رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 550549

پرسپولیس به رادوشوویچ: بخشی از مطالباتت آماده است، بیا بگیر!

ساعت24-باشگاه پرسپولیس به دروازه‌بان کروات خود اعلام کرده که بخشی از مطالباتش را آماده کرده که با حضور در تهران می‌تواند دریافت کند.

باشگاه پرسپولیس که این روزها با مشکلات مالی فراوانی روبه‌رو است، حالا درگیر مسکلات مالی دروازه‌بان کروات تیمش شده است. رادوشوویچ که عملا آخرین نامه خود را به باشگاه داده و اگر رونوشت این نامه را به فیفا بدهد قراردادش رسما فسخ می‌شود، به باشگاه اعلام کرده در صورتی که ۱۸ هزار یورو آپشن قراردادش در فصل گذشته و تمام مطالبات باقیمانده قراردادش در این فصل (حدود ۱۰۰ هزار یورو) را پرداخت کنند، حاضر به بازگشت است اما پرسپولیسی‌ها تا به امروز فقط بخشی از مطالبات او را فراهم کرده‌اند.

بر اساس اعلام یک مقام مطلع در باشگاه پرسپولیس، این باشگاه ۷۰ هزار یورو از ۱۱۸ هزار یوروی درخواستی رادوشوویچ را فراهم کرده و به او گفته است با سفر به ایران می‌تواند این مبلغ را به صورت اسکناس دریافت کند. این درحالی است که رادوشوویچ اعلام کرده پرسپولیس باید تمام مبلغ درخواستی‌اش را به حسابش واریز کند.

اگر مدیران پرسپولیس نتوانند رادوشوویچ را راضی به بازگشت کنند و این دروازه‌بان قراردادش را یک طرفه فسخ کند، با توجه به این که سه فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، سرخ‌ها باید مطالبات او در سه فصل آینده که حدود ۸۰۰ هزار یورو برآورد می‌شود را نیز به او بپردازند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها