رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 633059

شکاف انداختن بین بخش خصوصی

ساعت 24 - پس از انتشار نامه 10 تشکل بزرگ کارفرمایی به مقام رهبری درباره دردسرسازی بانک مرکزی برای صادرات با فشار برروی فروش دلاربه نرخ نیما حالا یکی از تشکل‌ها که نامه را امضا کرده است زیر امضا زده ودبیر کل این تشکل ادعا می‌کند به مادروغ گفته شده است.
ا

نتشار سخنان احمد مهدوی، دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی که" نامه‌ای که در خصوص سیاست‌های ارزی و نحوه بازگشت ارز به نیما خطاب به رهبری نوشته شده وجهه قانونی ندارد به شکاف با بخش خصوصی دامن زده است. این مقام بخش خصوصی می‌گوید: اینکه چون اولا اصلا خطاب به رهبری نوشته نشده بود و با این عنوان از ما امضا نگرفتند. دوما قرار بود نامه تحویل برخی از مسئولین مربوطه مثل دکتر فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی و آقای مخبر شود‌. سوما قرار بود اصلا این نامه منتشر نشود‌. نکته بعد اینکه این نامه از سوی آقای جهرمی مدیرعامل بورس کالا به ما ارسال شد تا نامه را امضا کنیم. این فعال اقتصادی با تحسین از رییس بانک مرکزی اضافه کرده است: : درب اتاق آقای فرزین همیشه به روی ما صادرکنندگان باز است و همیشه وقت می‌دهند تا ما نظراتمان را با ایشان در میان بگذاریم. الان هم مشغول کار هستیم و ارز خودمان را به‌طور کامل وارد سامانه نیما می‌کنیم. بانک مرکزی پشتیبان تولید است و ما هم بنابر وظیفه در خدمت بانک مرکزی هستیم.

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ادامه داد مشخص نیست چرا در این شرایط جنگ اقتصادی چنین نامه‌ تحریک‌آمیزی نوشتند و آن را به دور از مسائل اخلاقی و حرفه‌ای منتشر کردند. به عقیده من جریانی این نامه غیرقانونی را تنظیم و منتشر کرده‌اند که به تازگی موظف به تحویل ارز در سامانه نیما شده‌اند و از این موضوع شاکی هستند. ما سالیان طولانی است که این کار را انجام می‌دهیم و مشکلی هم نداریم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها