رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 240257

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس در تهران وسایر استانها

ساعت 24- آخرین وضعیت تعطیلی مدارس در تهران و سایر استانهای کشور فردا سه شنبه 26 بهمن 95 تعطیل به شرح ذیل می شود.

تعطیلی مدارس
style="text-align:justify">فردا تمام مقاطع تحصیلی در برخی از مناطق استان تهران به دلیل بارش برف و یخبندان فردا (سه شنبه) تعطیل است.


به دلیل بارش برف٬ برودت هوا و یخبندان فردا (سه شنبه 26 بهمن 95 (تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش پردیس٬ رودهن٬ دماوند٬ فیروزکوه٬ ملارد و شهریار در نوبت صبح تعطیل است.

وضعیت تعطیلی مدارس استان البرز (کرج)

مدیر کل آموزش و پرورش البرز از تعطیلی مدارس در مقاطع پیش دبستانی٬ دبستان و متوسطه اول در شیفت صبح فردا خبر داد.
خسرو ساکی در کرج اظهار داشت: مدارس استان البرز در مقطع پیش دبستانی٬ دبستان و متوسطه اول در شیفت صبح فردا تعطیل است.
وی افزود: هنوز تصمیمی برای تعطیلی مدارس در شیفت عصر گرفته نشده است.


وضعیت تعطیلی مدارس کرمان

بنا به اعلام اموزش وپرورش استان فردا همه مدارس ابتدایی شهرستان سیرجان٬ همچنین تمام مدارس ابتدایی شهرستان شهربابک و تمامی مدارس متوسطه مناطق جوزم٬ دهج٬ خبر و خاتون آباد شهربابک فردا تعطیل هستند.

همچنین اعلام شده به دلیل ادامه بارشها مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان بافت و مدارس ابتدایی شهرستان رابر و همه
مقاطع تحصیلی روستاهای شهرستان رابر تعطیل هستند.


وضعیت تعطیلی مدارس استان مازندران

بخشدار لاریجان با اشاره به برودت بالای هوای استان در امروز گفت: تمامی مدارس بخش لاریجان آمل فردا سهشنبه تعطیل شد.
رضا مقدم در آمل اظهار داشت: به دلیل برودت نسبی هوا و بارش شدید برف امروز دوشنبه تمامی مدارس و ادارات بخش کوهستانی لاریجان آمل تعطیل بوده است.

وی با قدردانی از عوامل پلیس راه لاریجان و راهداری گفت: به دلیل سرما شدید هوا و یخبندان بودن راههای روستایی٬ مدارس کماکان تعطیل است.

آموزش و پرورش مازندران نیز در اطلاعیهای امروز مدارس بخش بندپی غربی بابل را تعطیل کرده بود.


روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان نیز در اطلاعیه ای از تعطیلی مدارس چند نقطه استان بعلت بارش برف خبر داد

وضعیت تعطیلی مدارس استان گیلان


به علت بارش شدید برف فردا٬ 26 بهمن مدارس بخشهای دیلمان٬ عمارلو و رحمتآباد و بلوکات تعطیل است.


شاهین رهنما٬ مدیر روابط عمومی ادارهکل آموزش و پرورش استان گیلان ، منطقه گیلان٬ با اشاره به بارش برف و برودت هوا٬ اظهار کرد: به دلیل بارش شدید برف و مشکل تردد٬ مدارس همه مقاطع تحصیلی بخشهای عمارلو٬ دیلمان٬ رحمتآباد و
بلوکات فردا سه شنبه٬ 26 بهمن ماه در شیفت صبح و عصر تعطیل است.


به دلیل بارش برف٬ کلیه مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول شهرستان مرزی بندر آستارا فردا (26 بهمن) تعطیل است.
سیدسجاد موسوی٬ مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان مرزی آستارا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا٬ منطقه گیلان٬ اظهار کرد: باتوجه به بارش برف ناگهانی که از صبح امروز در این شهرستان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد٬ کلیه مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول فردا (سه شنبه 26 بهمن 1395 (تعطیل است.


وضعیت تعطیلی مدارس استان لرستان


سرپرست آموزشوپرورش استان لرستان گفت: مدارس دوره ابتدایی اشترینان فردا تعطیل است و مدارس ابتدایی٬ دورههای اول و دوم متوسطه شهرهای ازنا٬ الیگودرز٬ بخشهای زاغه و بیرانشهر با یک ساعت تأخیر آغاز میشود.

خرم آباد خدانظر دریکوند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فردا تنها مدارس دوره ابتدایی اشترینان تعطیل است اظهار داشت: با توجه به درخواست برخی از فرمانداران و تأیید مدیریت بحران استان و برودت هوا٬ یخبندان و لغزندگی معابر فردا مدارس دوره ابتدایی بخش اشترینان تعطیل است.

وی افزود: فعالیت آموزشی مدارس دورههای اول و دوم متوسطه بخش اشترینان نیز فردا با یک ساعت تأخیر و از ساعت 9 صبح آغازمیشود. سرپرست آموزشوپرورش استان لرستان عنوان کرد: کلیه مدارس ابتدایی٬ دورههای اول و دوم متوسطه شهرهای ازنا٬
الیگودرز٬ بخشهای زاغه و بیرانشهر نیز با یک ساعت تأخیر و از ساعت 9 صبح آغاز میشود.


وضعیت تعطیلی مدارس استان آذربایجان شرقی / تبریز:

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: بارش برف برخی از مدارس آذربایجان شرقی را تعطیل کرد.
روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد : مدارس مناطق شهری و روستایی شهرستان مرند٬ مدارس مناطق روستایی هشترود٬ مدارس مناطق شهری و روستایی بخش نظرکهریزی در نوبت صبح تعطیل است.

مدارس مناطق شهری و روستایی بخش خواجه نیز در هر دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهد بود.
مدارس مناطق شهری هشترود هم با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.
در صورت تعطیلی مدارس دیگر شهرستان ها متعاقبا اعلام می شود.

وضعیت تعطیلی مدارس استان همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: به دلیل بارش سنگین برف و لغزندگی سطح جادهها و معابر عمومی مدارس برخی
مناطق استان همدان فردا سهشنبه ۲۶ بهمن ماه در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.
مصطفی خزاعی در همدان اظهار داشت: به دلیل بارش سنگین برف٬ برودت هوا و لغزندگی سطح جادهها و معابر عمومی برخی مدارس استان همدان فردا سه شنبه 26 بهمن ماه در نوبت صبح تعطیل شد.
وی بیان کرد: بر این اساس مدارس تمام دورههای تحصیلی در ملایر٬ سامن٬ جوکار٬ کبودرآهنگ٬ گلتپه٬ فامنین٬ قهاوند٬ رزن٬
سردرود و قروه تعطیل اعلام میشود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: همچنین مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی و مدارس دوره اول متوسطه در نواحی 1 و 2 همدان٬ نهاوند٬ خزل٬ بهار و لالجین فردا در نوبت صبح تعطیل است.

وی تصریح کرد: مراکز پیشدبستانی و مدارس ابتدایی در شهرستان اسدآباد نیز در نوبت صبح سهشنبه 26 بهمن ماه تعطیل اعلام
میشود.

وضعیت تعطیلی مدارس استان قم

مدیرکل روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم از تعطیلی مدارس بخشهای سلفچگان و خلجستان سه شنبه ۲۶ بهمن خبر داد.


غلامرضا رضایی در قم٬ با اشاره به برودت هوا در بخشهای سلفچگان و خلجستان اظهار داشت: با توجه بارش شدید برف و سردی و برودت هوا و یخزدگی سطح معابر٬ تمامی مدارس این دو بخش صبح فردا سه شنبه 26 بهمن ماه 95 تعطیل است.


وضعیت تعطیلی مدارس استان گلستان

مدیرکل مدیریت بحران گلستان گفت: به علت سرمای هوا و بارش برف٬ مدارس شهرستان مراوهتپه فردا با یک ساعت تاخیر آغاز
میشود و در دیگر مناطق کوهستانی استان نیز با نظر فرمانداران مدارس دایر میشود.


صادقعلی مقدم در گرگان درباره بارش شدید برف در استان و تعطیلی مدارس٬ اظهار داشت: به علت بارش برف و سرما٬ همه مدارس شهرستان مراوهتپه در همه مقاطع٬ فردا با یک ساعت تاخیر٬ از ساعت 30:8 صبح آغاز به کار می کنند.
وی افزود: بقیه مدارس استان گلستان دایر است و تنها در مناطق کوهستانی شهرستانهای کلاله٬ رامیان٬ گالیکش و مینودشت با تصمیم فرمانداران مدارس با تاخیر فعالیت خود را آغاز میکنند.
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان تصریح کرد: هنوز برای مدارس دیگر مناطق کوهستانی استان تصمیم گرفته نشده و پس از تصمیمگیری اطلاعرسانی خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان فارس نیز گفت:با توجه به درخواست فرمانداران برخی از شهرستانهای استان و تصویب و اعلام ستاد مدیریت بحران استان برخی مدارس در برخی شهرستانهای استان فارس در روز سه شنبه ۲۶ بهمن تعطیل شد.


وضعیت تعطیلی مدارس استان فارس (شیراز)

بنابر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش فارس٬ حمیدرضا شعبانی اظهار داشت: با توجه به بارندگی اخیر و اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری فارس در شهرستان جهرم تمامی مدارس فقط 3 روستای طغر٬ امیرسالار و سیف آباد بخش خفر و مدارس پیش دبستانی و دبستان در بخشهای سیمکان٬ کردیان٬ بخش مرکزی و شهرجهرم در نوبت صبح تعطیل است.

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش فارس گفت: در شهرهای لامرد و مهر مدارس پیش دبستانی و دبستان در نوبت صبح تعطیل است و در شهرستان خنج نیز مدارس تمام دورههای تحصیلی در کل شهرستان در نوبت صبح تعطیل است.
وی افزود: در شهر گراش مدارس تمام دورههای تحصیلی روستاهای این شهرستان در نوبت صبح تعطیل است. در شهرستان داراب به جز شهر داراب و شهر «جنتشهر» مدارس نوبت صبح تمام مقاطع تحصیلی بخشها و روستاهای داراب تعطیل است.

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش وپرورش فارس گفت: در شهرستان قیروکارزین به جز شهر قیر مدارس تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح تعطیل است. در شهرستان زرین دشت تمامی مدارس پیش دبستانی٬ ابتدایی و متوسطه اول دبیرستان در شیفت صبح تعطیل است.
شعبانی افزود: تاکنون تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس شیراز گرفته نشده و مدارس این شهر در روز سه شنبه 26 بهمن ماه تعطیل نیست. این اطلاعیه تا ساعت 21 شب روز دوشنبه صادر شده و احتمال اینکه این اطلاعیه تکمیل تر شود٬ وجود دارد.

العالم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها