رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 442198

جنایت مرگبار درپی رعایت نکردن نوبت در برداشتن چای نذری

ساعت24 - رئیس کلانتری خزانه از درگیری مرگباری که درپی نوبت برداشتن چای نذری آغاز شده بود، خبر داد.

حوالی ساعت ۱۲ شب گذشته وقوع یک نزاع در محله علی آباد جنوبی به کلانتری ۱۶۰ خزانه اعلام شد که با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که درگیری میان چهار نفر رخ داده که دو نفر از طرفین دعوا دچار مصدومیت با چاقو شده که یک نفر به دلیل اصابت چاقو به قفسه سینه در دم جان خود را از دست داده و نفر دیگر نیز به بیمارستان منتقل شد.

در ادامه رسیدگی به این پرونده و با توجه به مرگ یکی از طرفین درگیری، بازپرس کشیک قتل تهران نیز در محل حاضر شده و با هماهنگی مقام قضائی جسد مقتول به پزشکی قانونی انتقال داده شد. همزمان انجام تحقیقات از فرد مصدوم در بیمارستان در دستورکار مأموران قرار گرفته و مشخص شد که حوالی ساعت ۱۰ شب گذشته مقتول با یکی از بچه محل‌هایشان بر سر نوبت گرفتن چای نذری درگیر شده که با مداخله پلیس این نزاع تمام شده است.
اما مدتی بعد دوباره درگیری میان این دو نفر آغاز شده و هرکدام یکی از دوستانشان را به محل آورده ودرگیری میانشان آغاز شده است که در این هنگام فرد مصدوم با چاقویی که همراه داشته ضرباتی را به طرف مقابل وارد کرده است.

پس از مصدومیت دو طرف دعوا، دو نفر دیگر از محل متواری شدند تا اینکه ساعاتی بعد دوست مقتول که در درگیری دوم شرکت داشت، با معرفی خود به کلانتری گفته‌های مجروح حادثه را تأیید کرد و او نیز بازداشت شد که با توجه به آدرس محل زندگی متهم اصلی پرونده، هماهنگی‌های قضائی برای صدور حکم ورود به منزلش انجا م شد و با توجه به اینکه محل زندگی متهم در حوزه کلانتری ۱۰۹ بهارستان بود، حکم ورود به منزل در اختیار مأموران آن کلانتری قرار گرفت و آنها با حضور در آدرس، متهم را که قصد فرار از محل داشت؛ دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تأیید این خبر اعلام کرد: با دستگیری سه متهم و تکمیل تحقیقات اولیه در این زمینه، پرونده تشکیل شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و برای انجام تحقیقات تکمیلی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها