رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 320640

زینگ ،اپلیکیشن درخواست آنلاین کامیون و تریلی و تحول در صنعت باربری و حمل ونقل

ساعت 24-اپلیکیشن درخواست کامیون و تریلی زینگ که از مهرماه سال جاری فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است، تغییرات ملموسی در حوزه حمل و نقل بین شهری ایجاد نموده است.

23
dir="RTL" style="text-align:right">اپلیکیشن درخواست کامیون و تریلی زینگ که از مهرماه سال جاری فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است، تغییرات ملموسی در حوزه حمل و نقل بین شهری ایجاد نموده است.

بارها در گزارش های خبری به این موضوع پرداخته شده است که رانندگان وسایل نقلیه سنگین به دلیل عدم دسترسی به اطلاعات مشتریان و بارها، ساعت ها و بلکه روزهای متعددی را بدون کار از دست می دهند و در انتظار کسب اطلاعات از بارها یا شرکت های باربری، منتظر می مانند.

شرکت داده پردازان هومان کاوش از مهرماه سال جاری از اپلیکیشنی به نام زینگ رونمایی کرده است که شرکت ها، انبارداران، ترخیص کاران گمرک، معدن داران و حتی افراد عادی از قبیل کشاورزان و باغداران نیز در سراسر کشور می توانند از طریق آن، درخواست کامیون و تریلی به صورت آنلاین ثبت نمایند. این اپلیکیشن با پشتوانه یک سال تحقیق و بررسی در زمینه حمل و نقل داخلی ایران، به گونه ای طراحی شده است که بدون دخالت در پروسه های رایج و قانونی باربری بین شهری، باعث تسهیل دسترسی رانندگان و سفارش دهندگان به یکدیگر می شود.

اپلیکیشن زینگ با برگزاری مناقصه بین رانندگان، باعث کاهش چشمگیر نرخ حمل و نقل در سیستم باربری کشور شده است. برگزاری مناقصه و ارتباط مستقیم بین سفارش دهنده و راننده، از یک سو باعث کاهش هزینه های حمل و نقل و از سوی دیگر باعث حذف پورسانت ها و هزینه های متفرقه ای شده است که به صورت سنتی بر سیستم حمل و نقل تحمیل می شده است. استقبال رانندگان از سیستم مناقصه نشان داده است که دستمزد نهایی حمل بار علیرغم کاهش چشمگیر، همچنان برای رانندگان مطلوب و قابل قبول است.

این اپلیکیشن بر اساس قوانین جاری باربری کشور طراحی شده است و رانندگان پس از برنده شدن در مناقصه، می توانند در 2500نقطه در سراسر کشور، بارنامه و بیمه نامه قانونی خود را دریافت نمایند.

از سایر ویژگی های این اپلیکیشن، میتوان به امکان رصد کردن بار بر روی نقشه، احراز هویت رانندگان بر اساس کارت هوشمند، سازگاری با سیستم قیمت های مصوب و سیستم نوبت دهی در بنادر و گمرک ها و پشتیبانی فنی تمام وقت در مرکز مجهز پاسخگویی تلفنی اشاره نمود.

در حال حاضر بیش از 20000راننده و 7500 سفارش دهنده عمده در سراسر کشور عضو این اپلیکیشن شده اند و در مدت کوتاه فعالیت آن در جابجایی های انجام شده از طریق این اپلیکیشن صرفه جویی اقتصادی قابل توجهی در صنعت حمل و نقل حاصل شده است.

آشنایی بیشتر با اپلیکیشن زینگ

http://www.zingapp.ir/content/?id=1013

اپلیکیشن زینگ را میتوانید از اینجا دریافت کنید

http://www.zingapp.ir/download/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها