رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 541463

کتاب و کتاب خوانی در بانک کتاب بیستک

رپورتاژ تبلیغی / پرشدن دنیای این روزهای ما از تکنولوژی‌، ما را چنان به خود درگیر کرده که باعث کم رنگ شدن نقش کتاب و کتاب خوانی در خانواده‌های ما شده است.

div>

پرشدن دنیای این روزهای ما از تکنولوژی‌، ما را چنان به خود درگیر کرده که باعث کم رنگ شدن نقش کتاب و کتاب خوانی در خانواده‌های ما شده است. این در حالی است که غفلت از فواید کتاب و کتاب خوانی ما را از مزیت‌هایی همچون کسب علم و دانش، بهبود فعالیت‌های مغزی(دوری از زوال عقل و پیشگیری از بیماری آلزایمر)، کاهش استرس، بهبود حافظه و همچنین مهارت تفکر انتقادی محروم می‌نماید و در ضمن فوایدی مانند تقویت واژگان و افزایش گنجینه لغات مغز، بهبود مهارت ارتباط، بهبود مهارت نوشتن و بهبود مهارت تمرکز از ویژگی‌هایی است که کتاب و کتاب خوانی برای ما به ارمغان می‌آورد.جنبه‌هایی همانند ایجاد سرگرمی سالم و ارزان، ایجاد انگیزه برای زندگی‌های پر چالش امروز، بهبود سلامت، بهبود اخلاق و بالا رفتن اعتماد به نفس و خلاقیت از ویژگی‌هایی است که هر عقل سلیمی آن را برای خود و فرزندان خود خواستار است که همگی این ویژگی‌ها مرهون اهمیت دادن به کتاب و کتاب خوانی است.

در این راستا، در ادامه شما را با چگونگی ترغیب خود و دیگران به کتاب و کتاب خوانی و انتخاب صحیح کتاب و ساعات مناسب مطالعه و روش‌های دسترسی آسان به انواع کتاب‌ها از طرق مختلف آشنا می‌کنیم.

چگونه دیگران را ترغیب به کتاب خوانی کنیم؟

برای ترغیب دیگران به کتاب و کتاب خوانی باید سعی شود گام‌های زیر برداشته شود:

  • ابتدا خود الگوی مناسب از یک فرد کتاب خوان باشیم. رفتار یک کتاب خوان معرف افراد اهل مطالعه و روشنفکر است. اگر اخلاق و منش و طرز تفکرمان همانند یک شهروند خوب و متمدن باشد و رفتار و نشست و برخاست مان طوری باشد که دیگران با دیدن ما به این احساس برسند که این فرد به واسطه‌ی کتاب خواندن و مطالعه رشد کرده، می‌توانیم الگوی مناسبی برای کتاب خوان کردن دیگران باشیم.
  • اهدای کتاب به دیگران که باید با توجه به علایق و خواسته‌های دیگران باشد.

آشنایی با مراحل انتخاب کتاب

در ابتدا لیستی از علایق خود را از موضوعات و نویسندگانی که تمایل به مطالعه آثار آنان را دارید، تهیه نمایید.سپس به کتابخانه‌ی منزل خود مراجعه کنید؛ زیرا اغلب اوقات کتاب‌های خوب نخوانده‌ی بسیاری، بی سر و صدا در گوشه کتابخانه خاک می‌خورند.

در گام دوم از کسی بخواهید که کتاب خوبی را به شما پیشنهاد کند. در این بین افراد خانواده، بهترین دوست‌تان یا حتی معلم و کسانی که با آن‌ها چیزهای مشترکی دارید، کتاب‌فروشی‌های محله، بخش معرفی کتاب در مجلات و روزنامه‌ها اغلب می‌توانند توصیه‌های عالی برای انتخاب کتاب ارائه دهند. در نهایت سریع‌ترین راه مراجعه به بانک‌های کتاب برای آشنایی و ارزیابی کتاب‌های مورد علاقه‌تان است.

بهترین زمان مطالعه

انتخاب بهترین زمان مطالعه به شیوه‌ی زندگی افراد بستگی دارد. جوان‌ترها که برنامه‌ی فعال‌تری برای شب دارند، مطالعه در شب را مفیدتر می‌دانند؛ اما افراد بالغ که بعد از یک وقفه‌ی نسبتا طولانی، دوباره به مطالعه روی آورده‌اند، احتمالا مطالعه و درس خواندن در روز را ترجیح خواهند داد چون کار و فعالیت روزانه برایشان به صورت عادت درآمده است. تنها نکته مهم خوابیدن کافی در طول شبانه روز است.

امروزه خرید کتاب از طرق مختلف فیزیکی یعنی حضور در مکان‌هایی مثل شهر کتاب، فروشگاه‌های بزرگ، کتاب‌فروشی‌های کوچک و خرید غیر حضوری یعنی خرید اینترنتی کتاب از سایت‌ها و بانک کتاب‌های مختلف صورت می‌پذیرد.

معمولا یکی از بزرگ‌ترین لذت‌ها و تفریحات برای کتاب‌خوان‌ها خرید حضوری کتاب از کتاب‌فروشی‌ها می‌باشد. قدم زدن میان قفسه‌های کتاب و خواندن قسمت‌هایی از هرکدام، کاری لذت‌بخش و جذابی برای اهل مطالعه و کتاب خوانان است، در این بین نقش بانک کتاب‌های آنلاین اینترنتی در ایجاد عادت مثبت کتاب و کتاب خوانی، لذتی را در صاحبان این کسب و کار ایجاد می‌کند که وصف ناپذیر می‌باشد؛ زیرا با حرکت مؤثر در مسیر توسعه‌ی فرهنگی سعی در ایجاد عادت فرهنگ مطالعه در دیگران را دارند.

از طرفی مزایای خرید آنلاین کتاب خود مزید برعلت برای استفاده از این روش جهت خرید کتاب از سوی اهل مطالعه می‌باشد.

از جمله این مزایا می‌توان به پس انداز زمان، تنوع در محصولات، بستری مناسب برای دسترسی آسان به جدیدترین تالیفات از انتشارات مختلف، خرید کتاب با هزینه‌های کمتر و ارزیابی کتاب قبل از خرید اشاره نمود.

در این بین بانک کتاب آنلاین بیستک مجموعه‌ای است که همه‌ی تلاش خود را به کار بسته است تا در زمینه اشاعه‌ی عادت مثبت کتاب و کتاب خوانی با ایجاد شرایط سهل الوصول برای دسترسی به انواع کتاب‌ها و انتشارات مختلف، گام بردارد. تخفیفات گسترده و ارسال رایگان برای خرید در بانک کتاب بیستک سبب می‌شود تا به همه دانش آموزان و پشت کنکوری‌های عزیز و سایر اهل مطالعه پیشنهاد ‌شود، از این فروشگاه کتاب اینترنتی بازدید به عمل آورند و به سادگی هر چه تمام‌تر کتاب‌های مورد نظر خودشان را تهیه نمایند و از مطالعه آن لذت ببرند. هدف ما در این بانک کتاب ایجاد سهولت بیشتر برای تهیه انواع مختلف کتاب توسط افراد اهل مطالعه، به ویژه تهیه کتاب‌های کمک آموزشی و کنکور توسط دانش آموزان از انتشارات مختلف می‌باشد.

تجربه‌ی یک بار خرید از بانک کتاب باعث ایجاد یک عادت همیشگی خواهد شد. عادتی که می توان با یاری آن یک سبد کتاب را با یک کلیک ساده جلوی در خانه تحویل گرفت. بنابراین بانک کتاب بیستک یک فروشگاه اینترنتی کتاب و همراهی مطمئن برای اهل مطالعه خواهد بود.

بیستک بعد از دریافت سفارش کتاب با در نظرگرفتن زمان ارسال و تهیه کتاب‌های حتی از نوع کمیاب تمام سعی خود را می‌کند که در کمترین مدت، سفارشات را درب منزل تحویل دهد.

بانک کتاب بیستک درکنار ارائه تخفیفات چشمگیر خود وظیفه پشتیبانی از خرید مشتریان خود را نیز بر خود واجب دانسته و با خدمات و دسته‌بندی‌های مختلف در سایت خود همانند خدمات معرفی پرفروش‌ترین‌ها، معرفی پربازدیدها، دسته بندی کالا و آموزش خرید سعی نموده، راحتی و آسودگی خاطر مشتریان خود را در هنگام حضور دراین بانک کتاب فراهم نماید.

گاهی اوقات تجربه‌ی یک بار خرید از یک بانک کتاب با مزایای ویژه می‌تواند مسبب عادت همیشگی برای سایر خریدهای اینترنتی شود. حال اگر افراد مراجعه کننده بدانند که بعد از ارسال سفارش کتاب حتی از نوع کمیاب‌ترین آن به بانک کتاب بیستک، در کمترین مدت، سفارشات را درب منزل تحویل می‌گیرند مطمئنا در ادامه‌ی راه خرید خود، بانک کتاب بیستک را به فراموشی نخواهند سپرد.

ارزیابی کتاب قبل از خرید از مزایای خرید از بانک کتاب آنلاین بیستک

همکاران ما بعد از دریافت سفارش کتاب از شما مشتریان عزیز با در نظرگرفتن زمان ارسال و تهیه کتاب‌های مورد نظرتان حتی از نوع کمیاب تمام سعی خود را می‌کنند که در کمترین مدت، سفارشات شما را به درب منزل آورده و تحویل دهند.

بانک کتاب آنلاین بیستک ازسری بانک‌های کتاب آنلاین اینترنتی درجهت فروش کتاب با مزایای ویژه اقدام به فروش کتاب‌های انتشارات گاج و کلاغ سپید نموده است. ازمزایای خرید کتاب‌های کمک درسی انتشارات گاج در بانک کتاب آنلاین بیستک، تخفیف 20 درصدی محصولات گاج و ارسال رایگان آن‌ها برای آینده سازان این مرز و بوم می باشد. همچنین در آنلاین بیستک با تنوع محصولات انتشارات گاج، دسترسی آسان به جدیدترین محصولات این انتشارات و ارزیابی کتاب قبل از خرید، از خرید خود لذت برده و اطمینان حاصل نمایید.

بیستک کتاب با مدیریت : اصغرمحلاتی

02166410000
02166412500
091264512500

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها