رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 595166

آشنایی با انواع کتاب های خیلی سبز

ساعت24-شرط می‌بندم که تا به حال در طول مدت تحصیل‌تان حداقل یکی از کتاب‌های انتشارات خیلی سبز را خریداری کرده‌اید، فرقی نمی‌کند در کدام پایه تحصیل می‌کنید یا چطور کتاب کمک آموزشی مد نظرتان هست؛ انتشارات خیلی سبز همیشه برای شما یک پیشنهاد خوب و کاربردی دارد. دانش‌آموزان مختلف در دوره‌های مختلف تحصیلشان به انواع ابزارهای کمک آموزشی نیاز پیدا می‌کنند.

html>

شرط می‌بندم که تا به حال در طول مدت تحصیل‌تان حداقل یکی از کتاب‌های انتشارات خیلی سبز را خریداری کرده‌اید، فرقی نمی‌کند در کدام پایه تحصیل می‌کنید یا چطور کتاب کمک آموزشی مد نظرتان هست؛ انتشارات خیلی سبز همیشه برای شما یک پیشنهاد خوب و کاربردی دارد. دانش‌آموزان مختلف در دوره‌های مختلف تحصیلشان به انواع ابزارهای کمک آموزشی نیاز پیدا می‌کنند.

برای مثال در طول سال تحصیلی شما به کتاب کار نیاز دارید، در ایام امتحانات به کتابی مخصوص شب امتحان و در چند هفته باقی مانده تا برگزاری کنکور، به کتاب‌هایی برای مرور و جمع بندی نیاز پیدا می‌کنید. کار چندان سختی نیست که حدس بزنید انتشارات خیلی سبز شما را در تمام روزهای تحصیلتان همراهی می‌کند، همه نیازهای شما را شناسایی کرده و بهترین کتاب‌ها را برای پاسخ گویی به آنها طراحی کرده است. توصیه می‌کنم اگر می‌خواهید با انواع کتاب‌های انتشارات خیلی سبز آشنا شوید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

آشنایی با کتاب های خیلی سبز

کتاب‌های آموزش شگفت انگیز خیلی سبز

شاید تصور کنید که در نام گذاری این کتاب‌ها کمی اغراق شده است؛ اما باید بگویم که این سری از کتاب‌ها واقعا شگفت انگیز هستند، این حقیقت را تجربه دانش‌آموزانی که از سری کتاب‌های آموزش شگفت انگیز اثبات می‌کند. اگر می‌خواهید درسی را از پایه یا به اصطلاح از صفر شروع کنید یا دانش‌آموز پایه‌های دهم یا یازدهم هستید، حتما خرید این کتاب‌ها را به شما توصیه می‌کنیم.

مولفان سری کتاب‌های آموزش شگفت انگیز در تالیف این کتاب‌ها سنگ تمام گذاشته‌اند؛ هم آموزش کامل و درسنامه، هم سوال تشریحی و امتحانی و هم سوال تستی و کنکوری، دیگر چه می‌خواهید! این کتاب‌ها در کاهش هزینه دانش‌آموزان بسیار موثر هستند زیرا همزمان سه کتاب در یک کتاب جمع‌آوری شده است؛ یعنی شما نیاز ندارید یک کتاب جدا برای درسنامه و کتاب‌های جداگانه‌ای برای سوالات تستی و تشریحی کنید و هر سه مورد را در یک مجموعه می‌توانید داشته باشید.

کتاب های جامع و تست خیلی سبز

فرقی نمی‌کند وضعیت درسی شما ضعیف است یا قوی، اگر داوطلب کنکور سراسری هستید و می‌خواهید از این سد بزرگ عبور کرده و به اهدافتان برسید، کتاب‌های جامع و تست خیلی سبز در عبور از سد کنکور بسیار به شما کمک خواهند کرد. درسنامه این کتاب‌ها چندان مفصل و طولانی نیست و بیشتر به صورت مجموعه‌ای از نکات مهم و پرتکرار است، نکاتی که دانستن آنها برای حل سوالات کنکور واجب است.

این سری از کتاب‌های خیلی سبز، بانک تست هستند و در آنها انواع تست‌های کنکورهای داخل و خارج از کشور، سوالات آزمون‌های آزمایشی مانند قلمچی و سوالات تالیفی استاندارد یا چالشی را می‌توانید پیدا کنید. نکته مهم در مورد این کتاب‌ها، تیپ بندی کردن انواع سوالات است و این موضوع کار را برای داوطلبان راحت می‌کند و آنها را برای مواجهه با هر تیپ سوالی آماده خواهد کرد.

پرفروش ترین کتاب این مجموعه زیست شناسی جامع کنکور تست خیلی سبز (جلد اول) میباشد.

زیست شناسی جامع کنکور خیلی سبز

کتاب کار انتشارات خیلی سبز

گفتیم که انتشارات خیلی سبز در تمام طول تحصیلتان همراه شما است؛ زیرا این انتشارات برای تمامی مقاطع و از مقطع پیش دبستانی تا دانشگاه کتاب تالیف کرده است. کتاب‌های کار کتاب‌هایی هستند که شامل سوالات تشریحی بدون پاسخ‌اند، توصیه می‌کنیم این کتاب‌ها را از ابتدای سال تحصیلی تهیه کنید و به موازات تدریس معلم در کلاس از آنها استفاده کنید. این کتاب‌ها شامل درسنامه کامل و کاربردی به همراه تعدادی سوال تشریحی هستند و حتی تمرینات کتاب درسی را هم پوشش می‌دهند، با مطالعه این کتاب‌ها می‌توانید خودتان را برای امتحانات مدرسه آماده کنید.

خبر خوب اینکه انتشارات خیلی سبز برای همه مقاطع تحصیلی؛ یعنی پیش دبستانی، دبستان و متوسطه کتاب کار تالیف کرده است. علاوه بر دانش‌آموزان، معلمان هم می‌توانند از کتاب‌های کار برای طرح سوالات امتحانی یا تکالیف دانش‌آموزان استفاده کنند.

کتاب های ماجراهای من و درسام برای 20 گرفتن خیلی سبز

اخیرا تاثیر معدل در کنکور سراسری پر رنگ‌تر شده است و اهمیت گرفتن نمره 20 در امتحانات نهایی و ترمیم معدل، به شدت احساس می‌شود. از این موضوع که بگذریم، شما در هر پایه‌ای که تحصیل می‌کنید، اگر می‌خواهید معدل خوبی کسب کنید، به کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز نیاز خواهید داشت؛ این کتاب‌ها از دوره دبستان تا متوسطه دوم را پوشش می‌دهند و شامل یک درسنامه قوی به همراه تعداد زیادی سوالات تشریحی و نمونه سوال امتحانی هستند. در این کتاب به تعداد خیلی کمی تست هم وجود دارد اما نباید به عنوان کتاب تست به این سری از کتاب‌ها نگاه کنید.

کتاب‌های فصل آزمون خیلی سبز

اگر روی کتاب‌های درسی‌تان به تسلط کامل رسیده‌اید و حتی مطالعه یک کتاب کمک آموزشی برای دور اول را هم تمام کرده‌اید؛ اما باز هم احساس می‌کنید به تست بیشتر نیاز دارید، کتاب‌های فصل آزمون خیلی سبز می‌توانند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشند. در دوران جمع بندی نیز شما نیاز به حل آزمون خواهید داشت و لازم است از هر فصل یا موضوع کتاب‌های درسی‌تان آزمون دهید. کتاب های فصل آزمون خیلی سبز فاقد یک درسنامه منسجم هستند اما در آنها برای فصل به فصل کتاب‌های درسی آزمون‌های استاندارد طراحی شده است. البته در انتهای هر فصل علاوه بر آزمون‌های استاندارد، یک آزمون دشوار و چالشی برای دانش‌آموزان قوی طراحی شده تست که این آزمون‌ها به سوی 100 نام دارند.

سری کتاب‌های چند کنکور

کتاب‌های چند کنکور خیلی سبز، از سری کتاب‌هایی به شمار می‌روند که کنکور سراسری و شرایط آن را برای داوطلبان تداعی می‌کنند. این کتاب‌ها در رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی و چند کنکور جامع عمومی وجود دارند. در هر یک از این مجموعه‌ها، ۱۲ کنکور سراسری اخیر گنجانده شده‌اند و در یک جلد مجزا، پاسخ‌نامه تشریحی در نظر گرفته شده است. این کتاب‌ها درسنامه یا گرافیک به‌خصوصی ندارند و کاملا شبیه به دفترچه‌های کنکور سراسری طراحی شده‌اند.

کتاب‌های نردبام انتشارات خیلی سبز

برای اینکه از سطح معمولی به سطح پیشرفته برسید، حتما به یک نردبام نیاز دارید تا به کمک آن پله‌های ترقی و پیشرفت ر ا طی کنید؛ اما نه یک نردبام معمولی، بلکه به کتاب‌های نردبام خیلی سبز احتیاج خواهید داشت. دانش‌آموزانی که یک منبع استاندارد را به عنوان منبع سطح اول خود به اتمام رسانده‌اند و روی مطالب تسلط خوبی دارند و سطح آنها از معمولی بالاتر است، به یک منبع سطح دوم نیاز دارند که به کمک سوالات این منبع خودشان را به چالش بکشند.

کتاب‌های نردبام خیلی سبز دقیقا چنین منابعی هستند و شامل درسنامه‌های خلاصه و نکته محور به همراه تست‌های طبقه بندی شده هستند. در این کتاب‌ها علاوه بر تست‌های کنکوری یا موسساتی مانند قلمچی، تست‌های تالیفی ارائه می‌شوند که اکثرا سطح آنها از سوالات کنکور بالاتر است و دانش‌آموزان را به چالش می‌کشند و برای رویارویی با هر نوع سوالی آماده می‌کنند.

برای آشنایی بیشتر با محصولات انتشارات خیلی سبز حتما مقاله آشنایی با انواع کتاب های انتشارات خیلی سبز را که توسط پایتخت کتاب تهیه شده است را مطالعه بفرمایید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها