رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364292

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (۲۱ ژوئن ۲۰۱۸)

ساعت24-در این گزارش به آخرین وضعیت فروش فیلم‌های اکران شده در سطح جهانی طی هفته جاری می‌پردازیم.

سینما
img alt="پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (۲۱ ژوئن ۲۰۱۸)" height="188" src="https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1397/3/30/8192869_902.jpg" width="320" />هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهانی در فضای مجازی منتشر می‌شود. در حال حاضر فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگی در سطح جهانی اکران شده‌اند و به فروش خوبی نیز دست پیدا کرده‌اند.

در این گزارش به آخرین وضعیت منتشر شده از فروش فیلم ها، در هفته جاری که مربوط به 21 ژوئن 2017 ( 31 خرداد 1397 ) است و به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، خواهیم پرداخت :

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (24 می 2018)

رتبه پنجم: فیلم « ددپول 2 » / فروش : 8.7 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «دیوید لیچ » ساخته شده است و در پنجمین هفته اکران توانست مبلغ 8.7 میلیون دلار فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 300 میلیون دلار اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم « رایان رینالز » و «جاش برولین» هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم نیز 110 میلیون دلار است.

داستان این قسمت از فیلم ددپول روایتگر گروهی از افراد جهش یافته است که دور یکدیگر جمع می‌شوند تا از یک پسر بچه با توانایی خاص در مقابل سایر جهش یافته ها که همان ضدقهرمان‌ها هستند، مراقبت کنند.

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (31 می 2018)

رتبه چهارم: فیلم « سولو: داستان جنگ‌های ستاره‌ای » / فروش : 10 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «رُن هاوارد » ساخته شده است و در چهارمین هفته اکران توانست مبلغ 10 میلیون دلار فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 190 میلیون دلار اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم « وودی هرلسن » و « امیلیا کلارک » هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم نیز هنوز مشخص نیست.

داستان فیلم از جایی شروع میشود که شاهد اتفاقات هان سولو با چوباکا قبل از ملحق شدن آنها به شورشیان ائتلاف انقلابیون خواهیم بود که این حوادث و اتفاقات باید به رویارویی او با لاندو کالریزین منتهی شود.

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (۲۱ ژوئن ۲۰۱۸) ////////////////

رتبه سوم: فیلم « علامت » / فروش : 14.9 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی « جف تامسیک » ساخته شده است و در اولین هفته اکران توانست مبلغ 14.9 میلیون دلار فروش کند. بازیگران اصلی این فیلم « جرمی رنر » و « اد هلمز » هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم نیز مشخص نیست.

داستان فیلم از این قرار است، گروه کوچکی که هم کلاسی‌های سابق یکدیگر هستند بازی‌ای را طراحی و سازماندهی می‌کنند که به خاطر آن برخی مجبور می شوند به نقاط مختلف سراسر کشور مسافرت کنند.

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (۱۴ ژوئن ۲۰۱۸)

رتبه دوم: فیلم « هشت یار اوشن » / فروش : 19 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی « گری راس » ساخته شده است و در دومین هفته اکران توانست مبلغ 19 میلیون دلار فروش کند. بازیگران اصلی این فیلم « ساندرا بالک » و « آنا هاتاوی » هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم نیز 70 میلیون دلار است.

هشت یار اوشن ، داستان زندگی شخصی به نام دبی اوشن را روایت می‌کند که قصد دارد گروهی حرفه‌ای را جمع آوری کرده و در روز سالگرد مراسمی مهم در شهر نیویورک که هر ساله معروفترین افراد جهان در آن حاضر می‌شوند، بزرگترین سرقت جهان را انجام دهد.

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (۲۱ ژوئن ۲۰۱۸) ////////////////

رتبه اول: فیلم « شگفت انگیزان 2 » / فروش : 182 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی « برد بِرد » ساخته شده است و در اولین هفته اکران توانست مبلغ 182 میلیون دلار فروش کند. بازیگران اصلی این فیلم « هولی هانتر » و « سارا واول » هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم نیز مشخص نیست.

هنگامی که خانواده آقای شگفت انگیز قصد داشتند در آرامش و راحتی زندگی کنند، سر و کله یک موش کور پیدا می‌شود که با دستگاه عظیمش از دل زمین بیرون می‌آید و تصمیم می‌گیرد که شهر را به تصاحب کند. ولی باز هم شگفت انگیزان تصمیم می‌گیرند لباس‌های خود را بر تن کنند و به نبرد با این موجود خبیث بپردازند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها