رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 601633

پدر بزرگ ۱۰۰ ساله راز طول عمرش را فاش کرد

ساعت24-یک پیرمرد آمریکایی که به تازگی وارد ۱۰۰ سالگی شده می‌گوید راز طول عمرش ورزش مداوم و بلند مدت است.

خبر
لس ساوینو که به تازگی تولد ۱۰۰ سالگی خود را جشن گرفته می‌گوید به لطف ورزش روزانه هنوز همانند دهه ۳۰ زندگی اش در حال زندگی است. او می‌گوید در روز به طور منظم ۳ ساعت ورزش هوازی انجام می‌دهد و ورزش خود را هر روز راس ساعت ۷:۳۰ آغاز می‌کند.
او معتقد است زمانی زیادی که در طول روز برای ورزش کردن صرف می‌کند باعث شده کمتر بیمار شود و داروی کمتری را در طول یک قرن زندگیش استفاده کند.
او به تمام اطرافیانش توصیه می‌کند تا جایی که امکان دارد از کارهای اضافه روزانه خود کم کنند و به جای آن به ورزش و تحرک بپردازند.
او در این باره می‌گوید: وقتی صبح بعد از سه ساعت ورزش از باشگاه خارج می‌شم، احساس خیلی بهتری نسبت به زمانی دارم که داشتم وارد باشگاه می‌شدم. بعد از ورزش امید به زندگی در من بسیار بالا می‌رود و انرژی خیلی زیادی پیدا می‌کنم.
یک مطالعه که اخیراً در موسسه تحقیقاتی Nuffield Health انجام شده نشان می‌دهد که در انگلیس افراد بالای ۶۵ سال انگیزه بیشتری برای رفتن به وزرش و ثبت نام در باشگاه‌های ورزشی دارند. این موسسه می‌گوید نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد افراد مسن بیش از جوانترها به تناسب اندام و سلامتی خود اهمیت می‌دهند.
منبع: mirror

باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها