رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 600511

تاسیس حزب سراسری طرفدار روسیه در ایران

ساعت 24 - بقایای حزب توده ایران سالهای طولانی است با پنهان کاریهای ریزه خوارانه  و ایستادن در میانه اصلاح طلبان و اصولگرایان حکومتی ایران راهبرد نزدیک سازی ایران به روسیه و حالا به حزب کمونیست چین دنبال می کند. این ماههای تازه سپری شده و با بدتر شدن مناسبات ایران و غرب به ویژه مناسبات ایران و اروپا آشکارسازی هدف خود را آغازکرده است.

حزب
dir="RTL" style="text-align:right">سایت "پیک نت " درادامه خبرهایی که در آنها نشان داده می شود گروهی درایران باید نمایندگی سیاسی گرایش به شرق را که راهبرد نظام جمهوری اسلامی است را دنبال کنند حالا هویداتر از همیشه خبر می دهد قرار است حزبی با گرایش به شرق درایران قبل از بهمن ماه اعلام موجودیت کند. در خبر تحلیل سرتاپا گمراه کننده این سایت که امروز دوئشنبه 14 آذر منتشر شده است با صراحت نوشته و تاکید شده است " گفته می شود رایزنی هائی برای ایجاد یک تشکیلات سیاسی سراسری در جریان است تا حساب طرفداران سیاست راهبردی گردش به شرق را از طرفداران پیوند با غرب در احزاب اصلاح طلب و اصولگرا جدا کند. گویا این تشکیلات تا پیش از ۲۲ بهمن اعلام موجودیت خواهد کرد. اگر این شایعات و زمزمه ها صحت داشته باشد، می توان مدعی شد که نظام این بار در پی یک چاره جوئی اساسی و سیاسی است. در همین ارتباط شاید بتوان سخنان محمدرضا باهنر درباره تجدید نظر در ماهیت اصل ۴۴ در مجمع نظام را جدی تلقی کرد. ماهیت و اصول اصل ۴۴ در قانون اساسی با آنچه که به عنوان اصل ۴۴ مصوبه مجمع مصلحت در سه دهه گذشته اجرا شده به کلی متفاوت است و بسیاری از بحران های اقتصادی، چپاولگری ها و فلج تولید داخلی و به یغما رفت کارخانه ها محصول همین اصل ۴۴ مصوبه مجمع مصلحت نظام تحت مدیریت هاشمی رفسنجانی است."

دراین تحلیل اضافه شده است " طرفداران نگاه به بیکار ننشسته و در ابعاد مختلف سرگرم تکاپوست تا گذشته را ادامه بدهد. این دیدگاه که ظاهرخود را سیاسی نشان نمیدهد و خود را قضایی و اقتصادی جلوه می دهد، با نگاه به شرق موافق نیست و علیه آن کارشکنی هم می کند."

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها