رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 590752

کرملین: آماده حل معضل اوکراین از طریق دیپلماسی هستیم

ساعت24-سخنگوی کاخ کرملین با اعلام آمادگی مسکو برای حل معضل اوکراین از راه دیپلماسی، گفت موضع روسیه برای اوکراین کاملاً شناخته شده است.

html>

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه امروز (چهارشنبه) از آمادگی مسکو برای حل معضل اوکراین از راه دیپلماسی خبر داد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین گفت: «روسیه آماده حل مشکل اوکراین از طریق دیپلماسی بوده و هست. موضع مسکو برای کی‌یف کاملاً شناخته شده است».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی با بیان اینکه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در جریان سفرش به مسکو با صدراعظم سابق آلمان به عنوان یک متخصص در بحران انرژی دیدار کرد، اظهار داشت: «پوتین اوراق مورد نیاز برای تحویل توربین‌های تعمیر شده به خط نورد استریم را به شرودر نشان خواهد داد».

سخنگوی کرملین درباره خط لوله‌های انتقال گاز روسیه به اروپا موسوم به «نورد استریم» نیز توضیح داد: «شرکت انگلیسی زیمنس برای حل مشکل توربین‌های معیوب در نورد استریم عجله ای ندارد. روسیه با راه‌اندازی خط لوله گاز نورد استریم ۲، بیست‌وهفت میلیارد مترمکعب گاز را به اروپا تامین می‌کند».

پسکوف درباره سفر «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان نیز تصریح کرد: «این یک اقدام تحریک‌آمیز آشکار است و اهداف سیاست خارجی را نمی‌توان از این طریق محقق کرد. سطح تنش در منطقه را نمی‌توان دست‌کم گرفت».

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها