رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 505342

بهبود کسب و کار با سئو سایت در دوره همه گیری کرونا

رپورتاژ تبلیغی / چگونه می توان در شرایط همه گیری کرونا ، کسب و کار خود را بهبود داد؟ سئو ، تبلیغات و بازاریابی اینترنتی چگونه در این مسیر موثر خواهند بود؟ شیوع کرونا تاثیرات مخربی بر بسیاری از صنایع گذاشته است. مهم نیست که چه کسب و کاری دارید ، خواه یک شرکت خانوادگی باشد ، یک شرکت خصوصی ، دولتی یا یک فروشگاه اینترنتی ، به احتمال فراوان تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفته اید و در صورت تداوم این وضعیت ، احتمالا با مشکلات بیشتری نیز روبرو خواهید شد، مگر اینکه چاره اساسی بیابید.

div>

به همین دلیل صاحبین کسب و کارها به دنبال راه هایی جهت خروج از این بحران و بهبود شرایط اقتصادی هستند. قرنطینه ، کاهش مراجعات حضوری و تمایل بیشتر افراد به خرید آنلاین ، بسیاری از کسب و کارها را به سمت وب سایت ها و سیستم های فروش و دادوستد آنلاین سوق داده است.

بسیاری از شرکت هایی که پیش از شیوع کرونا ، توجه ویژه ای به طراحی سایت ، فروش آنلاین ، ارائه اینترنتی خدمات داشتند ، کمتر تحت تاثیر منفی شیوع این ویروس قرار گرفتند.

متاسفانه با اوج گیری مجدد ابتلا به کرونا در کشور ، امکان تعطیلی کسب و کارها وجود دارد. اما نه بصورت آنلاین! اینترنت بستری مناسب و امن برای تمامی افراد شامل خریدار ، فروشنده ، تامین کننده ، ارائه دهنده خدمات می باشد.

یکی از بهترین اقداماتی که می توانید جهت بهبود کسب و کار خود در زمان شیوع کرونا انجام دهید ، بهینه سازی و سئو سایت است. در این مسیر مجموعه سئوبهینه می تواند با مشاوره های رایگان و ارائه خدمات مرتبط شما را یاری نماید ، برای این منظور می توانید به وب سایت seobehine.ir مراجعه نمایید.

اهمیت سئو در دوران شیوع کرونا

اهمیت سئو برای کسب و کارهای اینترنتی

نه تنها در شرایط شیوع کرونا ، بلکه قبل از آن و حتی پس از این دوره ، سئو بهترین روش بازاریابی اینترنتی است که نسبت به سایر روش ها مانند گوگل ادوردز یا تبلیغات در اینستاگرام به صرفه تر می باشد. علاوه بر این روش های دیگر معمولا برای یک دوره خاص هستند و هزینه ای که پرداخت می شود به ازای کلیک یا تبلیغ در مدت زمان محدودی می باشد. اما سئو یک سرمایه گذاری است و هزینه هایی که برای این فرآیند پرداخت می شود در نهایت به تقویت رتبه و جایگاه سایت در گوگل می انجامد و موفقیت یک کسب و کار اینترنتی را در بلندمدت تضمین می کند.

چرا رتبه سایت در گوگل اهمیت دارد؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است. زیرا گوگل به عنوان محبوبترین موتور جستجو در دنیا ، این قابلیت را دارد که روزانه تعداد زیادی مشتری بالقوه و کاربر واقعی را برای یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی به ارمغان آورد. استفاده مردم از گوگل برای خرید ، اخبار ، کسب اطلاعات ، دانلود و دریافت خدمات ، یافتن شماره تماس یک شرکت و... افزایش یافته و هر کسب و کاری می تواند با راه اندازی وبسایت و سئو و بهینه سازی سایت جایگاه مناسبی را در نتایج کسب کند و از این طریق بازاریابی و جذب مشتری نماید.

چرا در زمان شیوع کرونا سئو اهمیت بیشتری دارد؟

باتوجه به همه گیری این ویروس ، تمایل افراد جامعه جهت خرید آنلاین به دلیل حفظ ایمنی و سلامتی ، افزایش چشمگیری داشته است. به همین دلیل بسیاری از کسب و کارهایی که به روش های سنتی و حضوری فعالیت می کنند با مشکلات زیادی روبرو شدند. در مقابل بسیاری دیگر که قبلا اقدام به راه اندازی سایت کرده بودند و به ارتقای سایت خود توجه داشتند ، حتی فروش و کسب درآمد بیشتری را تجربه کردند.

اهمیت دیگری که می توان برای بهینه سازی سایت قائل شد ، هزینه پایین تر این روش بازاریابی است که می تواند در مخارج شرکت ها صرفه جویی کند.

در کل می توان اهمیت سئو در دوران شیوع covid-19 را موارد زیر دانست:

  • تمایل بیشتر افراد برای خرید آنلاین
  • نیاز مردم به محصولات و خدمات
  • سئو ، وب سایت شما را نسبت به رقبا در موقعیت بهتری قرار می دهد
  • از طریق بهینه سازی سایت ، محصولات و خدمات خود را به تعداد زیادی از کاربران معرفی می کنید

سئو سایت چیست؟

سئو یا بهینه سازی سایت ، مجموعه ای از روشها به منظور تقویت عملکرد سایت یا فروشگاه اینترنتی ، بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگان و مشتریان می باشد. سئو کاملا متفاوت از طراحی سایت است و برای اینکه یک وبسایت در صفحه اول نتایج گوگل دیده شود و بتواند با جذب کاربر و مشتریان بالقوه درآمدزا باشد ، انجام می شود. موتورهای جستجو مثل گوگل می توانند در روز تعداد زیادی کاربر را برای سایت شما تامین کنند و به همین دلیل سئو سایت اهمیت زیادی در رونق و سودآوری کسب و کارها دارد. به ویژه در شرایطی که ویروس covid-19 ، رفتار خرید مشتریان را تغییر داده و افراد جهت حفظ ایمنی و سلامت خود تمایل بیشتری به خرید اینترنتی نشان می دهند.

سئو چیست

اگرچه که سئو به بهینه سازی بیش از 250 فاکتور می پردازد ، اما به طور کلی ، تولید محتوا ، بهینه سازی کد و قالب سایت ، لینک سازی داخلی و خارجی ، بهبود تجربه کاربری سایت ، افزایش سرعت و کاهش زمان بارگزاری ، کاهش حجم تصاویر و تعامل بهتر سایت با موتورهای جستجو مهم ترین اقدامات سئو در جهت دستیابی به رتبه بهتر و بازدید بیشتر در گوگل است. که هریک را در ادامه توضیح می دهیم.

اگرچه سئو تکنیک ها و روش های زیادی دارد اما ، مهم ترین اقداماتی که در فرآیند بهینه سازی و بهبود رتبه سایت در دوران شیوع covid-19 انجام می شود عبارتند از:

تولید و بازاریابی محتوا

یکی از مهم ترین اقدامات در این زمینه ، بازاریابی محتواست. انتشار مطالب جدید ، تولید محتوا در رابطه با محصولات و خدمات و ارائه اطلاعات تخصصی در یک حوزه خاص می تواند یک ابزار بازاریابی مناسب باشد. از آنجا که تمایل به کسب اطلاعات یا خرید در عموم مردم افزایش یافته، بهترین موقعیت برای وب سایت ها ایجاد شده تا با ارائه اطلاعات و تولید محتوا ، خود را در معرض دید کاربران قرار دهند. شما می توانید در رابطه با صنعتی که در آن فعالیت دارید ، ابتدا کلمات کلیدی که کاربران جستجو می کنند را بیابید و سپس در رابطه با آن محتوای جدید منتشر نمایید. این اقدام نه تنها برای کاربران مفید و ارزشمند است ، بلکه گوگل و سایر موتورهای جستجو نیز به وبسایت های فعال علاقه بیشتری دارند و آنها را در رتبه های بهتری در فهرست نتایج قرار می دهند.

انتشار ویدئو و فایل صوتی تصویری

کلیپ صوتی تصویری و انتشار ویدئو تاثیر زیادی در محبوبیت و افزایش بازدید سایت شما دارد. یکی از دلایل محبوبیت بالای اینستاگرام همین قابلیت انتشار ویدئو است. شما می توانید از این ابزار در وبسایت خود استفاده کنید و فایل هایی مرتبط با معرفی محصولات ، بررسی نقاط قوت و ضعف ، خدمات و پشتیبانی و مقایسه محصولات ساخته و منتشر کنید.

توجه به سئو محلی

اگرچه تمایل به یافتن محصول یا خدماتی خاص در عموم مردم بیشتر شده ، اما بسیاری ترجیح می دهند پس از جستجوی یک محصول در گوگل ، برای خرید بصورت حضوری اقدام کنند. به همین دلیل در این شرایط نزدیکترین فروشگاه یا شرکت را انتخاب می کنند. نتایج جستجوی محلی گوگل بر ارائه نزدیکترین نتیجه از نظر موقعیت مکانی به هر کاربر استوار است. پس می توانید با تقویت سئو محلی ، بسیاری از کاربرانی که در اطراف محل فعالیت شما سکونت دارند را جذب کنید.

سئو محلی برای کسب و کارها در زمان همه گیری کرونا

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها