رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 562496

عوامل موثر بر قیمت املاک در سال 2021 در ترکیه

رپورتاژتبلیغی/اگر قصد خرید ملک در کشور ترکیه را دارید، حتما سوالاتی در خصوص نحوه خرید، عوامل تاثیرگذار برقیمت املاک در سال 2021 در ترکیه و ... خواهید داشت. جمیع این اطلاعات کمک می کنند تا بتوانید بهترین تصمیم گیری در خصوص خرید ملک در ترکیه را داشته و در پی آن برای دریافت اقامت کوتاه مدت یا شرایط بهینه اخذ حق شهروندی اقدامات لازم را انجام دهید.

خبر
html>

اگر قصد خرید ملک در کشور ترکیه را دارید، حتما سوالاتی در خصوص نحوه خرید، عوامل تاثیرگذار برقیمت املاک در سال 2021 در ترکیه و ... خواهید داشت. جمیع این اطلاعات کمک می کنند تا بتوانید بهترین تصمیم گیری در خصوص خرید ملک در ترکیه را داشته و در پی آن برای دریافت اقامت کوتاه مدت یا شرایط بهینه اخذ حق شهروندی اقدامات لازم را انجام دهید.

قیمت املاک در سال 2021 در ترکیه

شما می توانید با مبالغی حداقلی چون 800 تا 900 میلیون تومان در غرب شهر استانبول در محله هایی چون سیلیوری، ملک های کم متراژ (به طور مثال 40 متری) را خریداری کنید.

به همین تناسب با پرداخت چیزی در حدود 1.5 میلیارد تومان، امکان خرید ملک 70 تا 80 متری در همین مناطق را خواهید داشت. بدیهی ست که برای خرید ملک در مناطق لوکس تر و محله های اعیان نشین شهری چون استانبول، باید قیمت بالاتری برای خرید ملک در نظر داشته باشید.

عوامل موثر بر قیمت املاک در سال 2021 در ترکیه

در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم.

قیمت املاک در سال 2021 در ترکیه تحت تاثیر چه عواملی قرار دارد؟

اگر چه اقتصاد ترکیه در سال های گذشته تحت ثبات نسبی قرار داشته، اما همچنان سرمایه گذاری در املاک در این کشور، به عنوان یک الگوی سرمایه گذاری با بازدهی و ارزش افزوده مناسب مطرح بوده و اگر تصمیم گیری مناسبی برای خرید ملک در مناطق دارای پتانسیل رشد در شهرهای مختلف این کشور داشته باشید، از مزایای سودآوری در خصوص خرید ملک نیز بهره مند خواهید شد.

در سال 2021، قیمت املاک در کشور ترکیه، تحت تاثیر عوامل منطقه و شهر، سن بنا، متراژ و مساحت ملک، نوع ساختمان اعم از این که آپارتمانی، ویلایی و ... باشد، قرار داشته و خواهد داشت. در ادامه این موارد را به شکلی جدی تر بررسی خواهیم کرد.

  1. منطقه و شهر

مانند تمام نقاط دیگر جهان، در کشور ترکیه نیز قیمت ملک به طور مستقیم تحت تاثیر شهر و منطقه و محله قرار دارد. بدیهی است که اگر انتخاب شما در محله های اروپایی استانبول باشد، باید نرخ بالاتری نسبت به محله های سنتی بخش آسیایی بپردازید. البته به همان تناسب نیز پتانسیل رشد بیشتری داشته و می توان از ارزش افزوده بالاتری نسبت به آن، برخوردار شد.

عوامل موثر بر قیمت املاک در سال 2021 در ترکیه

  1. متراژ و مساحت ملک

اگر بودجه محدودی برای خرید ملک در ترکیه دارید، لازم است که به دنبال آپارتمان هایی با متراژ کمتر باشید یا به هر ترتیب برای خرید ملک بزرگ تر، به سراغ محله هایی بروید که نرخ کمتری در خصوص املاک دارند. با دریافت مشاوره خرید ملک، می توانید بهترین تصمیم گیری در این زمینه را داشته و پیشنهادهای ارزنده ای مطابق و متناسب با بودجه شما، مطرح گردد.

  1. نوع ساختمان

خانه های ویلایی غالبا از قیمت گران تری برخوردار هستند و همین طور انتخاب واحد آپارتمانی در برج های لوکس ترکیه، مستلزم پرداخت نرخ بالاتری بابت هر متر مربع خواهد بود. اگر به دنبال یک خانه لوکس در ترکیه باشید، خانه های ویلایی در بخش اروپایی استانبول، می توانند بهترین گزینه های هدف شما باشند که ضمن داشتن بنایی لوکس و امکانات رفاهی عالی، با منظره دریای سیاه همراه شوید.

  1. سن بنا

خانه های نوساز در شهرهای مختلف ترکیه چون ازمیر، استانبول، آنکارا و ... به وفور یافت می شوند و غالب مشتریان نیز علاقه مند به خرید ملک های نوساز هستند. در نظر داشته باشید که خرید ملک های نوساز، نیازمند پرداخت بیشتری بوده و در صورتی که بودجه محدودی دارید، بهتر است با دریافت مشاوره لازم، ملک های بازسازی شده و دارای امکانات مناسب که دارای سن بنای بیشتری هستند را با قیمتی متعادل تر، خریداری کنید.

عوامل موثر بر قیمت املاک در سال 2021 در ترکیه

اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک

شما می توانید در دو الگوی خرید ملک نسبت به اخذ اقامت ترکیه اقدام کنید:

خرید ملک ارزان تر از 250 هزار دلار

در صورتی که بودجه شما محدوده بوده و بخواهید ملک ارزان تر از 250 هزار دلار خریداری کنید، می توانید نسبت به دریافت اقامت کوتاه مدت یک ساله اقدام کرده و سپس با تمدید آن به مدت 5 سال و رعایت مواد 11 گانه قانونی، پس از سپری شدن 5 سال، برای اقامت دائم، پاسپورت و حق شهروندی، اقدامات لازم را انجام دهید.

خرید ملک حداقل 250 هزار دلار

با خرید ملک حداقل 250 هزار دلاری، امکان اخذ اقامت دائم، حق شهروندی و پاسپورت ترکیه ظرف مدت حدود 3 ماه وجود خواهد داشت.

سخن پایانی

شما برای خرید ملک در ترکیه، به چه فاکتور و گزینه هایی توجه می کنید و در صورتی که مایل به خرید یک آپارتمان یا خانه ویلایی در کشور ترکیه باشید، کدام شهر و منطقه را ترجیح می دهید؟ توصیه می کنیم که پیش از هر گونه تصمیم گیری، حتما مشاوره خرید ملک در ترکیه را انجام داده و با افرادی که به طور تخصصی و حرفه ای در این حوزه فعالیت می کنند نظیر تکینکو گروپ (https://tekincogroup.com)، مشورت کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها