رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 191638

توجیهات عجیب داعش پس از شکست‌های اخیر

ساعت 24-گروهک تروریستی "داعش" ضمن اعتراف به شکست های اخیر خود در سوریه، عراق و لیبی، در ادعایی تمسخر آمیز این شکست‌ها را "امتحان الهی مومنین" توصیف کرد.

alalam_636080976324737842_25f_4x3.jpg
style="text-align:justify">گروهک تروریستی داعش با اذعان به این که نبردهای اخیر به نفع جبهه مقابل (مقاومت اسلامی) بوده است، شرایط کنونی خود را مشابه شرایط زمان رسول الله(ص) دانست و ادعا کرد: "امروز تاریخ جنگ احزاب را با اختلاف گروه ها و شخصیت ها تکرار می کند، هر روز که می گذرد صفوف گروه ها مانند صفوف گروه‌ها در جنگ خندق، شفاف‌تر می‌شود".

سایت "عربی 21" با انتشار این خبر نوشت: گروهک تروریستی داعش همچنین وعده های تکراری خود در زمینه فتح روم و شبه جزیره عربستان را به وعده های رسول خدا(ص) به برخی صحابه درباره [فتح ایران و شکست دادن ساسانیان و] که منافقان درباره آن تردید داشتند - تشبیه کرده است.

گروهک تروریستی داعش در پایان خطاب به عناصر خود، بر ضرورت در پیش گرفتن صبر تاکید کرد و از آنها خواست به نزدیک بودن زمان عملی شدن حدیث "تغزون جزیره العرب، فیفتحها الله، ثم فارس، فیفتحها الله. ثم تغزون الروم، فیفتحها الله، ثم تغزون الدجال، فیفتحه الله"،( شما با ساکنان جزیره العرب می جنگید و آنجا را فتح می کنید سپس با فارس می‌جنگید و آنرا نیز فتح می نمایید و نیز با روم جنگیده و بر آنجا هم مسلط می شوید و در نهایت با دجال خواهید جنگید و بر او پیروز خواهید گشت)، یقین داشته باشند.

شواهد و قرائن حکایت از آن دارد، گروهک تروریستی داعش که ساخته و پرداخته، صهیونیسم، آمریکا و عربستان سعودی برای خدشه دار کردن چهره اسلام است، به تازگی در سوریه، عراق و لیبی خسارت های سینگینی متحمل شده و علاوه بر از دست دادن بسیاری از مناطق تحت اشغال خود، با تنش و چند دستگی داخلی مواجه شده است.

العالم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها