رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557197

4 زن و مرد خانواده تهرانی نزد هم بی آبرو بودند / در ابوسعید فاش شد

ساعت 24- عضو یک خانواده تهرانی که در غرب به خانه های مردم دستبرد می زدند بازداشت شدند.

در پی چند فقره سرقت از پارکینگ آپارتمان های محله ابوسعید ماموران پلیس ماموریت گرفتند تا سارق یا سارقان احتمالی را شناسایی و دستگیر کنند

تیم پلیسی با تحقیقات دقیق تر و اظهارات شاهدان متوجه شدند که 4 زن و مرد با مرجعه به آپارتمان های محله ابوسعید از پارکینگ و انباری ها لوزم با ارزش را سرقت کردند و به سرعت متواری شدند.

شناسایی سارق خانوادگی در ابوسعید

ماموران پلیس با رصد های اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مداربسته پی بردند که سارقان اعضای یک خانواده هستند و به بیشتر آپارتمان های غرب تهران دستبرد زدند.

ماموران نیروی انتظامی پس از شناسایی این خانواده سارق با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی هماهنگ شده 4 سارق زن و مرد را در محله ابوسعید دستگیر و جهت تحقیقات ابتدایی مقر پلیس منتقل کردند.

دستگیری سارقان حرفه ای در ابوسعید

در تحقیقات ابتدایی متهمان در مواجه با مدراک و شواهد پلیسی صراحتا به جرم خود مبنی بر سرقت از محتویات با ارزش پارکینگ و انباری آپارتمان های ابوسعید اعتراف کردند.

پدر این خانواده در بازجویی های پلیسی ادعا کرد سرقت هارا خودش انجام داده و از همسر، دختر و پسرش به عنوان پوشش استفاده کرده و دلیل سرقت هارا اعتیاد شدید خود به شیشه و فقر مالی عنوان کرد.

بنابراین گزارش، متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

حوادث اختصاصی رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها