رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502734

سناتور آمریکایی: اولویت‌های ترامپ کاملا اشتباه است

ساعت 24- سناتور دموکرات ایالت ایلینویز با انتقاد از سخنرانی اخیر رئیس جمهور آمریکا که نگران مجسمه‌ها و یادبودهای آمریکا بود، گفت که اولویت‌های ترامپ کاملا اشتباه است.

style="text-align:justify"> «تامی داک‌ورث» سناتور ایالت ایلینویز روز یکشنبه سخنرانی تفرقه‌افکنانه اخیر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت که اولویت‌های وی کاملا اشتباه بوده و در واکنش به همه‌گیری ویروس کرونا با شکست مواجه شده است.

وی که با سی‌ان‌ان مصاحبه می‌کرد گفت چیزی که باعث تعجب وی شده این است که ترامپ در سخنرانی روز جمعه خود بیش از آنکه نگران مرگ 130 هزار آمریکایی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا باشد نگران مجسمه‌ها و یادبودهای آمریکا بوده است.

این سناتور دموکرات اضافه کرد: «منظور من این است که اولویت‌های وی در کل غلط است. وی باید درباره چگونگی مقابله با این همه‌گیری صحبت کند یا اینکه ما باید چکار کنیم که روسیه را به عقب برانیم؟ اما وی هیچ وقتی برای این موضوعات ندارد.»

بر اساس آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، تا کنون ابتلای بیش از 2.8 میلیون نفر در آمریکا به ویروس کرونا ثبت شده که از این تعداد بیش از 129 هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

ایلینویز یکی از 10 ایالت نخست آمریکا از لحاظ تعداد ابتلا و قربانیان ویروس کرونا است. بر اساس آخرین آمار، ابتلای 146 هزار نفر در این ایالت به ویروس کرونا قطعی بوده که 1157 نفر آنها نیز جان خود را از دست داده‌اند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها