رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571302

پیروانی: تدابیری اتخاذ کنید که هواداران در کنار ما باشند

ساعت24-سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مسئولان تدابیری اتخاذ کنند که هواداران در کنار این تیم باشند.

html>

افشین پیروانی درباره داربی ۹۷ اظهار کرد: بازی‌ها همه مهم و حساس هستند اما بازی داربی هم برای پرسپولیس و هم هواداران حساس‌تر است. روبروی تیم حریف بازی کردن و بردن لذت‌بخش است. من هم خاطرات خوبی از داربی دارم و زمانی که بازی می‌کردم بیشترین برد را داشتیم.

وی افزود: همه باید بدانند بهترین لحظه ورزشی زندگی من گلزنی در داربی است که در فینال جام‌ حذفی به ثمر رساندم. ان‌شاءالله این لذت و شادی را روز شنبه هم تجربه کنیم و این خنده شامل حال بازیکنان ما بشود.

او درباره نبود هواداران در ورزشگاه هم گفت: داربی‌هایی که قدیم برگزار می‌شد، از شب قبل کنار ورزشگاه می خوابیدند و از ۸ صبح درهای ورزشگاه باز می‌شد. تیم ما روز چهارشنبه با حضور هواداران بازی کرد اما روز دوشنبه گفتند که هواداران در ورزشگاه نباشند. بدون هواداران در کنار هوادار بسیار خوب است. در نبود هوادار اول تیم ما آسیب می‌بیند. ان‌شاءالله تدابیری اتخاذ کنند که هواداران کنار ما باشند.

او تصریح کرد: بازیکنان برای این بازی باید انرژی بگذارند و با تمرکز وارد زمین شوند. بردن این بازی مهم است. اینکه می‌گویند بازی را حساس نکنید درست نیست، بازی خیلی حساس است و پیروزی در آن هم بسیار مهم است. بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند تا شنبه خوشحال از زمین خارج شویم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها