رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575306

ایجاد شرایط فوق العاده برای خرید اقساطی خودرو

ساعت۲۴-در سال‌‎‌های اخیر به دنبال افزایش چندبرابری قیمت خودرو و کاهش توان مردم در خرید نقدی خودروی دلخواه خود شرکت‎‌های متعددی با بهره‌‎مندی از شرایط فروش اقساطی خودرو توانستند در مدیریت این اوضاع کمک کرده و امکان خرید خودرو را برای کلیه‌ی افراد جامعه فراهم آورند.

ماشین
html>

این شرکت‎‌ها با ایجاد شرایطی متفاوت، این فرصت را به خریدار می‌دهند که کل مبلغ قابل پرداخت را در طی فواصل زمانی مشخصی پرداخت کرده و مجبور به پرداخت کل مبلغ در هنگام دریافت خودرو نباشند. اما خرید موفقیت‌آمیز از شرکت‎‌های دارای شرایط فروش اقساطی خودرو نیازمند کسب آگاهی بیشتر در این زمینه و شناخت مزایا و شرایط انجام این خرید از مراکز مورد اطیمنان می‌‎باشد.

خرید اقساطی خودرو به جای خرید محصولات دست دوم

گاهی اوقات برخی از افراد ترجیح می‌دهند به دنبال خرید خودروهای دست دوم رفته و خود را درگیر پرداخت اقساط نکنند این درحالی است که شرایط فروش اقساطی خودرو چندان پیچیده نبوده و می‌توان با سهولت بالایی خودروی مدنظر خود را ظرف مدت زمان کوتاهی دریافت کرد. از طرفی خرید خودروی دست دوم یک ریسک پرخطر محسوب شده و ممکن است منجر به ایجاد یک ضررمالی بزرگ شود. از این‌رو همیشه خرید منصفانه خودروی صفر و کارنکرده با شرایط مناسب و اقساطی، به نسبت خرید خودروی دست دوم اولویت داشته، نگرانی کمتری را برای خریدار در پی خواهد داشت. همچنین در خرید دست دوم، خریدار مجبور به پرداخت کل مبلغ خودرو بوده که این موضوع نیز ممکن است برای خریدار مشکل آفرین شود و او را در هنگام پرداخت مبلغ با دردسرهایی روبرو سازد.

مزایای خرید اقساطی خودرو

یکی از موضوعاتی که در خرید اقساطی خودرو می‌‎بایست مورد بررسی قرار گیرد، بررسی جزئی‎‌تر مزایای استفاده از خدمات شرکت‎‌های فروش اقساطی خودرو می‌‎باشد. این مزایا ابعاد متفاوتی را در برگرفته و از جنبه‎‌های متعددی می‌تواند برای خریدار سودآور باشد.

  • ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری

از آنجایی که در خرید نقد خودرو از بازار فروش، خریدار مجبور به پرداخت کل مبلغ خودرو است، به طور معمول تا مدت‌‎‌ها فرصتی برای سرمایه‌گذاری فرد پیش نخواهد آمد یعنی فرد می‌‎‌بایست بین ایجاد یک درآمد دیگر و خرید خودرو یکی را برگزیند. درحالی که با فراهم شدن شرایط خرید اقساطی خودرو از شرکت‎‌های ارائه دهنده‎‌ی این خدمات، می‌توان با پرداخت نصف مبلغ خودرو و پرداخت اقساطی مابقی مبلغ، فرصت خوبی را برای سرمایه‌گذاری و پیشرفت مالی خود ایجاد کرد.

  • کوتاه بودن زمان تحویل خودور

پس از عقد قرار داد و پرداخت مبلغ پیش پرداخت خودروی مدنظر ظرف مدت بسیار کوتاهی به دست خریدار رسیده و سه دونگ از خودرو به نام وی خواهد شد و سه دونگ مابقی نیز پس از پرداخت کامل اقساط توسط شرکت به وی انتقال داده می‌شود. بنابراین برای افرادی که به دنبال خریدی سریع و اقساطی هستند استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو می‌تواند مناسب‎‌ترین گزینه تلقی شود.

ایجاد شرایط فوق العاده برای خرید اقساطی خودرو

  • امکان خرید خودرو با محدودیت کمتر

در خرید نقد خودرو معمولاً محدودیت‎‌های زیادی به علت تفاوت فاحش قیمت خودروهای مختلف وجود دارد. این محدودیت‎‌ها به گونه‎‌ای بوده که امکان خرید آزادانه خودروی موردعلاقه و دلخواه را از متقاضی گرفته و او را به خرید خودروهایی با قیمت پایین‌‎تر سوق می‌دهد. این درحالی است که در خرید اقساطی خودرو از شرکت‌‎‌های ارائه دهنده‎‌ی این خدمات چنین محدودیتی وجود نداشته و می‌توان خودروی ایرانی و یا خارجی دلخواه خود را از میان محصولات شرکت مدنظر انتخاب کرده و پس از پرداخت مبالغ پیش پرداخت و قبول شرایط شرکت آن را تحویل گرفت.

خرید خودرو تیبا 2 با شرایطی اقساطی

خودروهای تیبا از جمله محبوب‎‌ترین خودروهای موجود در بازار ایرانند که توانستند در طی سال‎‌های متمادی در نسخه‎‌های متعدد، خوش در درخشیده و نظر خریداران و متقاضیان خودرو را به خود جلب نمایند. اما این خودرو نیز تحت تأثیر گرانی دلار و افزایش قیمت خودروها قیمت چند برابری پیدا کرده است؛ به گونه‌‎ای که عملاً بسیاری از علاقه‎‌مندان به این خودرو دیگر توانایی خرید نقد آن را از بازار داخلی نخواهند داشت. اما شرکت‌‎‌های فروش اقساطی خودرو توانستند با فروش اقساطی تیبا 2 ، شرایط آسان‌‎تری را برای علاقه‌‎مندان به خرید این خودروها فراهم آورند.

خرید ساینا به صورت اقساطی

ساینا که در حقیقت شکل به روز شده و تغییر یافته خودروی تیبا محسوب می‌شود، به عنوان یک خودروی رده پایین توانسته در طی سال‌‎‌های اخیر از طرفداران زیادی بهره‎‌مند شود. اما این خودروی داخلی نیز از گرانی‌‎‌های اخیر در امان نمانده و تحت تأثیر آن با رشد قیمت قابل توجهی روبرو شده است به طوریکه خرید نقد این خودرو نیز برای بسیاری امکان‌پذیر نخواهد بود. با توجه به این موضوع شرکت‎‌های فعال در زمینه‎‌ی فروش خودرو با فراهم آوردن امکان خرید اقساطی ساینا سعی نمودند تا زمینه‎‌ی خریدی سهل و آسان را ایجاد کرده و بازار فروش خودرو را با رونق بیشتری روبرو سازند.

خرید اقساطی پارس TU5

یکی از معروف‎‌ترین محصولات خانواده پارس خودرو، پارس TU5 است که توانسته به علت امکانات و تجهیزات متعدد خود و البته طراحی زیبایی که در تولید آن در نظر گرفته شده به میزان فروش بالایی دست یابد. حضور دلالان متعدد سبب شده تا این خودرو نیز نتواند بر روی قیمت اصلی خود باقی مانده و دچار تحولات متعددی شود. به دنبال این تحولات قیمتی، بسیاری از افرادی که برای تهیه خودری پارس TU5 برنامه‌ریزی کرده بودند دچار ناامیدی شدند. اما خوشبختانه شرکت‎‌های ارائه دهنده‎ی خدمات فروش اقساطی خودرو توانستند این وضعیت را به درستی مدیریت کرده و با فروش اقساطی پارس TU5 ‌امید تهیه خودروی دلخواه را به متقاضاین این امر برگردانند.

ایجاد شرایط فوق العاده برای خرید اقساطی خودرو

شرایط خرید اقساطی خودرو

شرایط فروش اقساطی خودرو در شرکت‎‌های متعدد فعال در این زمینه متفاوت بوده و ممکن است برخی از شرکت‌ها مبالغ بیشتری را برای پیش پرداخت یا اقساط در نظر بگیرند اما به طورکلی بسیاری از این مراکز مبلغ ۵۰% از کل پیش پرداخت را برای این نوع خرید درنظر می‌گیرند. توجه شود که با بالارفتن قیمت خودرو مسلماً مبلغ پیش پرداخت نیز افزایش یافته و ثابت نخواهد ماند.

نکاتی در خصوص خرید اقساطی خودرو

اگرچه خرید خودرو از شرکت‎‌های ارائه دهنده‎‌ی خدمات فروش اقساطی خودرو می‌تواند یک مزیت بزرگ محسوب شود، اما اگر این خرید با احتیاط کامل و درنظر گرفتن کلیه‎‌ی جوانب صورت نپذیرد، می‌تواند یک ضررمالی جبران‌ناپذیر را برای متقاضیان ایجاد نماید. بنابراین توصیه می‌شود که حتماً نکاتی را که در ادامه به آن می‌پردازیم در نظر بگیرید تا خریدی موفقیت‌آمیز را در پیش داشته باشید.

خرید از شرکت‎‌های معتبر

در میان شرکت‎‌های متعددی که به صورت قانونی و برطبق قوانین مربوطه به ایجاد معاملات می‌‎‌پردازند متأسفانه هستند شرکت‎‌هایی که سعی در کلاهبرداری و گران‌فروشی و ایجاد مشکلات متعددی در این زمینه دارند. از همین‌رو همواره توصیه می‌شود که حتماً پس از تحقیق و بررسی در خصوص مجوز و اعتبار یک شرکت، به آن اعتماد کرده و به سراغ انجام معاملات خودرو با آن بروید. تحقیق در خصوص میزان سودی که برروی قیمت اصلی خودرو اعمال می‌شود. یکی از نکاتی که در خرید خودرو همواره می‌‎‌بایست به آن توجه شود این است که شرکت‎‌های فروش اقساطی خودرو برای سودآوری خود معمولاً سود مشخصی را بر روی قیمت اصلی خودرو اعمال می‌کنند. اما این سود می‌‎‌بایست به صوت عادلانه و منصفانه بوده و سبب ایجاد ضررمالی در مشتریان نشود.پ

انجام برنامه‌ریزی برای پرداخت اقساط

از آنجایی که تا زمان پرداخت آخرین قسط، سه دونگ از خودرو به نام شرکت باقی می‌‎‌ماند، لازم است فرد خریدار در پرداخت اقساط خود برنامه‌ریزی مالی انجام داده و در صورت مشاهده‎‌ی عدم توان پرداخت اقساط به سراغ خودروهایی با قیمت ارزان‎‌تر برود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت دقیق هر خودرو و یا شرایط فروش اقساطی خودرو می‌توانید به سایت آرشا خودرو ارائه دهنده‌‎ی انواع خودروهای ایرانی و خارجی به صورت اقساطی مراجعه نمایید. این شرکت با بهره‎‌مندی از کادری مجرب و حرفه‎‌ای در تلاش است تا در تحقق رویای متقاضیان خرید خودرو گامی بلند بردارد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها