رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 229241

تصادف مجری نه چندان محبوب ورزشی

ساعت 24- بر اساس شنیده ها حال جسمانی رضوانی خوشبختانه خوب است. شاید تنها چیزی که رضوانی را ناراحت می‌کند این باشد کمی دیرتر به ماجرای کی‌روش و برانکو می‌پردازد.

تصویری از کنفرانسِ خبری برانکو پخش میشد که در آن می‌گفت: «ما قهرمانی لیگ برتر را میخواهیم و حتماً جام را به هوادارانمان هدیه میکنیم» . تصویر همین لحظه قطع شد و در فاصله یکی دوثانیه علی رضوانی در برنامه خارج از گود با تمسخر -خودش ادعا می‌کند شوخی- گفت: «شما آقای برانکو تو جام شهدا که چهارتا تیم بودند نتونستی قهرمان بشی حالا از قهرمانی لیگ حرف میزنی؟» سپس صدایش را آهسته تر کرد: «حرفایی میزنیا» . همین مساله که چندباری شبیه به این تمسخرات از سوی علی رضوانی در اخبار 20:30 پخش شد این بار با واکنش شدید هواداران پرسپولیس روبرو شد، در این واکنش نه تنها هواداران پرسپولیس به صفحه شخصی علی رضوانی حمله کردند بلکه در جریانِ یکی از بازی های پرسپولیس هم به شدت از خجالتِ گزارشگر اخبار شبکه دو در آمدند. رضوانی که حسابی خودش را از هر خطا مبرا می‌دانست این رویه تمسخر و کنایه به برانکو را تا چندهفته دیگر پیش گرفت.

عادت دارد به هر بهانه, به هر بهانه علیه کی‌روش صحبت می‌کند. این اختلاف ریشه در سالها قبل دارد که کاملاً یک اختلاف شخصی است. ماجرا از این قرار بود که به دلیل آنکه کی‌روش در یکی از برنامه ها وقت پاسخ دادن به رضوانی را نداشت و در برنامه رضوانی شرکت نکرد باعث ناراحتی این گزارشگر شد. بعد از آن اتفاق،‌گزارشی نبود که تصویر و خبری از تیم ملی پخش شود و این گزارشگر علیه کی‌روش در رسانه ملی که از شبکه دو پخش می‌شود حرفی نزند. نیش و کنایه هایی که دیگر آنقدر لوث شده بود با اخطارهای نه چندان جدی به رضوانی هم فروکش نکرد. تا اینکه آنقدر شورِ قضیه در آمد یکی از خبرگزاری ها با رضوانی مصاحبه ای انجام داد و رضوانی در آن مصاحبه با توضیخاتی گفت: «من دشمن کی‌روش نیستم».
روزهای ابتدایی که منصوریان به استقلال آمده بود عده ای از دختران هم برای حمایت از استقلال در تمرینات شرکت می‌کردند. دو سه روزی این اتفاق انجام می‌شد که علی رضوانی در گزارشی کاملا قابل پیش بینی در اخبار 20:30 به فدراسیون و مدیران باشگاه استقلال گوشزد کرد که جلوی این «ناهنجاری های اجتماعی» گرفته شود. گزارشی که بازتابِ شدیدی نه تنها برای هواداران استقلال بلکه برای فوتبال دوستانی داشت که همواره برای ورود بانوان به استادیوم تلاش می‌کردند. بی اخلاقی علی رضوانی درست در چارچوبی بود که جایگاهش در شبکه تلوزیونی به عنوان یک گزارشگر حفظ شود.گزارشی زننده که خیلِ عظیمی را آزرده کرد اما معدود اشخاص مهمی را هم خشنود کرد تا از علی رضوانی تقدیری فرمالیته هم شود.
شاید تنها کسی، تنها کسی که از وضعیتِ برانکو و کیروش خوشحال بود علی رضوانی گزارشگر اخبار 20:30 بود. گزارشگری که خارج از گود را رهبری می‌کرد متاسفانه به شدت تصادف کرد و افتاد داخلِ گود. بر اساس شنیده ها حال جسمانی رضوانی خوشبختانه خوب است. شاید تنها چیزی که رضوانی را ناراحت می‌کند این باشد کمی دیرتر به ماجرای کی‌روش و برانکو می‌پردازد. از همین الان منتظر گزارش های تکراری رضوانی علیه کی‌روش و یکی دوتا پاتک به برانکو هم میمانیم. با همان لحنِ آرامی که گمان میکند شیرین است.

آی اسپورت

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها