رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 563174

تمجید فدراسیون جهانی والیبال از ایران

ساعت24-فدراسیون جهانی والیبال با اشاره به قهرمانی بلندقامتان ایران در آسیا نوشت: ایران سلطه قاره ای را با پیروزی بر ژاپن افزایش داد.

html>

بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با قهرمانی تیم ملی والیبال ایران و معرفی تیم‌های برتر این رقابت‌ها به پایان رسید.

در فینال بیست‌ و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ژاپن، تیم ملی والیبال ایران به مصاف ژاپن رفت و با برتری ۳ بر صفر به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۳۱ بر ۲۹ به سود ایران پایان یافت.

فدراسیون جهانی والیبال پس از قهرمانی بلندقامتان والیبال ایران در آسیا نوشت: تیم ملی والیبال ایران در رقابت های قهرمانی آسیا تنها در یک ست مقابل چین بازی را واگذار کرد. والیبال ایران در فینال ژاپن را شکست داد و قهرمان آسیا شد. صابر کاظمی ارزشمندترین بازیکن مسابقات بود و تیم ملی والیبال ایران از عنوان قهرمانی خود در سال ۲۰۱۹ دفاع کرد. با این تفاسیر ایران دوره پادشاهی خود را افزایش داد و چهارمین عنوان آسیایی خود را با پیروزی برابر ژاپن کسب کرد.

فدراسیون جهانی ادامه داد: دو فینالیست آسیا موفق شدند جواز حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ روسیه را کسب کنند. والیبال ایران با این قهرمانی به سلطنت خود در آسیا ادامه داد.

تمجید فدراسیون جهانی والیبال از ایران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها