رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584196

انبارلویی : از خانه بیرون آمدم و دیدم مردم از سخنان رئیسی رضایت دارند

ساعت۲۴-مثلت آنلاین نوشت:محمدکاظم انبارلویی گفت: دولت با وجود محاصره اقتصادی توانسته است به بهترین شکل مسئله اقتصاد را مدیریت کند.

html>

سخنان اخیر سید ابراهیم رئیسی واکنش‌های زیادی به همراه داشت و در این بین بسیاری بر این باورند که رئیسی و دولتش می‌توانند به شیوه مناسبی مسئله حذف ارز ترجیحی را مدیریت کنند.

محمدکاظم انبارلویی، فعال و تحلیلگر سیاسی، درباره سخنان اخیر رئیس‌جمهور گفت: «سخنان دیشب آقای رئیسی آب سردی بر آتش دروغ‌های ارتش رسانه‌ای دشمنان داخلی و خارجی بود؛ به ویژه آنکه بعد از سخنان او یارانه‌های نقدی 300 و 400هزار تومانی واریز شد و مردم احساس کردند مردم در وعده‌هایش صادق است. دولت می‌خواهد یارانه را از مبدأ به مقصد ببرد؛ یعنی به‌جای آنکه به واردکننده بدهد، به خود مردم می‌دهد. اکنون هم که یارانه نان قطع نشده و قیمت بنزین ثابت است و صرفا یارانه اقلامی که قبلا دولت به بعضی کالاها می‌داد، به دست خود مصرف‌کننده می‌رسد».

او ادامه داد: «من امروز که از خانه بیرون آمدم دیدم که مردم از این اقدام دولت چه‌قدر رضایت دارند و این اقدام دولت سرآغاز اصلاحات عظیم اقتصادی خواهد بود و بعد از این به سمت تحقق وعده عدالت راسخ اقتصادی خواهیم رفت».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «دولت تا اینجای کار ثابت کرده است که از حقوق مردم چه در حوزه جان و چه در حوزه نان و معیشت کوتاه نمی‌آید و دیدیم در مقابله با ویروس کرونا چه‌قدر شگفت‌انگیر عمل کرد و توانست این ویروس را در کشور ریشه‌کن کند. همین میزان تلاش در مسئله اقتصادی هم وجود دارد و اگر یک‌صدایی میان دولت و مجلس وجود داشته باشد، حتما بر مشکلات اقتصادی هم فائق می‌شویم».

انبارلویی در پایان گفت: «اکنون وزیر تجارت آلمان می‌گوید که آلمان در آستانه قطحی بی‌سابقه‌ای قرار دارد که بعد از جنگ جهانی دوم تا کنون چنین قطحی‌ای را تجربه نکرده است. اروپا و آمریکا هم درگیر تورم هستند و این درحالی است که هیچ یک از آنها محاصره اقتصادی نشده‌اند اما دولت ایران با وجود محاصره اقتصادی و سیاه‌نمایی‌های گسترده دشمنان داخلی و خارجی توانسته است به بهترین شکل مسئله اقتصاد را مدیریت کند تا در آینده شاهد رکورد بی‌سابقه‌ای از کارآمدی باشیم».

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها