رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 565478

۲۰۰۰ پلیس انگلیسی به آزار جنسی متهم شده‌اند

ساعت24-براساس گزارش یک رسانه انگلیسی، یک تحقیق نشان داده که در چهار سال گذشته تقریبا ۲۰۰۰ کارمند پلیس این کشور متهم به اذیت و آزار جنسی شده اند.

html>

به نقل از روزنامه دیلی میرر، این داده های شوکه کننده یک ماه بعد از آن منتشر می شوند که یک مامور پلیس انگلیس به نام وین کوزنز از بابت ربودن زنی به نام سارا اورارد و تجاوز به او و کشتنش به حبس ابد محکوم شد.

یک تحقیق صورت گرفته بر اساس قانون آزادی اطلاع رسانی بالغ بر ۳۷۰ مورد اتهام حمله جنسی، حدود ۱۰۰ مورد تجاوز جنسی و ۱۸ مورد اتهام سواستفاده جنسی از کودکان را یافته است. این اتهامات که شامل تجاوز جنسی و سوءاستفاده جنسی از کودکان هستند، کارمندان متعلق به ۳۹ نیروی وابسته به پلیس انگیس را در بر می گیرند.

برنامه Dispatches متعلق به Channel ۴ دریافت که هشت درصد شکایتها منجر به اخراج عوامل شده، در حالی که دو سوم آنها منجر به هیچ برخوردی علیه متهمان نشده است.

یک تحقیق مجزای دیگر از سوی دانشگاه بورنموث نشان داد که افسران پلیس انگلیس زنانی را که از آسیب پذیری آنها خبر داشتند هدف گرفته اند. بر اساس این گزارش تحقیق مذکور مشخص کرده است که ماموران پلیس متهم شده به طور متوسط شش مورد پرونده انضباطی در سوابقشان داشته اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها