رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 507204

انواع دم نوش مخصوص آدم های عصبی

رپورتاژ تبلیغی / مشکلات عصبی بیشتر از هرچیز دیگری برای زندگی ما مضر است. این مشکلات می‌توانند فرسنگ ها ما را از اهدافمان دور کنند و به دستاوردهایی که داشتیم ضربه بزنند. با گسترش ناراحتی های عصبی در جوامع امروزی ، باید به دنبال یک راه حل برای آنها باشیم. ما به شما انواع دم نوش مخصوص آدم های عصبی را پیشنهاد می‌کنیم.

dir="RTL">

کدام دم نوش مخصوص آدم های عصبی مناسب است؟

آرامش، گویی گنج گم شده انسان هاست که برای پیدا کردن آن دست به هرکاری می‌زنند. این روزا با فشارها و دردسرهای زندگی مدرن، شرایط سخت اقتصادی و شرایط غیرنرمال جامعه، اکثر افراد به خصوص ساکنین کشور عزیزمان ایران با مشکلات عصبی رنج می‌برند. بارها دیده شده در خیابان به خاطر چند لحظه انتظار و بوق های ممتد ماشین ها دعواهایی شکل گرفته است که خسارات جبران ناپذیری را به هر دو طرف ماجرا وارد کرده است. می‌خواهیم در ادامه برای شما بیان کنیم که چگونه دمنوش مخصوص آدم های عصبی می‌تواند راه حلی مناسب برای کنترل اعصابشان باشد.

ضعف های عصبی ناشی از فشار روزمره ای است که در طول زمان تاثیرات منفی روی روحیات ما می‌گذارد، گاها خستگی ها و ناراحتی های بیرون از خانه روی هم تلنبار شده و در خانه با کوچکترین حرفی با همسر یا فرزندان دعواهای عجیب و غریبی شکل می‌گیرد که بارها این دعواهای بی دلیل و بی اساس به طلاق و جدایی ختم می‌شود. مسئله کنترل اعصاب آنقدر مهم است که می‌تواند زندگی شما را از بین ببرد. تحمل فشار های روانی برای همه غیرقابل تحمل شده است و این مشکل به خصوص در شهرهای بزرگتر بیشتر به چشم می‌آید.

مشکلات عصبی رفته رفته به تمام زندگی ما تاثیر می‌گذارد

راه کنترل کردن این مشکلات عصبی چیست؟

با گسترش یافتن روز به روز این مشکلات عصبی کار و کاسبی روانپزشک ها و روانشناس ها رونق گرفته است. افراد سعی می‌کنند با کمک گرفتن از آنها به مشکلات عصبی خود قالب شوند. در اکثر اوقات دکتر برای آنها داروهای کنترل اعصاب یا اصطلاحا آرامش بخش تجویز می‌کند. خیلی از افراد نیز به صورت خودجوش بدون تجویز پزشک از این داروهای برای آرامش اعصابشان استفاده می‌کنند. تقریبا اکثر افراد جامعه به استفاده از قرص های خواب برای یک خواب راحت مشغول هستند.

جدای از تاثیرگذاری لحظه این قرص ها، عوارضی که برای شما دارند بسیار تلخ تر از عصبانیت است. در بسیاری از موارد به سرطان و نازایی ختم می‌شود و در واقع شما را از شخصیت اصلی خودتان دور می‌کند و مثل یک ربات که برنامه ریزی شده آرام باشد خواهید شد. پس راه حل چیست؟

طبیعت همیشه بهترین داروها و بهترین ترکیب ها را در اختیار ما قرار داده است. هدایای طبیعت بدون عوارض هستند و سرتاسر پر از نعمت های الهی و برکات های طبیعی می‌باشند. برای مشکلات عصبی نیز طبیعت به کمک ما می‌آید و ما فقط باید دست کمک طبیعت را قبول کنیم. راه حل در تهیه دم نوش مخصوص آدم های عصبی است.

دم نوش ها عصاره های سلامتی از طبیعت هستند

با دم نوش مخصوص آدم های عصبی آشنا شوید

دم نوش ها عصاره های گیاهان مفیدی هستند که با جوشاندن آنها به دست می‌آید. یک نوشیدنی خوش طعم و طبیعی که می‌تواند جایگزین بسیار از داروهای شیمیایی و درمان های غیرطبیعی باشد. اگر در طول روز یکی دو مرتبه دم نوش مصرف کنید، تاثیر آن را روی اعصاب و روانتان به خوبی حس خواهید کرد. می‌توانید به جای چای در انتهای یک روز پر از شلوغی و دردسر میل کنید و خستگی های کار را بیرون از خانه رها کنید. در ادامه قصد داریم با چند نوع از دم نوش مخصوص آدم های عصبی آشنا شویم.

1. دم نوش آویشن

اگر اهل خوردن دم نوش باشید، اسم دم نوش آویشن را حتما شنیده اید. یک از خوش طعم ترین و خوش عطر ترین نوشیدنی هایی که می‌توانید برای کنترل اعصابتان میل کنید. از مزایای این دم نوش تهیه آسان آن است. می‌توانید با جوشاندن برگ آویشن یا پودر آویشن به مدت 10 الی 15 دقیقه، یک دم نوش فوق العاده درست کنید. برخی از خواص دارویی این نوشیدنی عبارت است از: کنترل اعصاب و آرامش بخش، تقویت بینایی، کمک به هضم غذا، تقویت کننده دستگاه گوارش، کنترل فشار خون، اشتها آور، ضد یبوست، ضد تنگی نفس، دشمن سرسخت افسردگی.

دم نوش آویشن یک نوشیدنی مناسب پس از پایان یک روز پر استرس می‌باشد.

2. دم نوش زعفران

زعفران یکی از شادی آورترین خوراکی های طبیعت است. بیخود نیست که به از ارزش بالایی برخوردار است. دم نوش زعفران نیز که به دم نوش آرامش معروف است به همان اندازه با ارزش و مفید است. جوشاندن مقداری زعفران به شما کمک می‌کنید که ضربان قلب خود را کنترل کنید و تاثیرات استرس زا را از خودتان دور کنید. طبیعت گرم و خشک زعفران باعث می‌شود در تحریک قوای مغز و تقویت تپش قلب برای شما بسیار مفید باشد

3. دمنوش اسطوخودوس

یکی دیگر از انواع دم نوش مخصوص آدم های عصبی، دمنوش اسطوخودوس نام دارد. یکی از اصلی ترین علت های بهم ریختن اعصاب و ناراحتی های روانی، سردرد و مشکلات مربوط به سر است. اسطوخودوس گیاهی از منطقه مدیترانه است که به تنهایی می‌توان برایش مقاله نوشت. مصرف این دم نوش باعث می‌شود سردرد های شما تسکین یابد. اگر به میگرن مبتلا هستید پس هر روز این دم نوش را میل کنید و نگذارید بازیچه دست دردهای سرتان شوید. حل مشکلات خواب از فواید بسیار جذاب این دم نوش است. قبل از خواب یک لیوان میل کنید و خواب آرام و لذت بخشی را تجربه کنید. دردهای معده و روده را حل کنید و به سمت آرامش حرکت کنید.

4. دم نوش بابونه

اگر امتحان مهمی دارید، یا مصاحبه کاری دارید که به آینده مربوط است، اگر از دعواهای الکی در پایان روز در خانه ناراحتید، به شما دم نوش بابونه را معرفی می‌کنم. معجزه آرامش و تسکین دهنده اعصاب. زمانی که شما عصبی می‌شوید صفرای خونتان به شدت افزایش پیدا می‌کند در نتیجه عکس العمل های آتشین و بی اختیار بروز می‌دهید که بعد از آرام شدن شدیدا پشیمان خواهید بود. دم نوش بابونه با کنترل صفرای خون، از این عکس العمل ها جلوگیری می‌کند. بابونه را قبل از خواب میل کنید تا خواب آرام و راحتی داشته باشید. حتی می‌توانید در درمان اضطراب و تپش قلب از آن کمک بگیرید.

نکته مهم پایانی

در استفاده از دم نوش ها مهمترین نکته درست تهیه کردن آن است. اگر از ظرف مناسبی استفاده کنید که دما را به خوبی حفظ نکند و مناسب نباشد هیچگاه این خواص را دریافت نخواهید کرد. ظروف نالینو بهترین وسیله برای تهیه دم نوش مخصوص آدم های عصبی می‌باشند که باعث انتقال تمام خواص گیاه به آب می‌شوند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها