رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566199

پارتیشن شیشه ای منزل

رپورتاژتبلیغی/مفهوم فضا، که قبلا با مرزهای ضخیم و مشخص جدا شده بود، جای خود را به مرزهای شفاف و تقریبا ناپدید شده واگذار کرده است. به منظور تقسیم فضاهای تاریک، کوچک و غیرقابل استفاده برای زندگی، افزودن کارایی و روشن جلوه دادن آن ها، انتخابی از مصالح کاربردی و تزئینی وجود دارد که با تقسیم آن ها، فضاهای نشیمن را گسترش داده و جادارتر جلوه می­دهند. شیشه نوع جدیدی از پارتیشن ها هستند.

html>

پارتیشن های شیشه ای که میتوانند با همه فضاهای نشیمن، قدیمی یا جدید سازگار شوند، با ظهور سبک صنعتی و ایده های خلاقانه تر در سال های اخیر ظهور کرده اند. با این حال، اگر چنین پارتیشن شیشه ای را در نظر دارید، شما یا معمار خود باید در این زمینه متخصص باشید تا بتوانید طراحی و اجرا کنید. در واقع، ما با دیوارها و پارتیشن های شیشه ای بسیار آشنا هستیم، زیرا استفاده از آن ها در ادارات و محل کار کاملا متداول است. این نوع دیوارهای شیشه ای عموما در محیط های تجاری و اداری ترجیح داده میشوند، زیرا در عین اینکه فضا را کنار هم و قابل کنترل نگه میدارند، باعث کاهش صدای محیط میشوند. شما میتوانید مدل های دیوار شیشه ای را برای مکان های مختلف در مقاله ما در مورد مدل های پارتیشن دیوار شیشه ای بررسی کنید.

پارتیشن شیشه ای منزل

دیوارها و پارتیشن های شیشه ای همچنین به فضای داخلی اجازه میدهد تا در طول روز نور طبیعی بیشتری دریافت کند. بنابراین، به روشنایی فضا کمک میکند، که به یک ضرورت اساسی در طراحی مدرن خانه تبدیل شده است و اجازه میدهد تا نور روز به راحتی در فضا توزیع شود.

دلایل زیادی برای استفاده از دیوارهای شیشه ای در خانه های مدرن و سنتی وجود دارد. تقسیم قسمت های خاص با دیوار شیشه ای به خانه شما سبک مدرن میدهد و میتوانید در نورپردازی صرفه جویی کنید. وجود یک دیوار شیشه ای یا پارتیشن بین اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری میتواند کار شما را آسان کند، در عین حال به اتاق نشیمن شما یک سبک مدرن میبخشد.

آشپزخانه

بسیاری از ما از متراژ کوچک آشپزخانه در خانه های شهری شکایت داریم. اما شکستن دیوارها و زندگی با آشپزخانه باز نیز برای ما مشکل است. برخی از بوی پخت و پز ناراحت هستند، برخی از آن ها در سازماندهی آن مشکل دارند. در این مرحله، تقسیم کننده های شیشه ای به کمک ما میآیند. درست مانند اینجا، میتوانید دیوار را لغو کرده و با سیستم پنجره تقسیم کنید.

شکستن دیوارها و تقسیم آن ها تنها با درب های شیشه ای کشویی و تاشو نیز تا حدی حریم خصوصی را ایجاد میکند. میتوانید مناطقی را که میتوانید در فضا قرار دهید هر زمان که میخواهید تقسیم کنید، با بستن آن ها در زمانی که هیچ سر و صدا وجود ندارد یا نمیخواهید مزاحمتی ایجاد کنید. همچنین میتوانید این برنامه را برای راهرو های باریک و طولانی انجام دهید.

اتاق

شما ممکن است یک فرزند کوچک داشته باشید و باید مدت زیادی در یک اتاق مشترک باشید. اگر به دنبال کمی حریم خصوصی، سکوت و سیستمی هستید که بتوانید آن را در هر زمان مشاهده کنید، میتوانید جداکننده های شیشه ای یا سیستم پنجره را دوباره امتحان کنید. هنگامی که کودک شما بزرگ میشود، قسمت جداکننده میتواند برای شما به یک سرگرمی یا اتاق کاری دلپذیر تبدیل شود.

راهرو

شاید کم نورترین قسمت یک خانه چند طبقه راه پله ها و فضاها باشد. بنابراین، میتوانید قسمتی از دیوار راه پله را برداشته و با یک صفحه شیشه ای تقسیم کنید و از نور ورودی به درب برای روشنایی این منطقه استفاده کنید. همچنین میتوانید به راحتی فضا های دیگر خانه را در دید خود داشته باشید. در حالی که خانه را که بر روی یک نقشه بزرگ طراحی شده است به بخش های خاصی تقسیم میکنید، اگر در برخی از فضا ها به جای دیوار از پانل های شیشه ای استفاده کنید، فضا را بصورت تصویری تقسیم کرده و حس منحصر به فرد بودن را حفظ خواهید کرد.

درب های اتاق های داخلی اغلب درب های جاگیر هستند. با حذف آن ها میتوان فضا را به دست آورد. با تقسیم یک خانه در مقیاس بسیار کوچک با شیشه، میتوانید در فضا صرفه جویی کنید، آن را روشن کرده و مفیدتر کنید. علاوه بر این، استفاده از درب های شیشه ای کشویی احساس خوبی ایجاد میکند و فضا را قطع نمیکند.

ایجاد سبک

در حالی که میتوانید با شیشه های مات استفاده شده در داخل فریم های پارتیشن لعاب دار با جزئیات صنعتی، فضای خاصی را در فضا ایجاد کنید، اما با نور ملایم با شیشه های شفاف فقط میتوانید مناطق قابل مشاهده ایجاد کنید. از طرف دیگر، قاب های فولادی در سایر قسمت های خانه استفاده میشوند و ظاهر شیک معاصر و دوره ای را ارائه میدهند.

شرکت تتراگلس یکی از معتبرترین واردکننده و تامین کننده های محصولات شیشه ای به شمار می رود که بیش از یک دهه تجربه در این زمینه دارد. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی جهت سفارش پارتیشن شیشه ای با شماره های 02177000229 و 09127228521 تماس حاصل نمایید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها