رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 442108

قیمت کاغذ، لوازم‌التحریر را هم گران کرد

ساعت24 - مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی از افزایش قیمت چهار تا پنج برابری نوشت‌افزار در شرایط فعلی و افزایش قیمت کاغذ خبر داد و گفت: در نظر داریم تا با همکاری وزارتخانه‌های ارشاد و آموزش و پرورش، دفتر با قیمت به صرفه تولید و عرضه کنیم.

لوازم التحریر
style="text-align:right">سعید حسینی، مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی،با اشاره به افزایش قیمت کاغذ و تأثیر آن بر لوازم‌التحریر گفت: با توجه به افزایش قیمت کاغذ و دیگر ملزومات تولید نوشت‌افزار، به نظر می‌رسد که کار برای تولیدکنندگان نوشت‌افزار در سال جاری سخت باشد. به این معنی که دفتر تحریر که در سال گذشته با قیمت هر بند کاغذ 80 تا 100 هزار تومان تولید می‌شد، امروز با افزایش قیمت حدود 500 هزار تومان مواجه است؛ به عبارت دیگر پیش‌بینی می‌شود که قیمت دفتر تحریر چهار تا پنج برابر افزایش داشته باشد.

قیمت کاغذ، لوازم‌التحریر را هم گران کرد

وی ادامه داد: اگر در سال قبل دفتر تحریر حداقل با قیمت 1500 تا دو هزار تومان بود، امسال این قیمت به حدود هشت تا 10 هزار تومان افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی با بیان اینکه افزایش قیمت به این شکل خرید را برای مردم سخت خواهد کرد، افزود: مجمع برای رفع این مشکل اقدام به نامه‌نگاری با دستگاه‌های مربوط مانند وزارت ارشاد و آموزش و پرورش کرد تا بتوان با انجام تصمیمات درست و تأمین کاغذ بخشی از این مشکل را حل و دفتر با قیمت مناسب تولید کرد.

حسینی اضافه کرد: مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی اعلام آمادگی کرد تا دفتر تعاونی تولید کرده و تولیدات را از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای به دست مصرف‌کننده نهایی و خانواده‌ها برساند و بر روی دفاتر قیمت درج شود تا سوء استفاده‌ای نیز صورت نگیرد.

وی یادآور شد: اگر اقداماتی به این صورت انجام نشود، شرایط برای خانواده‌ها سخت خواهد شد. تولیدکننده و مصرف‌کننده که در دو سوی این ماجرا قرار دارند، در شرایط سختی خواهند بود.

منبع:تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها