رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 217392

نجات 16 نفر از آتش سوزی برج مسکونی در اشرفی اصفهانی

ساعت 24- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات 16 تن از ساکنان یک برج مسکونی در بزرگراه اشرفی اصفهانی خبر داد.

سید جلال ملکی در این‌باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک مجتمع مسکونی 12 طبقه در ساعت 15:39 امروز چهارشنبه به سامانه 125 اطلاع‌ داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان چهار ایستگاه را به همراه دو دستگاه نردبام و تشک نجات به محل حادثه واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از حکیم اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه اظهارکرد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در یک مجتمع مسکونی 12 طبقه رخ داده و کانون آن هم واحدی 100 متری در طبقه اول این مجتمع مسکونی بوده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به عملیات آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: آتش‌نشانان بلافاصله با تقسیم شدن به دو گروه عملیات خود برای نجات و اطفای حریق را آغاز کرده و یک گروه از آتش‌نشانان همزمان با مراجعه به طبقات، 16 تن از ساکنان را که در میان دود و آتش محبوس شده بودند خارج کرده و محل امن انتقال دادند که از این میان پنج زن به دلیل دودگرفتگی شدید به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

ملکی ادامه داد: گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز اقدام به اطفای حریق کرده و پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 17:11 به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته وی علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها