رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484642

آگهی استخدام تبریز 99【سایت های کاریابی در تبریز】 کانال تلگرام

رپورتاژ تبلیغی / آگهی استخدام تبریز 99【سایت های کاریابی در تبریز】 کانال تلگرام - در کشور ما، ایران، به‌دلیل مشکلات اقتصادی و اتخاذ سیاست‌های نادرست، جمعیت افراد بیکار رو به افزایش نهاده است.

با چهار وب‌سایت برتر استخدام و کاریابی در شهر تبریز آشنا شوید

در کشور ما، ایران، به‌دلیل مشکلات اقتصادی و اتخاذ سیاست‌های نادرست، جمعیت افراد بیکار رو به افزایش نهاده است. مهاجرت گسترده از شهرستان‌ها و روستاها به مراکز استان‌ها در سال‌های اخیر، به این معضل دامن زده است و یافتن شغل مناسب برای ساکنان شهرهای بزرگ مانند تبریز را دشوارتر از گذشته کرده است.

اما تنها نرخ بالای بیکاری نیست که سبب بروز این مشکل شده است، بلکه اگر نگاه دقیق‌تری به شرایط موجود بیندازید، متوجه خواهید شد که اغلب جایگاه‌های شغلی توسط افراد غیر متخصص اشغال شده و کارفرمایان زیادی هستند که از بی‌کفایتی کارکنان خود گله‌مند می‌باشند.

بنابراین چنین تصور می‌شود که علاوه بر بیکاری، عدم آشنایی افراد با تهیه رزومه (کارنامک) حرفه‌ای و همچنین نبود راه‌های ارتباطی مناسب میان کارجویان و صاحبان مشاغل منجر به معضلات استخدام و اشتغال شده‌اند.

راه‌های ارتباط کارفرمایان با کارجویان

تا چند سال پیش معرفی دوستان و آشنایان و آگهی‌های استخدامی در روزنامه‌های کثیر الانتشار نقش پل ارتباطی میان کارجویان و کارفرمایان را ایفا می‌کردند که جوابگوی چنین نیازی در کشور نبودند.

به‌دنبال وجود چنین خلایی، مؤسسات کاریابی یکی پس از دیگری در نقاط مختلف شهرهای بزرگ تأسیس شدند. پرکردن فرم‌های ثبت نامی متعدد، اخذ مبالغی از کارجویان و کارفرمایان و در مقابل عدم ارائه خدمات مناسب سبب شکست این مؤسسات شد.

آگهی های استخدامی در روزنامه‌ها به‌ویژه روزنامه‌های نیازمندی نیز به دلیل سوء استفاده‌ عده‌ای و کاهش علاقه مردم، اعتبار و رونق خود را از دست دادند.

با کم‌رنگ شدن نقش مؤسسات کاریابی و روزنامه‌ها و با توجه به پیشرفت فناوری ارتباطات و اینترنت در کشور، سایت‌های کاریابی وارد عرصه شدند. وب‌سایت کاریابی به وبگاه‌هایی گفته می‌شود که به‌طور اختصاصی و حرفه‌ای بر استخدام و یافتن شغل برای افراد متمرکز شده‌اند.

مزایای متعدد وب‌سایت‌های کاریابی از جمله دسترسی آسان و لحظه‌ای به آگهی‌های استخدامی و همچنین هزینه‌های کمتر سبب شد که این وب‌سایت‌ها به مهم‌ترین راه ارتباطی میان صاحبان مشاغل و کارجویان تبدیل شوند.

وب‌سایت‌های برتر استخدام و کاریابی در شهر تبریز

طبق آمارهای سال 1398، نرخ بیکاری در استان آذربایجان شرقی 9/10 درصد اعلام شده است که نسبت به سال گذشته 3/0 درصد افزایش داشته است.

به همین دلیل قصد داریم در این مقاله به بررسی چهار سایت برتر استخدام و کاریابی در شهر تبریز بپردازیم تا شاید بتوانیم قدم کوچکی برای کمک به جوانان جویای کار برداشته باشیم.

برترین وب‌سایت‌های کاریابی تبریز با در نظر گرفتن عوامل مختلف به ترتیب عبارتند از:

1- وب‌سایت استخدام شو (https://estekhdam.in)

وبگاه استخدام شو که در سال 1389 راه اندازی گردیده است، یکی از باسابقه‌ترین سایت‌های کاریابی داخل کشور از جمله شهر تبریز به‌شمار می‌آید. این وب‌سایت به‌دلیل ارائه خدمات کاملاً رایگان، موفق به جذب تعداد بالایی از کارفرمایان و کارجویان شده است و روزانه آگهی‌های زیادی در آن درج می‌شوند که به همین دلیل به یک مرجع قوی و به‌روز برای آگهی‌های استخدامی تبدیل شده است.

ویژگی برجسته استخدام شو طراحی مناسب و کارآمد وب‌سایت آن است که به‌دور از مطالب زائد و غیر مفید بر هدف اصلی متقاضیان تمرکز کرده است. همچنین استفاده از رنگ‌ها و فضای مناسب سبب شده است که کاربران از سپری کردن زمان خود در آن احساس ناخوشایندی نداشته باشند.

به‌روزرسانی مداوم آگهی‌های استخدامی و وجود امکانات پیشرفته و فیلترهای کارآمد برای جستجوی فرصت‌های شغلی، استخدام شو را به برترین و کارآمدترین وب‌سایت کاریابی تبریز و سایر شهرهای ایران تبدیل کرده است.

در این وب‌سایت امکان جستجوی مشاغل بر اساس کلمات کلیدی، عنوان شغلی و موقعیت مکانی وجود دارد و آگهی‌های استخدامی بر اساس عنوان شغلی، جنسیت مورد نیاز، شرایط احراز، حقوق پیشنهادی، مدرک تحصیلی، نوع همکاری، سابقه کار، وضعیت خدمت سربازی و … طبقه بندی شده‌اند.

از دیگر مزیت‌های این وبگاه می‌توان به عضویت آسان، ساخت رزومه برای کارجویان، ارسال ایمیل‌های اطلاع رسانی، درج آگهی‌های شغلی با ذکر زمان انتشار، امکان نشان‌دار کردن و اشتراک فرصت‌های شغلی با دوستان اشاره کرد.

علاوه بر این، طراحی سایت استخدام شو به‌شکلی انجام شده است که هر کارجو ملزم به ارائه رزومه جهت درخواست برای فرصت‌های شغلی است. این موضوع سبب می‌شود که کارفرمایان با مطالعه رزومه متقاضیان بهترین گزینه‌ها را برای مصاحبۀ شغلی دعوت نمایند و بدین ترتیب از هدر رفتن زمان و انرژی آن‌ها جلوگیری می‌شود.

مشاهده آگهی های استخدام تبریز در سایت استخدام شو اینجا کلیک کنید

2- وب‌سایت ایران جاب یا ائل مان (elmankar.ir)

در نگاه اول دو اسمی بودن این وب سایت جلب توجه می‌کند که شاید انتخاب درستی برای برندینگ نباشد، ولی طراحی این سایت جذاب و کارپسند بوده و نمره قابل قبولی از این نظر دریافت می‌کند.

در این وب‌سایت امکان جستجوی مشاغل مختلف با فیلترهای متنوعی مهیا شده است. فیلترهای استان، شهرستان، جنسیت، حداقل حقوق، عنوان شغل، ماهیت شغل، اوقات و زمان کاری در لیست جستجو قرار داده شده‌اند تا کاربران به‌راحتی بتوانند آگهی مورد نظر خود را به‌سرعت از میان آگهی‌های متعدد بیابند.

شاید بتوان برترین ویژگی این وب‌سایت را درج اطلاعات و جزئیات کامل برای هر فرصت شغلی دانست. چرا که برای هر آگهی استخدام مواردی نظیر بیمه، آدرس، سرویس رفت و برگشت، وضعیت جسمانی، اطلاعات عمومی و دوره کارورزی نیز درج شده‌اند که در کمتر وب‌سایتی چنین اطلاعاتی قرار داده می‌شوند.

ارائه اپلیکیشن تلفن همراه و همچنین شفافیت در مورد تعداد فرصت‌های شغلی درج شده، تعداد کارجویان و کارفرمایان از دیگر ویژگی‌های مثبت این سایت به‌شمار می‌آیند.

اما بزرگ‌ترین ایراد این وبگاه را می‌توان اخذ هزینه‌های بالا از کارفرمایان و کارجویان و همچنین تاریخ انقضای کوتاه آگهی‌های آن دانست. با در نظر گرفتن فعالیت این مؤسسه در دنیای واقعی، احتمالاً همین اخذ هزینه به تعداد نسبتاً پایین اعضای آن منجر شده است.

3- وب‌سایت دیوار (divar.ir)

اپلیکیشن و وب‌سایت دیوار از سال ۱۳۹۲ با هدف خرید و فروش بدون واسطه‌ در بستر اینترنت آغاز به کار کرد و امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که با آن آشنا نباشد. وب‌سایت دیوار به اندازه اپلیکیشن آن موفق ظاهر نشد، چرا که فاقد طراحی و امکانات مناسب می‌باشد.

دیوار بیشتر به‌عنوان یک نیازمندی اینترنتی شناخته می‌شود و استخدام و کاریابی یکی از امکانات جانبی آن محسوب می‌شود. عدم تمرکز دیوار بر کاریابی سبب شده است که شرکت‌های بزرگ و معتبر از درج آگهی در آن خودداری کنند و عمدتاً صاحبان مشاغل کوچک از مشتریان این سایت هستند.

در نگاه اول عضویت بسیار آسان و سریع در کنار رایگان بودن آن، نظر مخاطبان را به خود جلب می‌کند، ولی همین ویژگی‌ها سبب شده است که گزارشاتی از آگهی‌های غیر واقعی و سودجویانه در آن به گوش برسد.

همچنین این وب‌سایت فیلترهای بسیار محدودی برای جستجوی فرصت‌های شغلی داشته و امکان ارسال رزومه برای کارفرما در بستر اپلیکیشن یا وب‌سایت آن وجود ندارد.

ویژگی‌هایی که سبب شده است که دیوار در لیست سایت‌های کاریابی برتر قرار بگیرد، عبارتند از عضویت ساده و رایگان، شهرت بالای آن در میان افراد، درج تعداد بالایی از آگهی‌های استخدامی به‌صورت روزانه در آن و محیط کاربری کارآمد و فعالیت موازی اپلیکیشن و وب‌سایت آن.

لازم به ذکر است که به تازگی درج آگهی‌های استخدامی در دیوار از حالت رایگان خارج شده و مبالغ کمی برای درج آگهی استخدام از کاربران اخذ می‌شود که ممکن است در آینده به کاهش رونق آن بینجامد.

4- وب‌سایت شیپور (sheypoor.com)

اپلیکیشن و وب‌سایت شیپور شباهت زیادی با اپلیکیشن و وب‌سایت دیوار داشته و با وجود این‌که زودتر از دیوار بنا نهاده شد و توانست موفقیت قابل توجهی در جذب کاربران داشته باشد، ولی هرگز نتوانست از دیوار پیشی بگیرد.

شیپور که به شرکت نت تجارت اهورا تعلق دارد، خود را به‌عنوان نیازمندی‌های رایگان آنلاین سراسر ایران و محل درج آگهی‌های رایگان خدمات، خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم و استخدام و کاریابی معرفی نمود.

ثبت نام در شیپور بسیار آسان بوده و تنها به یک شماره تلفن نیاز دارد. همان‌طور که اشاره شد، استفاده از خدمات مختلف شیپور در سراسر ایران از جمله تبریز به‌صورت رایگان است و همین امر دلیل استقبال بالای مردم از آن می‌باشد.

وب‌سایت شیپور از نظر طراحی نسبت به وب‌سایت دیوار منظم‌تر و قابل قبول‌تر است و فیلترهای بیشتری برای جستجوی مشاغل در آن تعبیه شده است. با این حال از آنجایی که تعداد کاربران دیوار بیشتر هستند، رتبه پایین‌تری نسبت به دیوار کسب می‌کند.

شغل های تحت پوشش در این سایتها :

کار – آبدارچی – آتش نشان – آرایشگر – آرایشگر زنانه – آرایشگر مردانه – آرماتوربند – آشپز و کمک آشپز – آلومینیوم کار و upvc کار – آمارگر و پرسشگر – آهنگر – اپراتور – اپراتور تاور کرین – اپراتور تولید – اپراتور دستگاه – اپراتور دستگاه فتوکپی – اپراتور کامپیوتر – اپراتور لیزر پزشکی – اپیلاسیون کار – اتوکار – اتوکد کار (Autocad) – استاد دانشگاه – افست چی – ام دی اف کار – امدادگر – انباردار – انیمیشن ساز – باریستا – بازاریاب تلفنی – بازاریاب و ویزیتور – بازرس – بازیگر – باطری ساز – باغبان – بافنده – بانکدار – بتونه کار – برشکار – برشکار CNC – برشکار پوشاک – برقکار – برقکار صنعتی – برنامه نویس – برنامه نویس #C (سی شارپ) – برنامه نویس ++C – برنامه نویس ASP.Net – برنامه نویس ios – برنامه نویس php – برنامه نویس اندروید – برنامه نویس پایتون – برنامه نویس جاوا – برنامه نویس زامارین – برنامه نویس لاراول – برنامه نویس متلب – برنامه نویس وب – برنامه‌نویس دلفی (Delphi) – بسته بند – بنا و گچ کار – بهدار – بهداشتیار – بهورز – بهیار – بورینگ کار – بینایی سنج (اپتومتریست) – پاتولوژیست – پارچه نویس – پارکبان – پرداخت کار – پرستار – پرسکار – پروموتر – پزشک عمومی – پزشک متخصص – پزشک و مشاغل مرتبط – پستچی – پشتیبان – پلی استر کار – پنچرگیر – پولیش کار – پیتزاپز و ساندویچ زن و گریل کار – پیراپزشک – پیشخدمت – پیک و تحویل دهنده – پیمانکار ساختمانی – تابلو ساز – تایپیست – تحصیلدار – تحلیل‌ گر – تحلیلگر کسب و کار – تحویلدار – تحویلدار بانک – تخمه پز – تدوینگر – تراشکار – تزریق کار پلاستیک – تزیین کار – تصویرگر کتاب – تعمیرکار – تعمیرکار CNG – تعمیرکار آسانسور – تعمیرکار خودرو – تعمیرکار لوازم خانگی – تعمیرکار موبایل – تکنسین – تکنسین آزمایشگاه – تکنسین اتاق عمل – تکنسین الکترونیک – تکنسین اورژانس – تکنسین برق – تکنسین بیهوشی – تکنسین پروتزهای دندانی – تکنسین تاسیسات – تکنسین داروخانه – تکنسین درمانی – تکنسین شبکه – تکنسین عمران – تکنسین فنی – تکنسین کامپیوتر – تکنسین مخابرات – تکنسین معماری – تکنسین مکانیک – تکنسین مواد – تکنسین نرم افزار – توزیع کننده – جراح دندانپزشک – جراح عمومی – جلوبندی ساز – جوشکار – چرخکار صنعتی – چرم دوز – چشم پزشک – چکش کار – حسابدار – حسابرس – خاتم کار – خبرنگار – خدمتکار و نظافتچی – خطاط – خلبان – خوشنویس – خیاط و چرخکار – داربست بند – داروساز – دامپزشک – دایکات کار – درجه دار و افسر – دستیار پزشک – دستیار دندانپزشک – دستیار دندانساز – دستیار کارگردان – دسر زن – دفتردار – دفتریار – دکل کار – دندانپزشک – دندانساز – رابیتس بند – راپل کار – رادیوتراپی – رادیولوژیست – راسته دوز – راننده – راننده بیل مکانیکی – راننده پایه دو – راننده پایه یک – راننده لیفتراک – راهنمای گردشگری – رزرویشن و پذیرشگر – رنگ کار – رنگ کار چوب – رنگ کار مبل – رنگرز – روانپزشک – روانشناس – روانشناس بالینی – روتوش کار – روزنامه نگار – رویه کوب – ریخته گری – زیگزاگ دوز – سئو کار (SEO) – سالاد زن – سالن کار – سرایدار – سرپرست – سرپرست انبار – سرپرست حسابداری – سرپرست فروش – سرپرست کارگاه – سردفتر – سفالگر – سنگ کار – سه بعدی کار (d max) – سوهان پز – سیم پیچ – سیم کش ساختمان – سیمان کار – سیمبان – شابلون زن – شاعر و ترانه سرا – شنوایی سنج (ادیومتری) – شیشه بر – صافکار – صحاف – صدابردار – صفحه آرا و صفحه بند – صندوقدار – طب سنتی – طراح – طراح داخلی – طراح طلا – طراح فرش – طراح لباس و دوخت – طراح وب سایت – طلا و جواهر ساز – عکاس تبلیغاتی و صنعتی – عکاس و فیلمبردار – عینک ساز – غریق نجات و غواص – فاکتور زن – فایبرگلاس کار – فتوشاپ کار – فرزکار – فرزکار CNC – فروشنده – فلزکار – فیروزه کوب – فیزیوتراپیست – قالب بند – قالب ساز – قالیباف – قصاب – قلم زن – قناد – کابینت ساز – کادر اداری مدرسه – کارآموز – کارپرداز – کارت پخش کن – کارگر – کارگر ساده – کارگر ظرفشوی – کارگر ماهر – کارگردان و فیلمساز – کارمند آژانس مسافرتی – کارمند آژانس هواپیمایی – کارمند اداری – کارمند حراست – کارمند مانیتورینگ – کارواش کار – کاشی کار – کافی شاپ کار – کامپوزیت کار – کانال ساز – کانتر کار – کباب پز و منقل دار – کباب زن و تخته کار – کتابدار – کفاش – کلید ساز – کمک انباردار – کمک بهیار – کمک پرستاری – کمک حسابدار – کمک خلبان – کناف کار – کودک یار (رشته کودکیاری) – کورل کار (Corel Draw) – کوره بان – کوره دار – کیف دوز و چمدان دوز – گرافیست – گریمور – گل آرا – گلدوز – گوینده – گیاه پزشک – لعاب کار – لمینت کار – لوله کش – ماساژور – ماما – مامور کنترل – مبل ساز – مترجم – مجری – محتوا گذار (نویسنده سایت) – محقق و پژوهشگر – مدرس (معلم) – مدرس قرآن – مدرس موسیقی – مدرس نقاشی و طراحی – مدیر – مدیر اداری – مدیر انبار – مدیر بازرگانی – مدیر پروژه – مدیر تعمیرات و نگهداری – مدیر تولید – مدیر داخلی – مدیر روابط عمومی – مدیر سایت – مدیر عامل – مدیر عملیات – مدیر فروش – مدیر فنی – مدیر کارخانه – مدیر کنترل پروژه – مدیر مالی – مدیر محصول – مدیر منابع انسانی – مدیریت اجرایی – مدیریت اداری – مدیریت اطلاعات سلامت – مدیریت تکنولوژی – مدیریت دولتی – مدیریت صنعتی – مدیریت فناوری اطلاعات – مربی – مربی مهد کودک – مزدی دوز – مسئول چیدمان (مرچندایزر) – مسئول دفتر – مسئول فنی – مسئول فنی صنایع غذایی – مستندساز – مشاور – مشاور املاک – مشاور پوست و زیبایی – مشاور تحصیلی – مشاور تلفنی – مشاور حقوقی – مشاور خانواده – مشاور شغلی و کارآفرینی – معاون اجرایی و آموزشی – معرق کار – معلم ورزش – معمار – منبت کار – منشی و پاسخگوی تلفن – مهماندار – مهماندار هواپیما – مهندس – مهندس IT – مهندس آب و فاضلاب – مهندس ابزار دقیق – مهندس الکترونیک – مهندس انرژی – مهندس ایمنی – مهندس برق – مهندس برق قدرت – مهندس برق کنترل – مهندس پایپینگ – مهندس پتروشیمی – مهندس پلیمر – مهندس تاسیسات – مهندس ترافیک – مهندس تونل – مهندس جامدات – مهندس جوش – مهندس چوب – مهندس خاکشناسی – مهندس دامپروری – مهندس راه آهن – مهندس راه و ساختمان – مهندس راهسازی – مهندس رباتیک – مهندس رنگ – مهندس ژئوتکنیک – مهندس ساخت و تولید – مهندس ساختمان – مهندس سازه – مهندس سخت افزار – مهندس سرامیک – مهندس سیالات – مهندس شبکه – مهندس شهرسازی – مهندس شیمی – مهندس صنایع – مهندس صنایع غذایی – مهندس طراح صنعتی – مهندس طراح فضای سبز – مهندس طراح محیط زیست – مهندس طراحی شهری – مهندس عمران – مهندس فرایند – مهندس فضای سبز – مهندس فناوری اطلاعات – مهندس کامپیوتر – مهندس گاز – مهندس محیط زیست – مهندس مخابرات – مهندس مشاور – مهندس معدن – مهندس معمار – مهندس مکاترونیک – مهندس مکانیک – مهندس مکانیک جامدات – مهندس مکانیک سیالات – مهندس مکانیک کشتی – مهندس مواد (متالورژی) – مهندس ناظر – مهندس نرم افزار – مهندس نساجی – مهندس نفت – مهندس هسته ای – مهندس هواپیما – مهندس هوافضا – مهندس هوش مصنوعی – مهندسی پزشکی – مونتاژکار – میزبان – ناخن کار – ناظر فنی – ناظم – نجار – نسخه پیچ – نصاب – نصاب پرده – نصاب تلفن سانترال – نصاب دوربین مدار بسته – نقاش – نقاش ساختمان – نقشه بردار – نقشه کش – نقشه کش صنعتی – نگهبان و انتظامات – نگهدار کودک و سالمند – نماینده علمی – نوازنده – نویسنده و مولف – وردپرس کار – وسط کار – وسط کار پوشاک – وکیل – وکیوم کار – ویراستار

کلام آخر

کارجویان بایستی از بزرگنمایی و اغراق در مورد توانایی‌های خود بپرهیزند و بدانند که صداقت در درج مشخصات در سایت‌های کاریابی می‌تواند به رضایتمندی دو طرفه منجر شود. همچنین باید توجه داشته باشند که آشنایی با اصول تهیه رزومه و کسب آمادگی برای مصاحبه کاری می‌تواند شانس استخدام آن‌ها را بالا ببرد.

در پایان نیز به صاحبان مشاغل توصیه می‌شود که از کارجویان انتظارات نامعقول نداشته باشند و اصول مصاحبه کاری را رعایت نمایند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها