رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 576121

آیا میتونیم چاپ و رایت سی دی رو به وسیله چاپ دیجیتال انجام بدیم؟

تاریخچه چاپ دیجیتال:درگذشته از انواع مختلفی از دستگاه ها برای چاپ استفاده میشد که رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی دستگاه ها نیز پیشرفت کردند و تکامل یافتند.

html>


از اولین نوع دستگاه های چاپ دیجیتال میتوان به پرینتر ها اشاره کرد و پس از آن دستگاه های چاپ پیشرفته تر وارد ایران شدند. در سال ۱۳۸۰ دستگاه های چاپ، قابلیت چاپ تصاویر در اندازه های بزرگ تر را پیدا کردند و بعد از ان ان صنعت تبلیغات نیزبه سمت چاپ دیجیتال کشیده شد در این نوع چاپ فایل از سوی کامپیوتر به دستگاه منتقل میشه و همین امر نیز میتونه یکی از دلایل محبوبیت این نوع چاپ باشه زیرا که در زمان کوتاهی محصول مورد نطر شما به چاپ میرسه از چاپ دیجیتال برای چاپ کارت ویزیت ،کاتالوگ ،بروشور و تصویر های مختلف استفاده میشه.

باید بدونید که از چاپ دیجیتال برای استفاده از تیراژ های پایین بهره برده میشه و تیراژ هزار به بالا از چاپ افست استفاده میکنند.

در چاپ های قدیمی مثل چاپ افست یا چاپ لیتوگرافی نیاز به استفاده از پلیت ومراحل آماده سازی پیش از چاپ بود اما در چاپ دیجیتال به دلیل حذف این مراحل چاپ سریعتر و ارزانتر خواهد بود

برای چاپ دیجیتال اینجا را کلیک کنید

چاپ و رایت سی دی و دی وی دی به وسیله چاپ دیجیتال

برای چاپ و رایت سی دی از چاپ دیجیتال 8 رنگ استفاده میکنند این کار باعث میشه چاپ که بر روی سی دی هاست چاپ با کیفیتی باشه و طرح رو به صورت کاملا زیبا و کار آمد بر روی سی دی به چاپ میرسونه در روش دیجیتال ، طرح مورد نظر شما به صورت مستقیم روی سی دی یا دی وی دی های اصطلاحا پرینتیبل سفید رنگ تکثیر می شود. از این روش برای کارهای عجله ایی و کار هایی که تعدا کمی دارند استفده میشود .باید توجه داشته باشید که کیفیت چاپ دیجیتال ۸ رنگ ماندگاری بسیار بالایی دارد. همچنین در این روش امکان رایت محتوا روی تک تک سی دی محیا میباشد و کار ها به صورت خام یا رایت شده تحویل مشتری میگردد چاپ و رایت cd

از روش های نوین که امروزه بسیاری از مجموعه برای اینکه به دنبال جذب مخاطب چه از طریق گفت و گو و چه دیداری هستند میتونن با انجام دادم آن جذب داشته باشند و هم چنین که رضایت مشتریان را نیز با عمل جلب میکنند.

چاپ بروشور بهتر است یا چاپ cd

بروشور به کتابچه ها یا دفترچه هایی که شامل اطلاعاتی در رابطه با کسب و کار شماست گفته میشه که میتوان گفت یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات برند شماست اما در مقایسه آن با چاپ سی دی باید بگم که چاپ بروشور به دلیل اینکه به راحتی و در لحظه قابل استفاده است و درصورتی که شما در نمایشگاهی باشید و بخوایید کسب و کار خودتون و به کسی ارائه بدید که مخاطب هم در همون لحظه بتونه اطلاعاتی در رابطه با برند شما به دست بیاره بهترین کار استفاده از چاپ بروشوره .چاپ بروشور در اندازه های سه لت و یا بزرگتر و کوچکتر قابل ارائه شدنه و اندازه ان قابل تغییره. اما در رابطه با چاپ سی دی باید بدونید که بیتشر در پکیج هایی که مد نظر دارید به مخاطبین خودتون ارائه بدید بهتره از چاپ سی دی استفاده کنید.میتونید برای داشتن اطلاعات بیشتر به صفحه چاپ بروشور کوثر پرینت مراجعه کنید و هم چنین از مشاوره رایگان آنها در این باره استفاده کنید.

از نظر هزینه کدام مقرون به صرفه تره؟

باید بدانید که قیمت باتوجه به نوع کاری که شما میخوایید و تیراژ مد نظر شما کاملا متفاوت خواهد بود هم چنین که در برخی از چاپخانه ها حداقل هزینه رو بیان میکنند اما کیفیت و نوع چاپ آنها بسیار پایین و بد خواهد بود به طوری که از کار خود پشیمون خواهید شد اگر برای شما کیفیت مهمه حتما با تحقیق کامل چاپ خانه مناسبی رو انتخاب کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها