رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457626

فدراسیون تیراندازی: لغو سفر تقصیر آژانس هواپیمایی بود

ساعت 24- دبیر فدراسیون تیراندازی می‌گوید فدراسیون کارهای اعزام ملی‌پوشان به ریو را انجام داده بود اما آژانس هواپیمایی نتوانسته به موقع بلیت ها را صادر کند.

style="text-align:justify">قرار بود روز گذشته تیم ملی تیراندازی تفنگ و تپانچه ایران برای حضور در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک راهی ریو برزیل شود اما به دلیل صادر نشدن بلیت، سفر ملی‌پوشان لغو شد و گویا قرار است فردا شب تیم ایران به مسابقات اعزام شود.
رضا ملک محمدی، دبیر فدراسیون تیراندازی در گفت و گو با ایسنا در مورد لغو سفر تیراندازان به ریو گفت: سفر ملی پوشان لغو نشده بلکه به خاطر اینکه در صدور بلیت مشکل به وجود آمد، اعزام تیم کمی به تاخیر افتاده است.

او در این مورد افزود: دفتر هواپیمایی نتوانسته با شرکت ایرلاین آخرین هماهنگی ها را انجام دهد اما الان همه کارها انجام شده و ملی پوشان اعزام می‌شوند.

ملک محمدی با بیان اینکه آژانس هواپیمایی در این زمینه مشکل ایجاد کرد، گفت: فدراسیون هیچ مشکلی برای اعزام نداشت و سفارش بلیت و بقیه کارها را انجام داده بود اما ایرلاین به موقع بلیت ها را آماده نکرد.

دبیر فدراسیون بیان کرد: برخی آژانس های هواپیمایی کمی مشکل دارند و بدقولی هایی می‌کنند. این مورد هم به خاطر بدقولی های آژانس و ایرلاین به وجود آمد.

به گزارش ایسنا، جام جهانی تیراندازی از 4 شهریور ماه در ریو برگزار می شود. تیم ایران با ترکیب الهه احمدی، مه لقا جام بزرگ، پوریا نوروزیان، حسین باقری، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم زاده و مهیار صداقت در رشته تفنگ و گلنوش سبقت اللهی، هانیه رستمیان و سجاد پورحسینی در رشته تپانچه به دنبال حضور در این مسابقات است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها