رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 536123

کاظم محمودی: تلاش مجموعه حفظ سهمیه در لیگ برتر است

ساعت 24-سرپرست تیم ماشین سازی از شرایط این تیم صحبت کرد.

کاظم محمودی مدیرتیم ماشین سازی تبریز گفت: یارگیری در نیم فصل سخت تر از ابتدای فصل است ولی کل مجموعه تلاش میکنند و آقای زنوزی هم حمایت کامل دارند تا انشالله ماشین در لیگ برتر بماند.

به گزارش باشگاه ماشین سازی؛ کاظم محمودی، مدیر تیم ماشین سازی بعد از مراسم معارفه خود اظهار داشت: من ابتدا از تمامی پیشکسوتان فوتبال آذربایجان و تبریز رخصت میخواهم و امروز اگر در اینجا هستم برای کمک به فوتبال استان است و تلاش میکنم عملکردمان در نهایت به سربلندی فوتبال آذربایجان و تبریز ختم شود.

محمودی ادامه داد: شرایط ماشین سازی برای همه فوتبالی ها ناراحت کننده است و همه باید تلاش کنیم بدون هیچ چشم داشتی برای این تیم کار کنیم و من امروز فقط بر خود وظیفه دانستم که حضور داشته باشم و کمک کنم و قراردادی که امضا کرده ام هیچی مبلغی نداشت و سفید امضا کرده ام و تلاش میکنیم سهمیه تبریز حفظ شود و همه هواداران فوتبال آذربایجان، ماشینچی ها و تراکتورچی ها وظیفه دارند حمایت کنند و از تمامی هواداران خواهش میکنیم که پشت این تیم باشند تا موفقیت حاصل شود.

مدیر تیم ماشین سازی اضافه کرد: من از مهندس زنوزی تشکر میکنم که در شرایط بد اقتصادی از حمایت خود برای این فوتبال کم نکرده و همیشه پشتیبان ورزش استان بوده است ولی متاسفانه احساس می شود از زمانی که مهندس زنوزی وارد فوتبال حرفه ای شده است دیگر مسئولان استان دیگر به فکر این تیم ها نیستند و خود را عقب کشیده اند و از تمامی مسئولین شهری و استانی میخواهیم که حمایت کنند و با یک عزم استانی بتوانیم ماشین را نیز همچون تراکتور به جایگاه واقعی فوتبال برسانیم.

کاظم محمودی درخصوص شرایط این تیم برای ادامه مسابقات گفت: متاسفانه در نیم فصل اول امتیازات زیادی از دست رفته است و در ابتدای فصل نیز تیم کاملی بسته نشده است و از امروز جلسات و اقدامات لازم برای تقویت تیم آغاز شده است. آقای حامد نجفی بعنوان مدیرعامل و آقای پاشازاده بعنوان سرمربی سخت در تلاش هستند که تیم را تقویت کنند ولی می گویم که کار سختی داریمو یارگیری در نیم فصل سخت تر از ابتدای فصل است و تیم ها بازیکن خوب را از دست نمی دهند ولی کل مجموعه تلاش میکنند و آقای زنوزی هم حمایت کامل دارند تا انشالله ماشین در لیگ برتر بماند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها