رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 590707

معرفی بهترین روش لاغری

ساعت24-بهترین روش لاغری روشی است که در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ عارضه ای شما را به نتیجه دلخواه می رساند. ما در این نوشتار قصد داریم شما را با بهترین روش های لاغری شکم و پهلو آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.

بهترین روش لاغری روشی است که در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ عارضه ای شما را به نتیجه دلخواه می رساند. ما در این نوشتار قصد داریم شما را با بهترین روش های لاغری شکم و پهلو آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.

معرفی بهترین روش لاغری

با ورزش کردن لاغر شوید

بر هیچ کسی پوشیده نیست که ورزش باعث تناسب اندام و لاغری می شود. ورزش های هوازی مثل پیاده روی، طناب زدن، دوچرخه سواری و ... باعث بالا بردن سرعت سوخت و ساز و تسریع روند لاغری می شود. ورزش های بسیاری مانند دراز نشست و ... هم برای لاغری شکم و پهلو مناسب هستند که با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید به لیستی از ورزش های مناسب برای لاغری شکم و پهلو دسترسی پیدا کنید.

در واقع بهترین روش لاغری روشی است که بدون هیچ گونه عوارضی باشد که یکی از بهترین این روش ها انجام ورزش های هوازی است.

نوشیدن آب معجزه می کند!

به جای مصرف نوشیدنی های پرکالری مانند نوشابه سعی کنید روزانه حداقل 8 لیوان آب میل کنید. به دلیل اینکه آب عاری از کالری است می تواند در لاغری و کاهش وزن معجزه کند.

برای هر وعده غذایی ساعت مشخصی را تعیین کنید

در هر کاری اگر برنامه و نظم و ترتیب داشته باشید قطعا به نتیجه خوبی می رسید. اگر به دنبال افزایش درآمد و زندگی موفقی هستید باید برنامه ریزی خوبی داشته باشید. برای رسیدن به تناسب اندام هم قطعا باید برنامه مشخصی داشته باشید.

سعی کنید برای وعده های غذایی خود ساعت مشخصی را تعیین کنید و به جای 3 وعده 6 وعده اما در حجم کوچک غذا بخورید.

لیست غذاهای مصرفی خود را یادداشت کنید

مطالعات نشان می دهند افرادی که غذاهای مصرفی خود را یادداشت می کنند، 15 درصد کمتر از سایر افراد غذا می خورند و کنترل بیشتری روی رژیم خود دارند.

قبل از سیر شدن، دست از غذا خوردن بکشید

اگر به دنبال کاهش وزن هستید باید بشقاب غذایی خود را کوچک کنید و همچنین قبل از اینکه کاملا سیر شوید دست از غذا خوردن بکشید.

لاغری با داروهای لاغری

گول جملات تبلیغاتی مانند قرص لاغری بدون عوارض، لاغری بدون بازگشت با قرص لاغری و ... را نخورید. در حال حاضر هیچ گونه داروی لاغری بدون عارضه ای در بازار وجود ندارد و به هیچ عنوان متخصصین این روش را به عنوان بهترین روش لاغری قبول ندارند.

اکثر داروهای لاغری دارای کافئین هستند که با افزایش متابولیسم و کاهش اشتها باعث کاهش وزن می شوند. از جمله عوارض قرص های لاغری عبارتند از خشکی دهان، سرگیجه، یبوست، حالت تهوع و ...

معرفی بهترین روش لاغری

ساعات تماشای تلویزیون را به حداقل برسانید

طبق مطالعات انجام شده دانش آموزانی که مدت زمان بیشتری تلویزیون تماشا می کنند بیشتر غذا می خورند. بنابراین تا می توانید تماشای تلویزیون را به حداقل برسانید و به جای آن به ورزش کردن، پیاده روی و ... بپردازید.

به رنگ آبی خیره شوید

آیا متوجه این شده اید که رستوران ها و فست فودها از رنگ آبی کمتر استفاده می کنند یا اصلا استفاده نمی کنند؟! دلیلش این است که رنگ آبی از نظر روانی باعث تحریک اشتهای شما نمی شود. پس حتما از این شگرد استفاده کنید؛ مثلا می توانید در بشقاب آبی رنگ غذا بخورید، از رومیزی یا سفره آبی رنگ استفاده کنید و ...

قبل از خوردن شام پیاده روی کنید

طبق مطالعه ای که روی تعدادی خانم چاق انجام شد، مشخص شد 20 دقیقه قدم زدن قبل از شام، باعث کاهش اشتها و تلقین احساس سیری می شود.

مصرف پروتئین و لاغری

استفاده از پروتئین به جای کربوهیدرات در رژیم غذایی روزانه می تواند تاثیر بسزایی در کاهش وزن داشته باشد. چرا که پروتئین باعث می شود فرد مدت زمان بیشتری احساس سیری داشته باشد و همچنین بدون از بین بردن عضلات باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

بنابراین مصرف پروتئین های سالم مانند سفیده تخم مرغ، غذاهای دریایی، حبوبات، سویا، گوشت، ماست کم چرب و ... را حتما در رژیم لاغری خود بگنجانید.

مصرف ادویه جات و لاغری

طعم دار کردن غذاها با ادویه جات باعث القای احساس سیری در شما می شود. پس از مصرف این چاشنی های خوشمزه در هنگام طبخ یا سرو غذا غافل نشوید.

مصرف غلات سبوس دار و تاثیر آن بر لاغری

غلات سبوس دار بسیار سالم تر از غلات تصفیه شده غیر سبوس دار هستند. غلات سبوس دار سرشار از مواد مغذی هستند که از بسیاری از بیماری های مزمن پیشگیری می کنند.

در صورت مصرف غلات سبوس دار مدت زمان زیادی احساس سیری خواهید داشت. این نوع غلات سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و چربی بسیار پایینی هستند که تاثیر بسزایی در لاغری شما خواهد داشت.

پیاده روی و کاهش وزن

اگر زمان کافی برای رفتن به باشگاه یا حتی ورزش در خانه را ندارید اصلا نگران نباشید پیاده روی یکی از بهترین و ساده ترین روش های کاهش وزن است. مثلا می توانید برای خرید مایحتاج روزانه از منزل تا فروشگاه محل زندگی به جای ماشین با پای پیاده بروید.

معرفی بهترین روش لاغری

سایر نکات مهم لاغری

· سعی کنید حداقل روزانه یک ساعت ورزش کنید.

· از وعده صبحانه غافل نشوید.

· غذاهای کم کالری و کم چرب را در رژیم روزانه خود قرار دهید.

· اگر ورزش نمی کنید حتما فعالیت بدنی داشته باشید.

· از خوردن غذاهای آماده و رستورانی پرهیز کنید.

· از مصرف سبزیجات غافل نشوید.

· هر دو ساعت یکبار 5 دقیقه قدم بزنید.

· قهوه بدون شکر بخورید.

· به جای آبمیوه، میوه بخورید.

· شیر کم چرب بخورید.

· بعد از غذا حتما مسواک بزنید.

· روی غذا سس نریزید.

آیا عمل جراحی لاغری هم بهترین روش لاغری است؟

مسلما بهترین و سالم ترین روش لاغری داشتن رژیم غذایی اصولی و ورزش است. اما در صورتی که بنابر هر دلیلی با این روش ها موفق به کاهش وزن نشدید و دچار چاقی مفرط هستید قطعا بهترین روش لاغری برای شما عمل جراحی لاغری مثل اسلیو معده، بای پس معده و ... است. البته تصمیم گیری در مورد اینکه شما کاندیدای مناسبی برای جراحی لاغری هستید یا خیر بر عهده جراح لاغری است نه ما!

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها