رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 117673

محصولات برنزه کننده مصنوعی

محصولات برنزه کننده مصنوعی

۱) رنگهای موضعی: بصورت لوسیون، کرم و اسپری موجود بوده و از رنگهای گیاهی تولید میگردند. اما رنگ همراه با سلولهای پوست مرده پس از چند روز می ریزد.
۲) تسریع کننده های برنزه کننده: بـصورت لوسیون و اسپری موجود می بـاشند. موثرترین مـاده شیمیایی آنها DHA و یا DIHYDROXYACETONE است. این ماده مـلانوسیتها را حساس کرده و با این عمل تولید ملانین را افزایش می دهـد که سبـب تسریع روند برنزه شدن میگردد.
۳) SOLARIUM : این دستگاه ها با ساطع کردن اشعه ماوراء بنفش عمل برنزه کردن پوست را انجام می دهند اما همانند نور طبیعی خورشید مضر بـوده و بـاید از آنها پرهیز کنید.
۴) "BRONZER" : محصولات پودری شکلی میبـاشند که مستقیما توسط برس مخصوص به روی پوست بکار میرود. قابل شستشو بوده و برای صورت مناسب میباشد. بـی ضرر ترین روش برنزه کردن استفاده از محصولات برنزه کننده است البته بغیر از سـولاریـوم
● در زیر استفاده صحیح از اسپری ها و لوسیونهای برنزه کننده را مشاهده مینمایید:
۱) پیش از استفاده از این محصولات اندکی از آن را روی قسمت کوچکی از پوست بدن(قسمتی که زیاد در چشم نباشد) امتحان کرده تا ببنید چگونه پوست شما به آن واکنش نشان میدهد.
۲) آرایش خود را کاملا پاک کرده و توسط شوینده های مایع بدن خود را کاملا بشویـیــد. سپس پوست بدن خود را با لیف و یا کیسه حمام کاملا بسابید تا سلولهای پوست مرده کاملا از روی پوست شما برداشته شوند.
۳) بدن خود را کاملا خشک کنید.
۴) مقدار اندکی مرطوب کننده ملایم روی پوست خود بمالید.
۵) از صورت خود شروع کرده و بتدریج بسمت پایین بیایید. از دوسـت خود برای پوشش پشت خود کمک بگیرید.
۶) پس از اتمام کار دستهای خود را فورا بشویید.
۷) حداقل تا ۲۰ دقیقه بعد هیچ گونه لباسی نپوشید تا برنزه کننده کاملا خشک گردد.
۸) هر روز پوست خود را مجددا سایش دهید تا پوستهای مرده از پوستتان جدا گردند و هر ۳ الی ۴ روز یکبار مجددا از برنزه کننده استفاده کنید تا زمانی که بهرنگ دلخواه خود دست یابید.
بخاطر داشته بـاشیـد کــه پوست برنزه و یا محصولات برنزه کننده هیچگاه پوست بدن را در بـرابر نور خورشید مـحافظت نمی کنند. حتی اگر پوست برنزه ای دارید باید از ضد آفتاب استفاده کنید

منبع : بیرتک

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها