رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 562778

پوچتینو: ناهماهنگی خط حمله بزرگ‌ترین مشکل ماست

ساعت24-سرمربی پاری سن ژرمن اعتراف کرد که تیمش به ویژه در خط حمله هنوز به هماهنگی لازم نرسیده است.

html>

به گزارش ایسنا و به نقل از لوپاریزین، پاری سن ژرمن در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف کلوپ بروژ رفت که این بازی برنده نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پوچتینو در نشست خبری بعد از بازی گفت: هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌ایم. من پیش از این هم گفتم که مثلث نیمار، ام باپه و مسی به زمان نیاز دارد. آن‌ها هنوز هماهنگ نیستند و این کاملا نمایان است. برای پیروز شدن باید هم‌چون یک تیم کار کرد.

او ادامه داد: تیم تلاش زیادی در بازی امشب داشت اما بیش از هر چیزی نیازمند هماهنگی و توازن هستیم. من در کل از عملکرد تیم راضی هستم و براین باورم که در بازی‌های بعد هماهنگ‌تر و بهتر ظاهر خواهیم شد. شب خوبی برای ما نبود با این حال باید آرامش خود را حفظ کرد. مهم‌ترین چیز برای ما ادامه دادن و ناامید نشدن است. در بازی‌های بعدی بهتر خواهیم شد.

سرمربی پاری سن ژرمن درباره آسیب دیدگی ام‌باپه گفت: او از ناحیه زانو احساس درد کرد. باید آزمایش بیش‌تری روی او صورت گیرد. هنوز نمی‌دانم که آیا این آسیب دیدگی جدی است یا نه.

قهرمان‌های ژیمناستیک آمریکا در پرونده تجاوز پزشک تیم ژیمناستیک آمریکا به دست کم ۳۰۰ دختر و زن به FBI حمله کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، لری نصار، پزشک آمربکایی به جرم آزار و سوءاستفاده جنسی از کودکان در زمان مسوولیتش به عنوان پزشک تیم ژیمناستیک دختران آمریکا به ۳۰۰ سال زندان محکوم شد. او به تجاوز به دست کم ۲۵۰ دختر و زن متهم شد که شامل ژیمناست‌های مشهور از جمله سیمونه بایلز نیز می‌شود. او حداقل ۱۰ مورد از این تجاوزها را پذیرفته است.

سیمون بایلز، ژیمناست زن آمریکایی، تحقیقات FBI در مورد سوء استفاده جنسی توسط لری نصار پزشک سابق تیم را محکوم کرد.

اظهارات همراه با گریه بایلز به کنگره در مورد نصار ۵۸ ساله در حالی مطرح شد که این فرد به حبس طولانی مدت محکوم شده است و تعدادی از هم تیمی های بایلز نیز در کنار او حضور داشتند

بایلز گفت: من نمی‌خواهم یک ژیمناست جوان دیگر، ورزشکار المپیکی یا هر فرد دیگری وحشتی را که من و صدها نفر دیگر متحمل شده‌ایم، تجربه کند. به طور واضح، من لری نصار را مقصر می‌دانم و هم‌چنین یک سیستم کامل را که باعث سوء استفاده او شد سرزنش می‌کنم. اگر به شکارچی اجازه دهید به کودکان آسیب برساند، عواقب آن سریع و شدید خواهد بود.

این کمیته که وظیفه تحقیق درباره این پرونده را دارد، پس از انتشار یک گزارش ۱۱۹ صفحه‌ای از بازرس کل وزارت دادگستری تشکیل شد که چندین اشتباه کلیدی و سرپوش گذاری عوامل FBI را در ارتباط با پرونده تجاوز کشف کرد.

قهرمان پرآوازه ژیمناستیک جهان اضافه کرد: زخم‌های این سوء استفاده وحشتناک با همه ما ادامه دارد. آثار سوء استفاده از این مرد هرگز به پایان نمی‌رسد یا فراموش نمی‌شود. فدراسیون ژیمناستیک ایالات متحده و کمیته المپیک و پارالمپیک ایالات متحده از مدت‌ها قبل درباره او می‌دانستند. ما رنج می‌بریم و رنج می‌بریم، زیرا هیچ کس آنچه لازم است برای محافظت از ما انجام نداد. ما شکست خورده‌ایم.

مک کایلا مارونی، یکی دیگر از قربانیان نصار نیز اظهار کرد که در طول یک دوره هفت ساله که از ۱۳ سالگی شروع شد مورد سوء استفاده جنسی او قرار گرفت. او نیز با حمله به FBI این نهاد را متهم به وقت کشی و سرپوش گذاری روی اقدامات غیراخلاقی لری نصار کرد.

مدیر اجرایی اتحادیه اروپا با دعوت از یک قهرمان پارالمپیک توکیو، شعار قهرمان پارالمپیک ایتالیا "اگر چیزی غیر ممکن است، پس می‌شود آن را انجام داد." را الهام بخش برنامه‌های آتی این نهاد دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، مدیر اجرایی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه شعار بئاتریس ویو، قهرمان پارالمپیک ایتالیا را الهام بخش چالش‌های ناشی از تغییرات آب و هوایی تا COVID اعلام کرد.

اورسولا فن در لاین، مدیر اجرایی اتحادیه اروپا در سخنرانی سالانه خود در پارلمان اروپا در استراسبورگ با همراهی ویو، شمشیرباز باویلچر ۲۴ ساله و دارنده مدال طلا در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کرد.

اندام‌های ویو پس از یک مورد شدید مننژیت در دوران کودکی قطع شد.

مدیر اجرایی اتحادیه اروپا گفت: داستان این قهرمان را می‌توان الهام بخش خیلی از چالش‌های‌مان کرد. با این شعار که "اگر چیزی غیر ممکن است، پس می‌شود آن را انجام داد."

فن در لاین، قول داد که تلاش‌های اتحادیه اروپا را با الهام گرفتن از این قهرمان برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا، مقابله با تغییرات آب و هوا، پیشبرد انتقال دیجیتال و افزایش آزادی رسانه‌ها و حقوق زنان افزایش دهد

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها