رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497028

مناسب ترین شغل برای متولدین ماه های مختلف!

ساعت24-قصد داریم به معرفی شغل های مناسب برای شما باتوجه به ماه تولد تان بپردازیم پس در ادامه با ما همراه شوید

طالع بینی
اگر شما به دنبال شغل مورد علاقه خود هستید، به جای شرکت در آزمون‌ها و مصاحبه‌های استخدامی، سعی کنید اول به سراغ نشان زودیاک خودتان بروید. شما می‌توانید از نشان زودیاک خود به منظور پیدا کردن شغلی که بیشترین سازگاری و تناسب را با شخصیت شما دارد، استفاده کنید.

هر نشان ویژگی‌های خاص خود را دارد که متولدین ماه مربوط به آنها را به سمت مسیرهای شغلی متناسب با خودش هدایت می‌کند. امروز در روزیاتو پیشنهادات شغلی‌ مربوط به نشان‌های زودیاک مختلف ارائه داده‌ شده است. پیشنهاد می‌کنیم حتماً آن‌ها را مطالعه کنید.

Aries (برج حمل، قوچ، فروردین)

افرادی که نشان آنها برج حمل است علاقه سیری‌ناپذیری برای رقابت کردن دارند. هر چیزی که به شکل مسابقه باشد برای آنها جذاب است و همیشه می‌خواهند اول باشند. به همین دلیل، می‌توانند یک ورزشکار، تمرین‌دهنده شخصی یا مربی بسسیار خوب باشند. همچنین با توجه به اینکه گرایشات روحی آنها به شکلی است که تمایل به کارهایی دارند که نیاز به انجام یک واکنش سریع دارد، شغل‌های خدماتی مانند جراح یا آتش‌نشان هم برای آنها مناسب است.

Taurus (برج ثور، گاو، اردیبهشت)

به عنوان کسی که عاشق چیزهای لذت‌بخش است، در کارهایی که به آنها احساس لوکس بودن بدهد یا شغل‌های مرتبط با غذا یا هردوی این‌ها خوب هستند. مثلاً شغل‌هایی مثل مراقبت از پوست، یا کارهای در زمینه گل یا عطر، می‌تواند برای بخش خلاقانه و لوکس‌گرای آنها مناسب باشد. آشپز یا گارسن رستوران‌های لوکس هم بخشی از روحیه آنها که علاقه‌مند به غذا است را پوشش خواهد داد. و در نهایت کار کردن در شغل‌هایی مانند مسئول خرید می‌تواند برای آنها جذاب باشد. چرا؟ ساده است؛ چون می‌تواند پول زیادی را خرج کند، بدون اینکه مال خودش باشد.

Gemini (برج دوقلوها، دو پیکر، خرداد)

اصلاً علاقه‌ای به پشت میز نشستن ندارند. افرادی با این نشان نیاز به شغل‌هایی دارند که مدام درگیری ذهنی و جنب و جوش‌های اجتماعی داشته باشند. شغل‌هایی مثل روزنامه‌نگار یا کارآگاه نیاز نیست دائماً به سفرهای مختلف بروند یا اینکه حداقل همیشه در محیط دفتر کار حاضر نیستند، برای آنها مناسب است. سیاره حاکم آنها مرکوری (Mercury) که سیاره ارتباطات است، این نشان را برای مردم جذاب کرده است. افراد با این نشان به صحبت کردنِ زیاد علاقه دارند، به همین دلیل است که شغل‌هایی مثل مترجم همزمان افراد، معلم یا مجری یک برنامه Talk show برای آنها مناسب است.

Cancer (برج سرطان، خرچنگ، تیر)

این نشانِ بسیار نرم و مهربان، به صورت طبیعی بسیار سازگار هستند. به همین دلیل شغل‌هایی که برای آنها مناسب باشد، بسیار زیاد هستند. به صورت کلی، افراد با نشان سرطان بسیار عاطفی هستند بنابراین شغل‌هایی که مربوط به گذشته باشد برای آنها جالب است مثل معلم تاریخ یا عتیقه‌شناس. با توجه به داشتن خاصیت آب در این نشان، شغل‌های مربوط به آب مثل زیست‌شناس دریایی یا مربی دلفین برای آنها مناسب است. در نهایت باید گفت که تخصص آنها آوردن آرامش و آسایش به هر جای ممکن است. پس می‌توان نتیجه گرفت طراح داخلی بودن هم برای آنها ایده‌آل است.

Leo (شیر، مرداد)

آنها ستاره‌ی زودیاک هستند. چیزی که این نشان را ستاره می‌کند این است که آنها بسیار جذاب هستند. به همین دلیل است که آنها افراد خیلی مناسبی برای ارائه کردن یک شیء یا فرد، سخنرانی‌های انگیزشی و سخنگو بودن هستند.

Virgo (سنبله، خوشه، شهریور)

خاص، منظم و جزئی‌نگر بودن، به خوشه‌ها برتری داده است. هر شغلی که در آن بتوانند به صورت منظم از توانایی‌های خودش استفاده کنند مثل یک خانه‌دار حرفه‌ای، متخصص علم آمار یا یک تحلیل‌گر، برای این نشان مناسب است. برای آنها بدن، بسیار مقدس است؛ بنابراین خوشه‌ها متخصصان تغذیه و ماساژ یا مربیان و ورزشکاران بدنسازی و تناسب اندام خیلی خوبی هستند.

Libra (ترازو، مهر)

با توجه به دیپلماسی و روحیه همکاری که ترازوها دارند، شغل‌هایی که روی ایجاد هماهنگی در زندگی دیگران تمرکز می‌کنند، برای آنها مناسب است. سیاره حاکم بر این نشان، ونوس (سیاره عشق) است. افراد این نشان همیشه به ارتباطات توجه داشته و به آن اهمیت می‌دهند، پس وکیل یا مشاور هم برایشان مناسب است. به خاطر عشق به زیبایی‌شناختی که دارند، شغل‌هایی مثل هنرمند یا فروشنده محصولات هنری، استایلیست و دکوراتور داخلی هم برایشان ایده‌ال است.

Scorpio (عقرب، آبان)

عقرب آتشی و بی‌پروا وقتی بتواند مهارت‌های خود را اثبات کرده و برای انجام خیلی خوب کارهایشان مورد ستایش قرار بگیرد، بهترین عملکرد خود را نشان خواهد داد. بعضی دیگر از شغل‌های مناسب افراد این نشان شیمی‌دان یا محقق هستند چون نیاز به کار شدید و زیاد دارند. به دلیل اینکه سیاره حاکم بر این نشان پلوتون (سیاره عالم اموات) است، هر شغلی که به آنها اجازه بررسی عمیق در روان انسان‌ها را بدهد، برایش جالب است، مثل روانشناس یا کسی که هیپنوتیزم می‌کند.

Capricorn (برج جدی، دی)

با توجه به اینکه افراد این نشان به اندازه عقرب وحشی و بی‌پروا نیستند، آنها از توانایی عزم و اراده خود در ثابت قدم بودن در مشاغل و به اتمام رساندن آنها استفاده می‌کنند. به دلیل اینکه این نشان صبورترین نشان زودیاک است، پس می‌تواند به عنوان یک معلم یا مدیر موفق باشد. بر اساس قسمت مادی‌ترشان، آنها علاقه‌مند به کار در حوزه املاک و دارایی هستند. شغل‌هایی مثل مشاور املاک، معمار و همچنین کار در زمینه نوسازی منازل برای آنها ایده‌آل است.

Aquarius (دلو، بهمن)

آکواریوسِ دیوانه و خاص نیاز به شغلی دارد که به او آزادی، خلاقیت و فردگرایی بدهد. آنها به عنوان یک هنرمند (از هر نوع هنری که باشد) کار خود را خیلی خوب انجام می‌دهند. بیشتر از اینکه فکر کنید، افراد این نشان در نظراتشان راسخ و تا حدی یک‌دنده بوده و البته عاشق برقراری عدالت اجتماعی هستند. شغل‌هایی مثل قاضی، فعال اجتماعی، مهندس محیط زیست، آنها را ارضا خواهد کرد.

Pisces (ماهی، اسفند)

به‌عنوان نشان مهربان در قبیله زودیاک، این نشان (که مرتبط با عنصر آب است) در یک محیط باز و غیر سازمان‌یافته بهتر رشد خواهد کرد، زیرا در آن شغل می‌تواند احساس خلاق بودن وکمک به دیگران کند. آنها کار خود را به عنوان یک کشیش یا روانشناس به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند. آنها اگر به قسمت خلاق خود توجه و تکیه کنند می‌توانند یک معلم موسیقی یا انیماتور خوب باشند.

سیمرغ

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها