رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 546035

ابرارینیا: برای پلیآف سقوط لیگ برتر فوتسال هم از داوران خوب استفاده کنند

ساعت24-سرمربی تیم فوتسال ایمان شیراز گفت: همانطور که برای بازی تیم های مدعی قهرمانی از داوران خوب استفاده می کنند در بازی های تیم هایی که برای بقا می جنگند نیز باید از داوران باتجربه استفاده شود.

امید ابراری‌نیا سرمربی تیم فوتسال ایمان شیراز پس از شکست تیمش مقابل شهروند ساری در گفتگو با ایسنا به شدت از داوری این بازی انتقاد کرد و افزود: انگیزه زیادی داشتیم که این بازی را ببریم اما داوری همه چیز را خراب کرد. انتظار می رود همانطور که برای تیم های بالای جدولی و رقابت برای قهرمانی از داوران خوب استفاده می کنند پایین جدولی ها هم مهم هستند و بازی های ما هم دست کمی از رقابت برای قهرمانی ندارد.


وی ادامه داد: داوران با دو تا سوت اشتباه تیم را به هم زدند. ناظر بازی هم با بازیکن ما صحبت می کند و آمد سر بازیکن نیمکت نشین ما داد زد که کل تیم عصبی شد تا بازی برده را ببازیم. متاسفانه چیدمان داوری خیلی ضعیف بود و حتی از تیم شهروند ساری هم بپرسید آنها هم می گویند داوری ضعیف بود.


ابراری نیا با بیان اینکه بضاعت تیم ایمان شیراز در همین حد است، در مورد شانس بقای تیمش در لیگ برتر فوتسال گفت: برای دو هفته پایانی کار سختی داریم و باید حتما هر دو بازی را ببریم. تلاش می کنیم که این دو بازی که یکی از آنها در خانه خودمان است را ببریم تا در لیگ بمانیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها