رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 590907

طرف‌های برجامی با شرایط ما کنار بیایند

ساعت 24 - خطیب نماز جمعه تهران گفت: به آمریکا و به طرف‌های مذاکره عرض می‌کنیم که ایران را امتحان نکنید؛ اگر نیاز به مذاکره دارید که دارید، با شرایط ملت ما کنار بیایید. حجت الاسلام حاج علی اکبری در خطبه اول نماز جمعه این هفته تهران که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد درباره مذاکرات هسته‌ای، گفت: گفت: بحمدالله مسئولان نظام، اقتصاد کشور را به جریان مذاکرات گره نزده‌اند و راه خنثی‌سازی تحریم‌ها را دنبال می‌کنند. نظام تصمیم گرفته که پای مساله خنثی‌سازی تحریم‌ها بایستد و قانون اقدام راهبردی را هم با قوت اجرا می‌کنند.

html>

وی افزود: اخیر خبرهای شوق‌انگیزی را در مورد فعال سازی چرخه غنی‌سازی شنیدیم، خداوند را شاکریم و از عزیزانمان در این عرصه تشکر می‌کنیم که با قوت این مسیر را ادامه می‌دهند و از حقوق ملت با قوت دفاع می‌کنند.خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه در مذاکره برای رفع تحریم‌ها انشاالله دوستان از منافع کشور قاطعانه و هوشیارانه پاسداری خواهند کرد، گفت: ما هم به دشمنان و به آمریکا و به طرف‌های مذاکره عرض می‌کنیم که ایران را امتحان نکنید؛ اگر نیاز به مذاکره دارید که دارید، با شرایط ملت ایران کنار بیایید و دست از زیاده‌خواهی بردارید.حاج علی اکبری با اشاره به عملکرد یک‌ساله دولت سیزدهم، تصریح کرد: ضمن تشکر از تلاش‌های جدی، شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی‌های خوبی که دولت دارد و روحیه مردمی و سبک زندگی مردمی و بی‌تکلفی که دارند و در همین جریان سیل هم آخرین صحنه‌های آن را مشاهده کردیم، توقع داریم از موفقیت‌های فراوان خودشان با مردم صحبت کنند. در نشستی که با سران داشتیم بسیاری از این موفقیت‌ها بازگو شد که امیدبخش نیز بود اما به شکل شایسته‌ای این موارد به جامعه اطلاع‌رسانی نشده است. اگر ناکامی‌هایی نیز وجود دارد باید مردم در جریان قرار گیرند.

وی به مساله پیوست عدالت که رهبر انقلاب در جلسه تنفیذ مطرح کرده بودند اشاره کرد و یادآور شد: همه برنامه‌ها و مصوبات دولت باید دارای پیوست عدالت و کاهش دهنده فاصله طبقاتی و در جریان مبارزه جدی با فساد باشد.خطیب نماز جمعه تهران گفت: ما امروز نیاز داریم تا سرمایه‌های مردمی به سمتِ تولید آورده شوند. هستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها