رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 294740

طراحی فروشگاه اینترنتی همراه با اپلیکیشن

رپرتاژ /راه اندازی یک فروشگاه همانند مغازه باید خصوصیات و ویژگی هایی داشته باشد تا مشتریان با اعتماد بیشتری از شما خرید کنند. ما بستر را برای شما آماده می‌کنیم و شما باید کسب و کارتان را حرفه‌ای شروع کنید . طراحی سایت های تجاری باید بر اساس اصول و قوانینی باشند تا بتوانید فروش اینترنتی فوق العاده ای داشته و رضایت مشتری را جلب کنید .

a href="https://www.karnaweb.net/Content/98/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C/" target="_blank">طراحی فروشگاه اینترنتی علاوه بر جزئیات و پیچیدگی ، باید به خوبی نگهداری شود، عواملی چون طراحی گرافیکی فروشگاه، ورود اطلاعاتی صحیح کالاها ، بروز بودن سایت ، در ادامه دار بودن فعالیت بسیار موثر است ،ما اینجا هستیم تا بستر فروشگاه اینترنتی شما را آماده کنیم.
سایت های فروشگاهی فراوانی وجود دارد که در ایران می توان وب سایت دیجی کالا و در خارج از ایران وب سایت آمازون رامثال زد .
وقتی افراد تقاضای یک سایت شبیه دیجی کالا را می کنند ما تمام جوانب یک فروشگاه آنلاین فروشگاهی مثل این سایت محبوب را در نظر می گیریم .

این را بدانید اگر طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به متخصص نسپارید مشکلاتی از قبیل محدودیت‌های طراحی، برنامه نویسی ، میزبانی غیرقابل اعتماد و محدودیت‌های بخش مدیریت ممکن است شما را تهدید کنند پس طراحی آن را از آغاز تا پایان و نیز توسعه فروشگاه آنلاین خود را به متخصص ویژه این کار بسپارید .

گروه طراحی سایت کارناوب ، وب سایت های فروش آنلاین خود را در حالت قالب عمومی با هزینه پایین تری نسبت به قالب های اختصاصی در اختیار شما دوستان قرار خواهد داد تا با سرمایه کمتری کسب و کار خود را آغاز کنید. در نظر داشته باشید وب سایت فروشگاهی ذکر شده فقط قالب عمومی دارد و مدیریت محتوای آن کاملا به صورت اختصاصی توسط گروه کارناوب تولید و از cms های آماده و رایگان استفاده نشده است .
انواع مدل های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
طراحی همانند دیجی کالا
طراحی سایت فروشگاهی مثل بامیلو
طراحی سایت فروشگاه موبایل

امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهیم
یک سایت فروشگاهی علاوه بر ظاهری زیبا و دوست داشتنی باید امکاناتی داشته باشد تا کاربران به‌راحتی به نتیجه دلخواه خود برسند ، برخی از امکانت فروشگاهی کارناوب بدین شرح می‌باشد :
ثبت نام آسان
عضویت در خبرنامه سایت
اضافه کردن محصول به علاقه مندی های و سبد خرید
مدیریت خریدهای گذشته
نمایش وضعیت خرید
نمایش پیش فاکتور در هنگام خرید
دسترسی محصول از مسیرهای مختلف سایت
جستجوی ساده و پیشرفته
نمایش محصولات بر اساس دسته انتخاب شده
مقایسه کالا در وب سایت
سیستم امتیاز دهی و کسب امتیاز
خرید سریع بدون نیاز به لاگین
پرداخت آنلاین و کارت به کارت
ثبت نظر و امتیاز برای هر محصول
امکان درج محصول در فهرست علاقه‌مندی‌ها
نمایش نمودار تغییر قیمت ها
اشتراک گذاری کالا
اطلاع کاربر از موجود شدن کالا
جستجوهای ایجکسی
فیلتر حرفه ای بر اساس برند ، قیمت و . .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها