رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 603907

واکنش سخنگوی پلیس به حادثه سفارت آذربایجان/ نگرانی بابت تامین امنیت اماکن دیپلماتیک وجودندارد

ساعت24-سخنگوی فراجا با محکوم کردن حادثه تیراندازی در سفارت آذربایجان در تهران گفت: پلیس تامین امنیت اماکن دیپلماتیک را وظیفه خود دانسته و در این خصوص اهتمام ویژه دارد.

به گزارش ایسنا، سردار مهدی حاجیان با اشاره به حادثه تیراندازی در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران که روز گذشته رخ داد، گفت: حادثه تلخ و تأسف‌بار روز گذشته در سفارت کشور دوست و همسایه، جمهوری آذربایجان در تهران را که متأسفانه به جان باختن یک دیپلمات این کشور منجر شد، به دولت و ملت عزیز آذربایجان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنیم.

وی ادامه داد: فرمانده انتظامی تهران بزرگ بلافاصله پس از اطلاع از این رخداد تلخ و ناگوار، در صحنه حاضر و با مدیریت میدانی ضمن بازداشت فرد ضارب تحقیقات مقدماتی برای طی مراحل قانونی آغاز شد.

سخنگوی فراجا با اشاره به تحقیقات به عمل آمده در این رابطه تصریح کرد: بررسی‌های اولیه و نیز اظهارات صریح متهم حاکی از انگیزه های شخصی وی در ارتکاب این جرم است، بدیهی است که بررسی های کامل انتظامی، امنیتی و قضائی ادامه دارد.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، حاجیان با اشاره به امنیت اماکن دیپلماتیک در جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس ایجاد شرایط امن برای انجام ماموریت‌های دیپلماتیک سفارتخانه ها و نمایندگی‌های کنسولی و بین المللی مقیم جمهوری اسلامی ایران را از ماموریت های مهم و وظایف ذاتی خود می داند و در انجام این وظیفه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی ضمن ابراز تاسف مجدد از این حادثه ناگهانی خاطرنشان کرد: اطمینان داده می شود که هیچگونه نگرانی در ارتباط با تامین امنیت اماکن دیپلماتیک و فعالیت امن و حرفه ای دیپلمات‌های خارجی وجود ندارد.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها