رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 613135

بهترین هتل 5 ستاره آنتالیا با قیمت و خدمات مناسب

اتاق‌های شگفت‌انگیز، استخر شگفت‌انگیز، کیفیت شگفت‌انگیز غذا، نمایش‌های شگفت‌انگیز و حتی سرگرمی‌ها فوق‌العاده در این بهترین هتل 5 ستاره آنتالیا وجود دارد.

div class="ts-container">

بهترین هتل 5 ستاره آنتالیا

لیست بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا

خرابه های تاریخی، شهرهای شلوغ، سواحل زیبا، کوه ها، خرید، غذاهای عالی و هر چیزی که به دنبال آن هستید، خواه یک سفر کوتاه شهری به استانبول، یک تعطیلات ساحلی در امتداد ساحل جنوبی، یا مکانی برای سفر با ترکیبی از همه اینها، ترکیه می تواند برای شما سفر مناسبی باشد.

  1. هتل سواندور توپکاپی پالاس

این هتل از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد. لوکس، وسیع، دوستانه، استخرهای بزرگ، شیرینی فروشی، ساحل و اسکله خصوصی، پارک آبی در محل، بارها و رستوران های متعدد، برج تماشا، مینی بار رایگان، گاوصندوق اتاق رایگان، تنیس روی میز رایگان، یوگا روزانه و زومبا، و... از خصو صیات این هتل می باشد.

  1. هتل باروت لارا

تمیز، پر از غذاهای شگفت انگیز لوکس، توجه به هر جزئیات کوچک، جو پر جنب و جوش، تمام کارکنان لبخند می زنند و به شما خوش آمد می گویند، استخرو... از خصوصیات این بهترین هتل 5 ستاره آنتالیاست.

  1. هتل کنکورد دلوکس ریزورت

این هتل دارای سوئیت های کاملا بزرگ و مجلل است.

  1. هتل کلاب مگاسرای

این هتل یکی از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیاست. این هتل مرکز اسپای ارزان اما لوکس دارد.

Shape1

  1. هتل دلفین ایمپریال لارا

امکانات عالی اسپا، شرایط ماساژ عالی و لوکس شما را در این بهترین هتل 5 ستاره آنتالیا جوان می کند.

  1. هتل تایتانیک مردان پالاس

اتاق‌های شگفت‌انگیز، استخر شگفت‌انگیز، کیفیت شگفت‌انگیز غذا، نمایش‌های شگفت‌انگیز و حتی سرگرمی‌ها فوق‌العاده در این بهترین هتل 5 ستاره آنتالیا وجود دارد.

  1. هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت

هتل لیماک لارا آنتالیا از هتل‌های 5 ستاره کمر در ترکیه است که از آن دسته هتل‌های مناسب خانواده‌ها با کودکانشان محسوب می‌شود. وقتی وارد این هتل می‌شوید، چمدان‌هایتان فورا به اتاق‌هایتان برده می‌شوند.

  1. هتل پورتو بلو

مهمانان در هتل پورتوبلو که یکی از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا است، می توانند از غذاهای بین المللی در رستوران هتل استفاده کنند و غذاها هم در فضای آزاد و هم در محیط داخلی سرو می شود مهمانان برای استراحت می توانند از سونا و ماساژ استفاده کنند. این هتل دارای استخر شنای روباز، زمین تنیس و اسپای مدرن است به همراه انواع ورزش‌های آبی که بهترین امکانات را برای آسایش و رفاه گردشگران فراهم می‌کند. فاصله هتل از مرکز شهر 6 کیلومتر و از فرودگاه آنتالیا 20 کیلومتر است.

  1. هتل لیبرتی لارا

در این هتل بعدازظهرها یک خواننده زنده با استعداد در لابی بار حضور دارد که به هتل حال و هوای لوکس بودن می دهد. نزدیک ترین مرکز خرید به هتل لیبرتی لارا آنتالیا کوندو بازار آنتالیا است و این هتل با آبشار دودن آنتالیا 11.3 km فاصله دارد. از نظر مسافران هتل لیبرتی لارا آنتالیا بیشترین امتیاز این هتل مربوط به صبحانه 9 از 10 و کمترین امتیاز این هتل وای فای غیر رایگان 8.1 از 10 می باشد . این هتل میانگین امتیاز کلی عالی 10 را کسب کرده و از جمله امکانات هتل لیبرتی لارا آنتالیا می توان به استخر شنا ، بار ، 3 شاتل فرودگاه ، فامیلی روم ، اینترنت ، اسپا ، منطقه ساحل اختصاصی ، دید ساحل ، استخر ، اشاره کرد.

  1. هتل تایتانیک بیچ لارا

این هتل از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیاست. دسترسی به اینترنت، تلفن مستقیم، تلویزیون ال سی دی، بالکن، گاوصندوق، مینی بار، سیستم کارت و کلید هوشمند، مشهورترین غذاها، خدمات لوکس از ویژگی های برتر این هتل می باشد.

Shape2

مزایا و معایب هتل های 5 ستاره آنتالیا

در هتل 5 ستاره باید کیفیت اتاق‌ها و سوئیت‌ها و همچنین خدمات در بالاترین استانداردهای روز جهان باشد. تخت‌های بزرگ و راحت، با تشک‌هایی با کیفیت، اتاق‌های بسیار تمیز و زیبا از حداقل‌های شرایط یک هتل 5 ستاره می باشد. تنوع رستوران‌ها و غذاهای لذیذ و خوشمزه نیز از دیگر شرایطی است که در هتل‌های ۵ ستاره مدنظر قرار دارد. وسایل و تجهیزیاتی نظیر سشوار، دستگاه واکس، مینی‌بار و… نیز از ملزومات اتاق‌ها و سوئیت‌های زیبای هتل‌های ۵ ستاره است.

پرسنل مؤدب، آموزش‌دیده و خوش برخورد از دیگر ویژگی‌های هتل‌های ۵ ستاره است. امکانات تفریحی نظیر سالن ورزشی، سالن بازی کودکان، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و اسپا نیز از گزینه‌هایی است که هتل های 5 ستاره باید دارا باشند.

بهترین هتل 5 ستاره آنتالیا برای ایرانیان

در این لیست می خواهیم 5 تا از بهترین هتل های آنتالیا از نظر توریست های ایرانی را به شما معرفی کنیم.

  1. کرون پلازای از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا در ساحل کونیا آلتی قرار دارد. کارکنان این هتل بسیار کارآمد و خوش برخورد هستند و به زبان های رایج دنیا صحبت می کنند.

  2. آکرا باروت 5 ستاره از بهترین هتل های آنتالیا که رو به ساحل مدیترانه‌ای دارد. استخرهای این هتل روباز هستند و مکان مناسبی برای آفتاب گرفتن می باشند، رستوران‌های بی‌نظیر آن با غذاهای بین‌المللی و ترکی پذیرای مهمانان است. از دیگر خدمات هتل شامل: پارکینگ رایگان، حمام ترکی، دوچرخه کرایه ای و اتومبیل و اتاق‌های بسیار لوکسی که تعداد آنها به 471 اتاق می‌رسد.

  3. رامادا پلازای از بهترین هتل های آنتالیا در نوار ساحلی آنتالیا می باشد. از خدمات خوب این هتل، امکاناتی است که برای معلولین در نظر گرفته شده است. پذیرش 24 ساعته و کارکنان خوش برخورد از دیگر مزیت‌های رامادا پلازا محسوب می‌‍شود. این هتل دارای 3 رستوران است همراه با منوهای متنوع و غذاهای بین‌المللی و دریایی که در بین بهترین هتل های آنتالیا شهرت یافته است.

  4. آکوا لند سو از بهترین هتل های آنتالیا با 294 اتاق لوکس است. مجموعه آبی در این هتل به مساحت ۱۱,۵۰۰ بسیار معروف است و دارای انواع سرسره و استخرهای مواج است. شرایط رفاهی این هتل مانند دیگر امکانات هتل‌های 5 ستاره آنتالیا است که با رستوران‌های خارق‌العاده‌ای که دارد میزبان گردشگران است. این هتل تا فرودگاه بین‌المللی آنتالیا تنها 20 دقیقه فاصله دارد.

  5. ریکسوس یکی از بهترین هتل های آنتالیا در دل جنگل می باشد که تنها 4 دقیقه تا ساحل مدیترانه‌ای فاصله دارد تا شما به ساحل کونیا آلتی برسید. در هر زمان که شما اراده کنید وسیله‌های حمله و نقل در جلوی درب هتل ریکسوس که یکی از بهترین هتل های آنتالیا است، قرار دارد تا شما را رایگان به ساحل زیبای آنتالیا برساند. اگر علاقه به ورزش کردن دارید این هتل انتخاب مناسبی نسبت به بهترین هتل های آنتالیا می باشد زیرا دارای دو زمین بزرگ تنیس و باشگاه‌های مدرن می باشد.

خلاصه مقاله

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین هتل های پنج ستاره آنتالیا را به شما معرفی کنیم، تمامی این هتل ها دارای اسپا، استخر، زمین های ورزشی، مراکز تفریحی، محل استراحت و کار، کافه، بار، سواحل، رستوران، مراکز غذاخوری و ... هستند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها