظهارات ضد واکسن برخی افراد در فضای مجازی واکنش نشان داد.

کیانوش جهانپور، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت در واکنش به تلاش های برخی افراد مبنی بر واکسن گریزی در لباس روحانیت گفت: مواضع جاهلانه و خرافی این فرد به افکار عمومی آسیب رسانده و مدت هاست به وجهه روحانیت و حوزه های علمیه آسیب جدی زده است.

وی افزود: متاسفانه او و برخی اطرافیانش که علنا بر خلاف قانون دخالت غیر مجاز در امر درمان دارند به رغم پیگیری های حقوقی همچنان به رفتارهای ضدقانونی و خلاف جریان سلامت عمومی جامعه ادامه می دهند.

جهانپور تاکید کرد: اگر چه عده دیگر با ژست روشنفکری و به نحو دیگری بی واهمه در مورد واکسیناسیون کووید ۱۹ هراس ایجاد کردند اما نباید در لباس روحانیت و به نام مراکز علمی مانند حوزه های علمیه این رفتارها انجام شود.

جهانپور ادامه داد: این روی ماجرا مشخصا و از آنجا که سلامت از حقوق عامه است و رفتار این فرد و اطرافیانش مشخصا علیه سلامت عمومی و حقوق عامه است قاعدتا فارغ از پیگیری های وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی مدعی العموم و دادستانی ویژه روحانیت از جنبه دفاع از حقوق عامه می توانند موضوع را پیگیری کنند.

سخنگوی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: در ابتدای این ماجرا، نیاز به طرح شکایت از سوی وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی و هر نهاد عمومی دیگر نیست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها